دلال کروات

سازمان لیگ فوتبال در اقدامی مضحک باز هم جامی پوشالی به تیم محبوب و تحت حمایت خود اهدا کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه هنوز وضعیت سوپرجام فصل گذشته لیگ برتر مشخص نشده است، سازمان لیگ در آخرین سال های دوره چهار ساله دولت بنفش در اقدامی مضحک و شتابزده بدون برگزاری بازی و با قانون من درآوردی، سوپرجامی مضحک را به تیم محبوب خود اهدا کرد تا مرهمی باشد بر عقده های چندین و چند ساله تیمی منفور و بی افتخار که به دلایلی سیاسی در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی اوج گرفت.

نحوه پوشش خبری خبرگزاری های دولتی، بازی رسانه ای و سانسور خبری مهندسی شده هر اعتراضی از جانب هواداران دیگر تیم ها را در نطفه خفه می کرد و شرایط را به نحوی پیش می برد که پرسپولیس، تیم دوم پایتخت در همه موارد محق به نظر برسد و همواره حق این تیم خورده می شود!

رانت ها و روابط دولتی، حمایت های رئیس جمهور و معاونانش، همچنین وزیر ورزش و معاونینش، وزارت امور خارجه و.. از این تیم به خصوص!

نحوه پرداختی اسپانسر مشترک و کارشکنی های متعدد برای استقلال که حتی منجر به تهدید هواداران به سوزاندن سیمکارت های این اپراتور شد.

قراردادهای نجومی سرمربی کروات و کادر فنی اش از جمله زلاتکو ایوانکوویچ بازیکنان این تیم که با هماهنگی مافیای رسانه ای سرخ(یا همان به اصطلاح خبرناهارانی که در ماجرای خصومت شخصی با کی روش و در حمایت از برانکو به تیم ملی ایران پشت کردند) که به طرزی کاملا حرفه ای سانسور شد و مسکوت ماند.

برنامه ریزی های جهت دار و اقدامات عجیب سازمان لیگ، کمیته داوران، کمیته انضباطی و دیگر ارکان فدراسیون فوتبال به سود این تیم و...

این ها تنها قسمت هایی از تبعیض های موجود در فوتبال غرق در فساد ایران است..

 

بعد از اینکه این بی عدالتی ها در حق تیم های لیگ برتری به اوج خود رسید و هر بار وقیحانه تر از دفعات قبل شد، خشونت به ورزشگاه های میزبان این تیم کشیده شد تا میزان نفرت از این تیم دولتی به بیشترین حد ممکن برسد. البته همانطور که بارها اعلام کردیم خشونت در ورزشگاه ها امری نکوهیده است اما دلیل این خشونت بیش از حد تنها و تنها اقدامات تبعیض آمیز متولیان ورزش و فوتبال کشور است که کاسه صبر هواداران را لبریز کرده و آنها را وادار به عکس العمل در قبال بی عدالتی های موجود کردند.

اما گویا فینال جام حذفی در اهواز و اتفاقات عجیب آن دیدار هم برای دوستان در سازمان لیگ درس عبرت نشد و در اقدام مضحک دیگری همانند فصل قبل، سوپرجام را بدون برگزاری بازی به تیم محبوب خود اهدا کردند!

 

در حالیکه در تمامی لیگ های معتبر چنانچه قهرمان لیگ و جام حذفی یک تیم باشد، در دیدار سوپرجام که پیش درآمدی بر آغاز فصل جدید است، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ و یا دیگر تیم فینالیست جام حذفی مقابل تیم قهرمان قرار می گیرند، سازمان لیگ در اقدامی عجیب و مضحک اعلام کرد چون تیم محبوب آنها هم قهرمان لیگ شده و هم جام حذفی پس این جام قهرمانی بدون برگزاری بازی به آنها تعلق می گیرد!

این اقدام علاوه بر اینکه فلسفه برگزاری سوپرجام را زیر سوال برد و نشان داد جام هایی که برای مقاصد سیاسی به این تیمِ جام ندیده اهدا می شود تا چه اندازه بی ارزش و پوشالی هستند!

البته این اقدام شتابزده سازمان لیگ بی ارتباط با قرارداد احتمالی مربی کروات با الاهلی عربستان نیست. مربی ای که بعد از دریافت حقوق های نجومی احساس کرد در فصل جدید همانند فصول قبل از رانت و امدادهای غیبی خبری نخواهد بود و فرار را بر قرار ترجیح داد!

 

این سوپرجام مطمئنا برای هواداران واقعی این تیم نیز پسندیده و زیبا نخواهد بود(همانطور که بسیاری از آنها در محافل دوستانه به این موضوع اقرار داشتند و دارند) و لکه ننگی است بر پیشانی آنها و مُهر اثباتی بر وجود تبعیض آشکار بین تیم های لیگ برتری و اثبات عنوان تیم حکومتی!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-03-27 00:07
بسیار عالی بود دمت گرم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار