امیرحسین فتحی

آقای فتحی، من به عنوان یک هوادار سوالاتی از شما دارم که می بایست پاسخگو باشید!

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از قطعی شدن جدایی آیاندا پاتوسی و در ادامه مصاحبه های ضد و نقیض چند ماه اخیر، در صحبت های امروز خود مدعی شد پول فروش صیادمنش هزینه "سخت ترین بحران ها" شده است و صحبت در این باره حوصله همه را سر خواهد برد و بیان برخی مسائل جز ناامیدی فایده دیگری ندارد!

 

سخت ترین بحران ها..!

چه استدلال مضحکی برای گمراهی هواداران بزرگ و فهیم استقلال!

دلایل و استدلال هایی کلیشه ای و آبکی که در دوره دولت بنفش برای ما استقلالی ها عادی و تکراری شده است.

 

آقای فتحی..
من به عنوان یک هوادار می‌خواهم حوصله‌ام سر برود ولی بدانم "سخت‌ترین بحران‌ها" چه بودند؟

 

آقای فتحی..
من به عنوان یک هوادار می‌خواهم ناامید بشوم ولی بدانم "سخت‌ترین بحران‌ها" چه بود که حدود نهصد هزار دلار پول فروش جواهری به نام الهیار صیادمنش خرج آن‌ شد!

 

آقای فتحی..
شفاف‌سازی کنید "سخت‌ترین بحران‌ها" دلیل جدایی منتظری، پاتوسی، چشمی، باقری، سهرابیان، طارق‌همام، نورافکن، کریمی و.. هم بود یا خیر!؟

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: تصمیم گرفتیم برای خرید پاتوسی اقدامی نکنیم؛ پول انتقال صیادمنش هزینه سخت‌ترین بحران‌ها شد!!

 

دیدگاه‌ها  
Javan
+4 #1 Javan 1398-04-22 23:38
این فرد یعنی فتحی، عامل وزیر لنگی است ، فردی بسیار پیچیده و سیاس است ، البته هواداران فهیم استقلال او را شناخته اند ، اما باید متوجه بود که مشکل واقعا همانطور که مهدی احمدی به درستی نوشته از دولت بنفش و صد البته از وزیر و فدراسیون و سازمان لیگ لنگی است ، دیگر باید گفت سازمان لنگ و نه سازمان لیگ ،بهر حال او و اسلافش با یک برنامه پیچیده و تصمیمات مرحله ای چند لایه، طبق یک سناریوی مشخص، با خروجی ورودی های زیاد در استقلال هم دارایی های استقلال را به فنا دادند، هم بازیکنان بزرگی چون امید ابراهیمی، تیام ، جپاروف ، پاتوسی ، طارق همام ، را از استقلال راندند ، هم ثبات را از استقلال گرفتند و هم با برخورد بدی که با شفر داشتند آبروی ایران و ایرانیها و استقلال را هم بردند ، شفر هم علیرغم نقطه ضعف هایی که داشت مربی خوبی بود که با این همه نوسان توانست استقلال را در 2 مرحله و در 2 فصل جمع کند ،اگر کنار او یک استقلالی استخوان دار با غیرت بود که به او مشورت درست میداد و نقطه ضعف هایی را به او می گفت خیلی وضع بهتر میشد ،بهر حال شاید او هم فهمیده بود حداقل در این دولت ،تیم لنگ اولویت دارد و فهمیده بود مسئولین باشگاه دلسوز استقلال نیستند و استقلال و هوادارانش برایشان اهمیت و اولویت ندارند و او هم دلسرد شده بود.
نقل قول کردن
حمیدرضا
0 #2 حمیدرضا 1398-08-09 01:43
هواداران عاشق ودلسوخته تاج کبیر باتمام فرازوفرودها ماباتمامی سختیها وصبروتحمل مون سربالایی رابامشقت وجفای فروان درحق تیم وطرفداران طی کرده وحالا بانزدیک شدن به سال ۱۴۰۰داریم به نقطه پایین سراشیبی نزدیک میشیم.پس به امیدخداوباکمی تحمل بیشتر این روزهارا پشت سرمیزاریم وخواهیم دیدکه بابرکناری ارکان اصلی دولت تدبیر ریاح روزهای خوش وزندگی دکباره ماشروع میشود وسیاهی برای لنگیا خواهدماند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار