دولت پرسپولیسی

 دقایقی پس از فرار دلال کروات به سمت دلارهای آل سعود ترکش های این جدایی بر پیکر استقلال مظلوم اصابت کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از چندین خبرگزاری معتبر عربی و فارسی، برانکو ایوانکویچ از تیم دردانه وزارت ورزش جدا شد و با باشگاه الاهلی به توافق رسید.

دقایقی پس از انتشار و اعلام این خبر هواداران تیم دوم پایتخت با حمله به مدیران دولتی و شخص وزیر ورزش دلیل اصلی این جدایی را بی کفایتی این عزیزان اعلام کردند!

البته از آنجایی که این جماعت نمک نشناس خود را به خواب زده اند بهتر دانستیم که برای دفاع از این عزیزان خدوم! چند جمله ای را یادآوری کنیم:

دولت حسن روحانی از زمان کسب قدرت تا به امروز برترین و بالاترین خدمات را در حق تیم مذکور ارائه داده است.

 

در راستای قدرت گرفتن تیم بی افتخار، تمامی جام های چند سال اخیر همچون گونی سیب زمینی و پیاز تقدیم شما شد به شکلی که در این سال ها تمامی تیم ها از داشتن کوچک ترین امکاناتی برای کسب جام محروم شدند.

 

در این سال ها استقلال بزرگ با آن پیشینه تاریخی حتی از داشتن یک زمین تمرین مناسب محروم شد و این تیم حتی در بخش حفظ ستاره های خود موفق ظاهر نشد.

 

شش سال هواداران استقلال برای اعتراض به بی کفایتی و بی فکری مسئولین ورزش کشور تمامی توان خود را صرف کردند ولی گوش شنوایی آماده شنیدن اعتراض آنها نبود.

 

سال ها از فوتبال سیاسی حرف زدیم از اینکه مسئولین سیاسی کشور نمی خواهند استقلال بزرگ باشد و بزرگی اش دامان دسیسه هایشان را بگیرد. 

 

تمام تیم های لیگ برتری، چندین سال با همین فوتبال سیاسی که هوادران تیم دوم پایتخت امروز از آن دم میزنن قربانی بی عدالتی شدند اما آن روز ما متوهم بودیم و آنها پُر افتخار و فراتر از ایران!

 

کاوه رضایی، سرور جپاروف، رابسون جانواریو، مامه تیام(بهترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال)، امید ابراهیمی، مجید حسینی و دیگر ستاره های استقلال هر سال از این تیم جدا شدند و ما مدام از فوتبال سیاسی گله کردیم ولی..

آن روزها تک تک هواداران استقلال با متلک ها و خوشمزگی های مهرداد میناوند و امثالهم به سخره گرفته شدند اما امروز همین آقایان و خانوم ها از وجود فوتبال سیاسی حرف می زنند! و در صفحات شخصی خود وعده افشاگری می دهند!

کدام افشاگری آیا رویی برای شما باقی مانده که امروز وعده افشاگری می دهید؟

آیا نمک نشناسی نیست که پس از این همه خوش خدمتی که مدیران دولتی و وزارت ورزش در حق تیم محبوبتان داشته اند آنها را خائن خطاب کنید؟

اگر شما امروز به جای هواداران استقلال سال ها درد جدایی ستاره ها را تجربه می کردید آیا باز هم سکوت کرده و معترض نمی شدید؟

هوادارانی که مدیرانیشان 4 ماه قبل از پایان لیگ با سرمربی خارجی(استراماچونی) وارد مذاکره شدند تا وینفرید شفر را از این باشگاه دور کنند!

 

خائن کدام دسته هستند؟ مدیرانی که از پسِ حفظ ستاره های خود عاجزاند یا مدیرانی که در طول یک هفته 33 میلیارد به جیب یک مربی(با پسوند ویچ!) انتقال داده اند؟

بله گویا مربی شما همچون ستاره های محبوب استقلال راه جدایی را در پیش گرفت اما این جدایی چه واقعی باشد چه راهی برای سرکیسه کردن مسئولین مطمئنا برای هواداران استقلال یک پیام خواهد داشت:

شما قربانی خواهید شد!!

 

به گزارش استقلال نیوز، لحظاتی پس از خبر توافق مربی فراری با باشگاه الاهلی، یکی از خبرگزاری های وابسته به دولت در گزارشی اعلام کرد استقلالی ها به دلیل عدم توافق! قید وریا غفوری و سید حسین حسینی را زده اند! هر چند حسینی در استوری نیمه شب خود در اینستاگرام این شایعه را تکذیب کرد اما باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا خشم مسئولین دولتی و شخص وزیر ورزش دامان هواداران مظلوم استقلال را می گیرد یا خیر!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
Javan
+7 #1 Javan 1398-03-27 19:13
ما از مواضع و روشنگریهای شما در باره حمایت مافیای گسترده لنگ از تیم فرزند نور چشمی و سوگلییعنی لنگ و انواع ظلم به فرزند سر راهی یعنی استقلال و استقلالیهای مظلوم کاملا دفاع و حمایت می کنیم ولی امدواریم شما و ما هوادارای استقلال بتوانیم حرکتی موثر علیه این همه بی عدالتی و ظلم انجام بدیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار