مشکلات اصلی استقلال

باشگاه استقلال قبل از آغاز رسمی تمرینات پیش فصل با سرمربی ایتالیایی، از خریدهای جدید خود رونمایی کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال استقلال از روز یکشنبه دوم تیر ماه زیر نظر سرمربی جوان ایتالیایی آغاز شد. باشگاه استقلال قبل از آغاز اولین جلسه تمرین پیش‌فصل به صورت رسمی از خریدهای جدید خود رونمایی کرد. بازیکنانی نظیر دشتی، ریگی، بلبلی و.. تا به زعم یک هوادار طناز تیم دوم پایتخت، استقلال در فصل جدید رو به طبیعت آورده باشد!!

همانطور که آن هوادار طناز تیم دوم پایتخت در صفحه مجازی خود با شوخ طبعی عنوان کرد، استقلال این فصل رو به طبیعت آورد اما امیدواریم این فصل همانند فصول گذشته، بلایای طبیعی دامنگیر تیم محبوب ما نشود و فصل را در آرامش کامل و بدون باندبازی، زد و بندهای سیاسی و مهندسی لیگ به پایان ببریم!

بلایای طبیعی نظیر بلاهایی که وزارت ورزش بر سر استقلال و هوادارانش آورد(مصاحبه شجاعانه سلطان علی جباری را از اینجا بخوانید)، نامدیرانی که ابتدای هر فصل برای انجام وظایف محوله بازیکنان اصلی و ستاره های تیم را فراری می دهند تا هماهنگی و بالانس به وجود آمده در ترکیب را بهم بریزند، افرادی که با خبرچینی و افشای اسناد محرمانه شرایط باشگاه بحرانی می کنند تا به زعم خود نزد هواداران محبوبیت به دست بیاورند و و و..!!

 

ما به اینکه بازیکنان جدید در چه سطحی هستند و تا چه حد می توانند برای استقلال مفید باشند، کاری نداریم و نمی‌خواهیم از همین ابتدا در مورد ورودی‌های جدید، فاز منفی گرفته و به عملکرد مدیران تیم در جذب بازیکن جدید خُرده بگیریم چون هنوز مدت زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات مانده و در صورت تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر پژمان منتظری، علی کریمی، روزبه چشمی و آیاندا پاتوسی و همچنین به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی(علی الخصوص مهاجم ششدانگ و گلزن) مدنظر استراماچونی، خریدهای کنونی برای تقویت استقلال بسیار مثمر ثمر هم واقع خواهند شد.

استقلال نیوز برای علی دشتی عزیز از شهر ساحلی بندرکنگان در استان بوشهر، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، میلاد باقری و محمد بلبلی در لباس مقدس آبی استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
یوسفی
+5 #1 یوسفی 1398-04-03 18:47
خداوکیلی نظرات ماراهم چاپ کن.علی خطیر و فتحی تواستقلال چیکار میکنن.جوانان استقلال.حسین حیدری محمد جواد محمدی.عظیم کوگ.معراج پورتقی.زکریا مرادی خداوکیلی بهتر از خرید بنجل نیستن.یا دستور وزیر ورزش است ک استقلال نابود بش.علی خطیر تابحال چندتا مشکل داشته.کی با این اقا رابطه خوب داره.خداوکیلی نظر ماراچاپ کنید.ب گوش امثال خطیر فتحی برسونید.
نقل قول کردن
سعیدامینیان
+2 #2 سعیدامینیان 1398-04-10 20:00
تیم ورشکسته لنگپولیس یکباره سندامضاشده صدرجدول راازسلطانی فرویارانش گرفت وچهارمین سال است استقلال خلع سلاح شده وبوسیله نامدیران نفوذی باکلنگ بجان باقیمانده داشته هایش می افتندبعدازخیانت های افتخاری وتوفیقی نوبت به فتحی دروغگووخطیروارونه رسیده!کی قراراست استقلال مسیری طبیعی راطی کند!آخه اینهمه مردان نامداراستقلالی نمیتوانندفریادوامصیبتاسربدهند.یکی به داداستقلال برسد!وقتی ستاره های فصل قبل نمانند بازیکنان جدیدمثل سه فصل گذشته تیمی کامل نخواهندشد؟؟؟؟وای ازاینهمه بیداد!من پنجاه سال است ازنزدیک باتاج واستقلال بوده ام اماخیانتی که چهارسال گذشته براین تیم رفت وامدادهای بی پایانی که به لنگپولیس شدبی سابقه بوده!؟؟؟؟
نقل قول کردن
کامران
0 #3 کامران 1398-04-20 13:02
چه بخوایم چه نخوایم پیشکسوتان لنگ بسیار متعصب تر و بی طمع تر از پیشکسوتان ما هستن و بسیار با هم دوست و متحد هستن، اما استقلال همشون دنبال پست و مقام و بخور بخور هستن و اگر پیشکسوتی حرف حقی بزند بقیه بخاطر طمع به صندلی هیچوقت پشت اونو نمیگیرن، از اون هم مهمتر بزرگان تیم مانند امثال روشن و مظلومی و جباری و ... متأسفانه هیچکدوم بزرگی کردن رو بلد نیستن! مرحوم حجازی مرد بی نظیری بود که رک و بی ترس حرف حق میزد و الان الحق جاش خالیه و در نبودش تیم گوشت قربونی دست وزیر و پسرش و داورزن و .... شده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار