مدیران بی کفایت استقلال

شنیدن خبرهای ناگوار در این روزها برای هواداران مظلوم استقلال امری عادی و تکراریست که ماحصل مدیرت ناکارآمد امیرحسین فتحی و علی خطیر است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران بزرگترین باشگاه تاریخ ایران این روزها حال خوشی ندارند و تمام وعده های پوچ مدیران باشگاهشان به دروغ تعبیر شده است! 

آقایان یک سال تمام با فریب هواداران، خود را به صندلی مدیریت استقلال چسباندند و با تصرف تمام امور، راه را برای به تاراج رفتن این باشگاه مردمی باز کردند.

ستاره‌های باشگاه را به اشکال مختلف از تیم دور کرده و سپس به سراغ اموال باقی مانده این باشگاه رفتند.

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با کج سلیقگی عده‌ای بی فکر، تمام اموال باشگاه بزرگ تاج به ارگان های مختلف واگذار شد تا امروز این باشگاه مردمی حتی از داشتن یک زمین تمرین ساده محروم باشد.

میلیون ها هوادار استقلال قربانی این کج‌سلیقگی‌ها شده و قدرت اعتراض به این بی‌تدبیری را ندارند و مدیران باشگاه نیز در حالی که نظاره‌گر این این خیانت بزرگ هستند سکوت کرده اند.

یک روز به بهانه قرعه‌کشی تخیلی ورزشگاه اهدایی شهرداری را که به یاد ناصرحجازی با رنگ آبی تزیین شده به باشگاه دیگری واگذار می کنند و امروز زمین مرغوبکار با آن پیشینه تاریخی که همواره با نام بزرگ استقلال پیوند خورده است به پیشکسوتان رقیب اهدا می‌شود تا همچنان با روح و روان هواداران استقلال بازی کنند.

اختصاصی استقلال نیوز

مدیران استقلال هم در برابر این همه تبعیض سکوت کرده و همچنان در حال خودنمایی و مصاحبه‌های سراسر دروغ هستند.

باید پذیرفت که در بین هواداران استقلال شخص امیرحسین فتحی با اختلاف بی لیاقت‌ترین مدیر این باشگاه لقب گرفته است کسی که به جای تقویت تیمی که در دست گرفته به دنبال تضعیف آن و خشنود کردن اربابان خود در وزارتخانه ورزش و جوانان است.

هیات مدیره استقلال

آقایان جمع کنید این بساط مسخره بازی را دیگر هوادار استقلال تا کی سکوت کند؟

به بهانه های مختلف ستاره های استقلال را از این تیم دور کرده و استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کرده اید و امروز اموال باشگاه را نیز به رقیبانمان واگذار می کنید؟ 

متاسفانه وقتی مدیران ارشد باشگاه هواداران متعصب تیم دیگر باشند و کوچک‌ترین اهمیتی به خواسته هواداران نداشته باشند اخباری چنین ناگوار بایستی خروجی بزرگترین باشگاه ایران باشد.

آقایان و گماشته‌هایشان در باشگاه به فکر ترمیم استقلال نیستند بلکه به فکر تقویت جیب و اموال خود هستند و این آن چیزیست که در حقیقت در حال اتفاق است.

ما به رسم وظیفه همچون هواداران میلیونی استقلال خواهان روشن شدن بسیاری از اموری هستیم که آقایان به هواداران وعده داده اند.

* تقویت استقلال به شکلی که در سه جام مدعی باشد.

- حفظ ستاره های همچون پاتوسی که به بهانه حفظ آن مجبور به فروش صیادمنش جوان شدند.

- انتشار سند اخذ طلب انتقال تیام از استقلال به عجمان و از عجمان به کاسیم پاشا( 20 درصد از این انتقال به استقلال خواهد رسید).

- انتشار سند اخذ طلب از تیم ترابزون اسپور بابت انتقال مجید حسینی.

- انتشار سند اخذ طلب از فنرباغچه بابت طلب انتقال صیادمنش. 

- انتشار آخرین فعالیت باشگاه در پرونده سوپر جام.

- رونمایی از اسنادی که بابت دلالی شفر، آقایان با بی اخلاقی وعده دادند.

- واکنش رسمی باشگاه بابت تصرف زمین مرغوبکار توسط پیشکسوتان تیم رقیب.

تمامی موارد بالا خواست تک تک هواداران استقلال است و مدیران این باشگاه که مشخصا برای این پست بسیار کوچک هستند موظف به پاسخ می‌باشند.

 

 

دیدگاه‌ها  
Javan
+4 #1 Javan 1398-04-11 22:46
احسنت، کاملا درست است ، اینها گوشه بسیار کم و کوچکی از جنایتها و ظلم های مافیای لنگ حاکم بر رسانه ها و ورزش و فوتبال کشور و نفوذیهای آنها به استقلال مظلوم و هوداران مظلوم تر آن است . ما هواداران با غیرت ضمن تایید این موارد ،خواهان انتشار گسترده و فراگیر شدن این موارد به عنوان بخش کوچکی از مطالبات هواداران استقلال ، هستیم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار