تیم فوتبال استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و شخص حسن زاده در اقدامی عجیب و مضحک حکم به محرومیت سه بازیکن امید استقلال تا اطلاع ثانوی داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، این اولین بار نیست که کمیته انضباطی خصومت و دشمنی خود را با باشگاه استقلال و هواداران بی شمارش عیان می کند! کوچکترین شعارهای هواداران استقلال در ورزشگاه که منجر به محرومیت های سنگین مالی و همچنین برگزاری بازی های بدون تماشاگر برای این تیم شد ولی در مقابل توهین ها و شعارهای هماهنگ شده و بسیار رکیک و زننده ی هواداران نسبتا" محترم تیم دوم پایتخت در ورزشگاه به نوامیس استقلال هرگز توسط این دوستان شنیده نشد یا بهتر بگویم نخواستند بشنوند!

محرومیت امید نورافکن، مهدی قائدی و سید مجید حسینی تا اطلاع ثانوی و به دلیل کاملا" مضحک تحریم تیم ملی امید، آن هم قبل از اولین دیدار استقلال در لیگ جدید مقابل نفت آبادان بسیار مشکوک و قابل تامل است. محرومیت این سه بازیکن استقلال در حالی اتفاق که آرمین سهرابیان هم در لیست دعوت شدگان به تیم ملی امید حضور داشت ولی در اقدامی جالب او را محروم نکردند! چون در جریان بودند که احتمال به بازی گرفتن او توسط کادر فنی مقابل صنعت نفت آبادان صفر خواهد بود! (دعوت از چهار بازیکن استقلال به تیم ملی امید)

درخواست حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی در بدترین زمان ممکن و در حالیکه تیم های باشگاهی در حال آماده سازی برای فصل جدید و انجام تمرینات فشرده پیش فصل بودند، داده شد و باشگاه استقلال نیز بازیکنانش را به طور قانونی و به حق در اختیار تیم ملی قرار نداد. این روزها در تمام نقاط دنیا تیم ها در حال آماده سازی پیش فصل هستند و چیزی به نام فیفا دی که باشگاه ها را ملزم به در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم های ملی می کند دیده نمی شود.

تنها راه ضربه زدن به استقلالی که این فصل قدرتمندتر و باتجربه تر از فصل قبل است همین راهی کثیفی ست که آقایان در پیش گرفته اند. ایجاد حاشیه و برهم زدن تمرکز مربیان و بازیکنان جوان استقلال در آستانه آغاز لیگ با دادن حکمی که عامدانه و آگاهانه 2 مهره کلیدی و ثابت استقلال را از حضور در اولین دیدار این تیم محروم می کند!(با توجه به مصدومیت پادوانی و امید ابراهیمی حضور ثابت سید مجید حسینی و امید نورافکن مقابل نفت آبادان بسیار محتمل است)

حال باید دید چه کسی یا کسانی به دوستان کمیته انضباطی برای محرومیت بازیکنان استقلال خط داده اند که آقایان عاشق عدالت که عقده دیده شدن هم دارند بدون تحقیق، رای به محرومیت قطعی 3 بازیکن استقلال دادند!

در فصول گذشته به عینه مشاهده شد که فدراسیون فوتبال ایران همیشه تمام لطف خود را به تیم به خصوصی ابراز کرده. وقتی سرمربی تیم دوم پایتخت از رفتن بازیکنانش به اردوی تیم ملی ایران ممانعت به عمل آورد کسی در فدراسیون فوتبال ککش هم نگزید و رگ غیرتش باد نکرد و دوستان همیشه در صحنه کمیته انضباطی در خواب ناز تشریف داشتند! باور کنیم عدم واکنش دوستان به دلیل علاقه و عشقشان به تیم به خصوصی نبوده!؟؟

همین چند روز پیش بود که فدراسیون بی طرف فوتبال ایران! آبروریزی بین المللی لغو دربی دوستانه آلمان را برای برگزاری سوپر جام فرمالیته و خنده دار تیم دوم پایتخت مقابل تیم بی در و پیکر این روزهای نفت تهران که نه مربی داشت و نه تمرین و بیشتر بازیکنانش از تیم امید نفت بودند، به جان خرید تا دل دوستان را شاد کند و جامی بی ارزش همانند جام قهرمانی لیگ قبل را به عزیزان دل اهدا کند! در دیدار سوپر جامی که به ظاهر عنوان دیدار رسمی به خود گرفته بود ولی بازیکنان تازه وارد تیم دوم پایتخت بدون ثبت قرارداد در هیات فوتبال و تنها با قرارداد داخلی با باشگاه خود به بازی گرفته شدند تا رسمیت این دیدار بیش از گذشته به چشم بیاید! البته اگر جناب آقای تاج عضو سابق هیات مدیره سرخ ها که هیچگاه لطف و عنایتش به تیم محبوبش را پنهان نکرده(همانند دلالی و واسطه گری اش با آلکس نوری برای برگزاری دیدار دوستانه وردربرمن با این تیم) در حرکتی هماهنگ و خود جوش اعلام نکند که این بازیکنان قبل از برگزاری دیدار سوپر جام قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت کرده بودند!

به چند ماه پیش برگردیم.. جایی که حس وطن پرستی علیرضا منصوریان گل کرد و به راحتی امید نورافکن هافبک کلیدی و اصلی خود را در اختیار تیم ملی جوانان قرارداد تا در بازی برگشت مقابل العین آن فاجعه برای تیم بدون هافبک استقلال رخ دهد، در حالیکه دوستان در تیم دوم پایتخت از دادن بازیکن نیمکت نشینشان به تیم ملی خودداری کردند. شاید این حکم مضحک تلنگری هم برای جناب سرمربی باشد تا از این پس ژست وطن پرستی نگیرد!

این رای مضحک که به هیچ عنوان عقلانی و منطقی نیست و تنها و تنها نشان دهنده چهره پلید و زشت فدراسیون فوتبال ایران است که دشمنی خود را به شکلی آشکار با پر افتخارترین تیم ایران ابراز کرده و می کند و به دنبال این است که استقلال فصل جدید را با عدم موفقیت شروع کند تا وارد بحرانی جدی شود. هر چند مطمئنیم این تازه شروع حواشی برای استقلال مدل 96 خواهد بود و کارشکنی ها و سنگ اندازی های بسیاری تا پایان فصل برای آبی پوشان پایتخت اتفاق خواهد افتاد چرا که ستاره های استقلال همیشه خار چشم عده ای بوده، هست و خواهد بود.

به عنوان هوادارن همیشگی آبی پوشان دو ستاره آسیا از باشگاه استقلال و هیات مدیره جدید انتظار داریم خودی نشان دهند و شدیدترین واکنش و برخورد را در مقابل این اقدام شنیع ابراز کنند. اگر اعضای هیات مدیره استقلال مدعی هستند که انتخاب و چینششان فرمالیته نیست، اینک بهترین زمان و بهترین وقت برای ابراز وجود و نشان دادن صلاحیت و کفایتشان به هوادارن استقلال است.

 

دیدگاه‌ها  
سهراب
-1 #1 سهراب 1396-05-01 10:46
لنگی جماعت سال قبل با همین کثافت کاری ها نتیجه گرفتین این همه محرومیت و جریمه استقلال نوبره اون حسن زاده با کمک براتی کمر استقلال رو شکستن
نقل قول کردن
هوادار استقلال
-1 #2 هوادار استقلال 1396-05-01 14:12
حسن زاده آشغال خجالت بکش..استقلال 70 ساله یار و باور تیمهای ملی بوده..اون موقع که تو و بقیه لنگیها به توپ گردو میگفتید..
نقل قول کردن
سعید باقری
-3 #3 سعید باقری 1396-05-04 20:09
تکلیف فدراسیونیا که معلومه این مدیریت و کادر فنی چی به سر استقلال میخوان بیارن خدا داند.. منصوریان چطوری ادعای استقلالیش میشه اگه سرمربی نفت بود واکنش بیشتری نشون میداد
نقل قول کردن
محسن
-2 #4 محسن 1396-05-06 01:07
واقعا این وقاحت فدراسیون در حق خوری از استقلال نباید پیگیری قانونی شه؟؟؟
پس مدیرعامل چه نقشی داره؟
با یه قانون بچه گانه(بخوانید احمقانه) سه بازیکن جوون ما و مهره های مهم تیممون رو تو اولین بازی لیگ محروم کردن که کرم بریزن به باشگاه استقلال، و احتمالا مدیران هم هیچ پیگیری نمیکنن!
درسته عذرخواهی چیزیو برنمیگردونه! ولی من به عنوان یک استقلالی توقع دارم فدراسیون کثیف فوتبال به طور رسمی از استقلال و 30 میلیون هوادار عزیزش عذرخواهی کنه!

باید این قضیه رو حتی اگه شده از طریق فیفا پیگیری کرد, شاید دستمون اینجا کوتاه باشه و فدراسیون دوباره عزمشو برای قهرمانی جعلی پرسپولیس جذم کرده باشه، ولی فیفا که دیگه بچه بازی و رشوه و نامردی نیست! شورشو در آوردن دیگه...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار