حسن زاده

دروازبان بی اخلاق تیم دوم پایتخت همچون فصول گذشته باز هم دست به حاشیه سازی زد تا این بار انگشت اتهام به سوی کمیته اخلاق گرفته شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، در روزهای اخیر فیلمی از دقایقی پس از پایان دیدار دو تیم فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس منتشر شد که علیرضا بیرانوند با حرکتی منشوری و دور از شان به هواداران تراکتور توهین می‌کند. حرکتی بی ادبانه که با واکنش شدید هواداران ترک زبان و سایر فوتبالدوستان همراه شد.

در ماه‌های اخیر همواره شاهد چنین حاشیه‌‌هایی از دروازه‌بان لرستانی پرسپولیس بوده‌ایم. برای مثال در آخرین دیدار لیگ هجدهم بیرانوند با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد. اتفاقی که سبب محرومیت تعلیقی سه جلسه‌ای و جریمه 50 میلیون تومانی سنگربان پرسپولیس شد. همچنین او چند هفته قبل از آن و در بازی برابر سپاهان به چند زبان به کی‌روش استنلی توهین رکیک کرد.

در کارنامه بی اخلاقی های این دروازه بان ملی پوش رفتارهای دور از شان یک بازیکن لیگ برتری به وفور دیده شده است، اما هیچگاه کمیته انضباطی و شخص اسماعیل حسن زاده اقدامی در جهت تنبیه آن انجام نداده است.

به یاد بیاورید پس از دربی 84(برد 3 بر 2 استقلال با مربیگری منصوریان) به چه دلیل مضحکی مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال را سه جلسه محروم کردند!

آن روز آقایان با ژست عدالتخواهی استقلال را نقره داغ کردند تا کمی از داغ هواداران تیم دوم پایتخت پس از شکست در دربی کاسته شود!

پس از آن بازی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

"پس از ارائه درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر تجدید نظر خواهی ویژه در خصوص محرومیت سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان این تیم که در دیدار برابر پرسپولیس تهران مرتکب تخلفاتی شده بود، کمیته انضباطی پس از بررسی اعلام کرد با توجه به اینکه  رحمتی یک جلسه محرومیت تعلیقی را داشته و دارای سابقه است، بدون توجه به محرومیت تعلیقی خود مرتکب تخلف شده و کمیته انضباطی با درخواست باشگاه استقلال تهران مخالفت کرده  و این رای را قطعی اعلام می کند."

و یا در موردی دیگر محرومیت سنگربان آبی پوشان به دلیل تحریک هواداران در بازی استقلال و تراکتور را به یاد بیاورید که سید مهدی رحمتی با دو جلسه محرومیت مواجه شد و محرومیت ها در آغاز فصل بعد در بازی مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان اجرا شد.

آن روز اسماعیل حسن زاده در مصاحبه خود اعلام کرد:

"محرومیت مهدی رحمتی از حضور در دو بازی نخست لیگ برتر بخشیده نمی‌شود و استقلال نیز بازی افتتاحیه خود مقابل نفت تهران را بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد کرد."

در سال های گذشته یکی از بی عدالت ترین افراد اجرایی فدراسیون فوتبال اسماعیل حسن زاده بوده است که همواره به عنوان یک هوادار دو آتیشه تیم دوم پایتخت آرایی جهت دار صادر کرد و بارها با آرای مضحک خود خشم هواداران استقلال را برافروخت.

این بار هواداران استقلال و تیم های دیگر منتظر برخورد کمیته انضباطی با گلر تیم دوم پایتخت هستند. باید دید باز هم اسماعیل حسن زاده همچون یکی از هواداران متعصب تیم دوم پایتخت با بازیکن خاطی آنها برخورد خواهد کرد یا اینکه در آستانه دربی و برای ممانعت از محرومیت این گلر بداخلاق از حضور در دربی چشمان خود را به روی عدالت خواهد بست!؟

به گزارش استقلال نیوز، البته با شناختی که از اسماعیل حسن زاده داریم این احتمال وجود دارد که در کنار محرومیت احتمالی گلر هتاک، استقلال و هوادارانش هم به دلایلی واهی محروم شوند تا از فشار هواداران همیشه طلبکار تیم رقیب و متولی قرمز رنگ آنها یعنی وزارت ورزش و آقازاده های ناز پرورده کاسته شود!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز؛ این عقده ها از کجا نشات می گیرد؟! حسن زاده و رفقا دشمن درجه یک استقلال!

اختصاصی استقلال نیوز؛ سرانجام حسن زاده پرچم قرمز را تکان داد؛ ننگ بر دشمنان استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار