وزیر پرسپولیسی

سفیر ایران در کرواسی گفت: با دستور وزیر ورزش با برانکو برای ماندن مذاکره کرده و دلیل او برای جدایی بحث مالی نبوده است‌.

 

به گزارش استقلال نیوز، طی دوران ریاست جمهوری حسن روحانی و دولت بنفش او، پرسپولیس با انواع و اقسام بی عدالتی ها در حق سایر تیم های لیگ برتری از جمله استقلال به یکباره اوج گرفت و انواع و اقسام قهرمانی ها با پیک موتوری و قانون های من در آوردی نصیب این تیم شد.

هواداران استقلال و سایر تیم ها به این تیم منفور لقب تیم حکومتی داده و در تمامی ورزشگاه های میزبان به بدترین شکل از این تیم پذیرایی شد!

و در این بین هواداران تیم دوم پایتخت به هواداران سایر تیم ها لقب متوهم داده و سرخوش از قهرمانی های مشکوک و بودار خود چشم را به روی پول های کثیف هدایتی ها، بی عدالتی های کمیته داوران و.. بستند.

بعد از اینکه مسئولان وزارت ورزش از برگرداندن مربی کروات این تیم که اوضاع را برای ماندن مناسب ندید و به شکلی ناجوانمردانه در حالیکه هنوز یکسال از قراردادش مانده بود به الاهلی عربستان پیوست و هواداران و مسئولان این تیم را دور زد و پیچاند، تلاش های وزارت ورزش با لابی های سیاسی و مذاکرات نفسگیر سفیر ایران در کرواسی و سفیر کرواسی در ایران برای برگرداندن او بی نتیجه ماند؛ این بار در اقدامی غیر حرفه ای به سراغ یحیی گل محمدی که با پدیده 2 سال قرارداد دارد، رفتند و مسئولان این باشگاه را تحت فشار قرار دادند تا اجازه پیوستن سرمربی این تیم به پرسپولیس را بدهد تا مشخص شود تیم حکومتی یعنی چه و که!

محمدرضا صادق سفیر ایران در کشور کرواسی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم عنوان کرد به دستور وزیر ورزش بارها برای متقاعد کردن برانکو برای ماندن در پرسپولیس با او مذاکره کرده است:

مسئولان باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش از بنده درخواست کردند که با برانکو صحبت و او را برای بازگشت به ایران متقاعد کنم. به همین دلیل در این مدت با این مربی 4 بار گفت‌وگو کرده و درخواست باشگاه را به ایشان منتقل کردم.

برانکو شخصیت محترمی است و احترام ویژه‌ای برای ایران و مردم کشورمان قائل است اما در این مذاکرات به من گفت که به دلایل شخصی ترجیح می‌دهد از پرسپولیس جدا شود.

برانکو در 4 دور گفت‌وگویی که داشتیم گفت که یک مربی حرفه‌ای است و ترجیح می‌دهد در این مقطع با دوستانش در ایران و هواداران پرسپولیس خداحافظی کند. او از حمایت‌های بخش‌های مختلف در ایران تشکر و قدردانی کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به من گفتند که طلب و حتی پیش پرداخت فصل آینده برانکو آماده است و من هم این مطلب را به این مربی انتقال دادم. برانکو اما در این مذاکرات حرفی از پول به میان نیاورد و نگران مسائل مالی نبود. او اطمینان داشت که مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید.

به گزارش استقلال نیوز، همچنین باشگاه پدیده در بیانیه ای از فشارهای وزارت ورزش بر این تیم و مالک آن برای صدور اجازه جدایی یحیی گل محمدی از این تیم و پیوستن او به تیم حکومتی پرسپولیس داد و آن را به شدت محکوم کرد!

در بخشی از این بیانیه آمده است:

متأسفانه از هفته گذشته و با جدایی آقای برانکو از تیم پرسپولیس شایعات بسیار زیادی برای حضور آقای گل‌محمدی در این تیم مطرح شد و بی‌اخلاقی‌هایی زیادی را شاهد بودیم تا آنجا که حتی با توهمات عجیب و غریب وجود بندی کذایی را در قرارداد آقای گل‌محمدی با باشگاه پدیده شهر خودرو مطرح کردند که در صورت پیشنهاد از سوی تیم پرسپولیس ایشان می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند؟!

متأسفانه طی روزهای اخیر علاوه بر جوسازی‌های انجام شده برخی از مسئولان رده بالای ورزشی و فوتبالی نیز به دنبال برقراری ارتباط با مالک و مدیران باشگاه پدیده شهر خودرو هستند. حال این سؤال به وجود می‌آید که آیا برای این دوستان فقط تیم‌های سرخابی پایتخت مهم هستند و شهرها و مردم دیگر نقاط کشور سهمی در آن ندارند که اگر این‌طور است دوباره باید سؤال کرد که پس چرا لیگ را با 16 تیم برگزار می‌کنند!؟

همان‌طور که آقای حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو نیز در روزهای گذشته مکرر عنوان کردند و به آن تأکید داشتند که در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت رضایتنامه آقای یحیی گل‌محمدی به هیچ وجه و عنوانی اجازه جدایی ایشان را نمی‌دهیم،  به هواداران پرشور مشهدی و مردم خراسان بزرگ نیز این اطمینان را می‌دهیم که آقای یحیی گل‌محمدی به تمامی بندهای قرارداد خود با باشگاه پدیده شهر خودرو خراسان پایبند است و از روز شنبه اول تیرماه نیز تمرینات تیم پدیده شهر خودرو خراسان با حضور اعضا کادر فنی، بازیکنان و هواداران‌مان در مشهد آغاز خواهد شد تا برای شروع لیگ نوزدهم استارت قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
میلاد
-8 #1 میلاد 1398-04-01 09:26
سلام. می دانم نظرم را نمایش نخواهید داد ولی حرف حق را در کمال احترام و ادب حداقل خطاب به شما آقای احمدی می نویسم... از فرار کردن مربی و بازیکن گفتی و من از هدر دادن منابع ملی می گویم منابعی مثل؛ بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده، علیرضا منصوریان، علی قربانی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، حسن بیت سعید و ... از هدر رفت سرمایه مالی می گویم از سرمایه هایی که بابت خرید؛ نیومایر، گرو، گونسالوس، شفر، منشا و ... هدر رفت و هیچ سود و عایدی نه برای باشگاه و نه برای عزت و افتخار ایران داشت. از فرار بازیکن و مربی گفتی و من از فرار بازیکنان خوبی مثل؛ مجتبی جباری، سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، تیام، جباروف و ... می گویم که به دلیل بی برنامگی و عدم کسب موفقیت و ناکامی های پیاپی مجبور به ترک تیم شدند. در سال 96 استقلال با خرید 20 بازیکن رکورد تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرد و در سال های اخیر با خرید بازیکن، مربی و کادر فنی گران قیمت فقط سرمایه سوزی کرد و دل هواداران خود را خون کرد و هیچ به بار نیاورد و حالا شما آقای احمدی به هواداران نایب قهرمان آسیا (با پنجره های بسته) متوهم می گویید حال آنکه شواهد فوق الذکر گواه بر امری دیگر است. یا علی.
نقل قول کردن
کامران
+5 #2 کامران 1398-04-01 23:42
میلاد جان لطفا باشرافت نظر بده و بخاطر یه فوتباله کثیف دروغی نگو که خودت باورش نکنی، برا این20 بازیکن گرفت که همه ستاره ها رو فراری دادن!!! تیم رو خراب کردن، ولی وزیر و پسر باشرفش تمام تیم لنگ رو با مبالغ بسیار بالا ب بهانه محرومیت تمدید کردن! حالا داوری های نجس و کثیف بماند و .....!!!
نقل قول کردن
میلاد
-3 #3 میلاد 1398-04-03 08:43
کامران جان. یه اصلی داریم در تمام دنیا که باید با ورودی، خروجی به دست بیاوریم ولی استقلال با این همه پول خرج کردن و بازیکنای جور وا جور حتی نتونست به پرسپولیبس نزدیک شود و حق هم دارین چون این همه عقب افتادن را فقط با تهمت و افترا میشه جبران کرد... دقیقاً مثل وقتی که مکیبینیم یکی ماشین گرون اره و ما نمیتونیم باز هم میگم نمیتونیم به دست بیاریم، میگیم یارو دزدی کرده تا دلمون خنک شه.... به نظر من به جای به زمین زو زمان چنگ زدن به اختلاف فنی و طرز بازی دو تیم یه نگاه بنداز... حتما تو آسیا هم وزیر و پسرش کاری کردن.... در ضمن اگه یه لنگ اینقدر سرتر از بقیس و با ارزشه من به لنگی بودن افتخار میکنم... و تشکر از سر دبیر سایت برا اینکه بهم اجازه میدهد نظرم را ثبت کنم
نقل قول کردن
masoud.a
+3 #4 masoud.a 1398-04-03 10:24
به نقل از میلاد:
کامران جان. یه اصلی داریم در تمام دنیا که باید با ورودی، خروجی به دست بیاوریم ولی استقلال با این همه پول خرج کردن و بازیکنای جور وا جور حتی نتونست به پرسپولیبس نزدیک شود و حق هم دارین چون این همه عقب افتادن را فقط با تهمت و افترا میشه جبران کرد... دقیقاً مثل وقتی که مکیبینیم یکی ماشین گرون اره و ما نمیتونیم باز هم میگم نمیتونیم به دست بیاریم، میگیم یارو دزدی کرده تا دلمون خنک شه.... به نظر من به جای به زمین زو زمان چنگ زدن به اختلاف فنی و طرز بازی دو تیم یه نگاه بنداز... حتما تو آسیا هم وزیر و پسرش کاری کردن.... در ضمن اگه یه لنگ اینقدر سرتر از بقیس و با ارزشه من به لنگی بودن افتخار میکنم... و تشکر از سر دبیر سایت برا اینکه بهم اجازه میدهد نظرم را ثبت کنم

به نظر می یاد که شما متوجه منظور کامران نشدید! کامران به عدم ثبات استقلال اشاره کرده. بله شما درست می گید، تیمتون هماهنگی داره و بازیکناش از اول فصل با هم مچ هستن چون شاکله اصلی تیم حفظ می شه و تغییرات فقط و فقط برای تقویت تیم انجام می گیره.
ما اول فصل به قول شما 20 تا بازیکن گرفتیم ولی آیا به این فکر کردی که چقدر زمان می بره تا این 20 بازیکن با هم هماهنگ بشن؟ آیا به این توجه کردی که به عنوان مثال چقدر طول کشید که جانشینی برای تیام و جپاروف پیدا شه؟ کل فصل قبل جانشینی برای تیام(بهترین مهاجم خارجی ادوار لیگ برتر به نظر من) پیدا نشد و از نیم فصل دوم پاتوسی تونست جای جپاروف رو پر کنه برامون.. تا استقلال نیم فصل دوم بهترین تیم لیگ بشه و برسونه خودش رو به جمع بالانشین ها..
پس موضوع اصلی عدم ثباتِ.. یادآوری می کنم گفته سلطانی فر رو که رونامه تیمتون هم تیتر کرده بود.. خطاب به ترکیه ای ها.. صندلی من را بگیرید ولی علیپور را نه!
نقل قول کردن
میلاد
-3 #5 میلاد 1398-04-03 12:23
بله مسعود جان کاملا درسته ولی خوب، این اوامر مستلزم دلسوزی بازیکنان، کادر فنی و پیشکسوتان تیم می باشد که استقلال از این موارد در سالهای اخیر محروم بود ... در ضمن عدم به کارگیری مناسب افرادی مانن؛ بختار، سجاد شهباززاده، علی قربانی، بیت سعید، جابر و ...، عدم کارامدی خرید های خارجی مانند؛ نیومایر و گرو و ...، بروز اختلافات داخلی که باعث جدایی پژمان، رحمتی و مجتبی شد و در نهایت لژیونر شدن و مهاجر بازیکنان خوبی مانند؛ تیام، جباروف و امید ابراهیمی به خاطر کسب در آمد بیشتر را نمیتونم به عوامل بیرونی و و اتهامات مانند پرسپولیسی بودن وزیر و ... نسبت داد. اتفاقاتی که دقیقاً الان داره برای پرسپولیس به دلیل عدم کفایت مدیریتی رخ می دهد. (انتقال علیپور و ...)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار