استقلال تهران

اقدامات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال نشان از خصومت مسئولان این فدراسیون با تیم مردمی استقلال تهران برای مهیا کردن شرایط ناعادلانه برای تیم دوم(قرمز) پایتخت یا بهتر بگوییم تیم محبوب حکومت دارد!

 

به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که قانون گذار و اجرا کننده قانون در فوتبال این مملکت است، نه چیزی از قانون سرش می شود و نه عدل و عدالتی! قبلا" به طور کامل به آرا کاملا" یک طرفه و سمت و جهت دار آقایان به نفع تیم محبوب حکومت یا همان تیم دوم پایتخت که خیلی ها این عنوان را هم برای آن ها زیادی و بزرگ می دانند، پرداختیم.()

دیروز جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضور سه بازیکن محروم شده استقلال (قائدی، حسینی، نورافکن)، منصوریان، عبداللهی، افتخاری و مسئولان فدراسیون برگزار شد و استقلالی ها مستندات خود را برای دفاع از خود ارائه دادند. بعد از برگزاری جلسه صحبت از لغو حکم محرومیت و فیصله پیدا کردن ماجرا بود اما خبر درج شده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال حکایت از چیز دیگری داشت!

پس از شکایت مقامات فدراسیون و تیم ملی امید از امید نورافکن، سید مجید حسینی و مهدی قائدی مبنی بر تحریم تیم ملی و استنکاف از حضور در برنامه های تیم ملی از جمله مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان ،با توجه به مفاد شکایت و خصوصا مستندات ابزاری از جمله گردش کار 8 فقره مکاتبه از تاریخ 31 خردا ماه تا 27 تیر ماه با باشگاه استقلال تهران و نیز خرید و لغو مکرر بلیط های هوایی برای عزیمت بازیکنان و الحاق ایشان به تیم ملی و با توجه به اهمیت جایگاه تیم ملی و نیاز مبرم سرمربی تیم ملی امید حتی به حداقل یک بازیکن (سید مجید حسینی) و با توجه به اینکه مطابق ماده 83 آیین نامه انضباطی ، چنین بازیکنانی حق شرکت در مسابقه تیم خود را ندارند و چنانچه شرکت کنند، می توانند موجب شکایت تیم حریف را داشته و نتیجه مسابقه سه بر صفر شود. بر همین اساس کمیته انضباطی به جهت پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی (شرکت دادن بازیکنان مستنکف در مسابقه رسمی) و نیز جلوگیری از تجری سایر بازیکنان و اهمیت جایگاه تیم ملی، مستندا به ماده 32 آیین نامه انضباطی دستور موقت صادر می‌شود و بازیکنان فوق را از شرکت در هرگونه مسابقات رسمی باشگاه استقلال محروم می‌کند.

بیانیه ای پر از ادله دروغ! قوانین من در آوردی مضحک برای زمین زدن استقلال و آغاز سنگ اندازی در راه قهرمانی این تیم مخوف!

در حال حاضر تمامی کارشناسان از استقلال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر یاد می کنند. منصوریان باتجربه شده است و خریدهای استقلال هم بسیار خوب و کارشناسی شده انجام شده اند. فدراسیون فوتبال قرمز رنگ ایران خوب می داند برای کمک به قهرمانی تیم محبوب حکومت ابتدا باید مدعیان قهرمانی را تضعیف کند. همان کاری که فصل قبل با استقلال و تراکتورسازی کرد! زمینه سازی برای محرومیت استقلال و تراکتورسازی توسط فیفا و باقی ماجرا! تیم تبریزی نابود شد اما استقلالِ با ریشه و اصیل به شکل ناباورانه ای با جوانانش خوش درخشید و حتی در دربی پوزه ی قرمزها را به خاک مالید و بهترین تیم نیم فصل دوم هم شد. البته این را یادآور شویم تراکتورسازان هم بازیکنان امیدشان را در اختیار تیم امید قرار ندادند ولی چون کار این تیم را همان نیم فصل لیگ گذشته یکسره کرده بودند دیگر امسال کاری به آنها ندارند! اگر این حکم قانونی و به دور از کینه های شخصی و تعصبات رنگی بود، بازیکنان امید تراکتورسازان هم باید محروم می شدند!

در حال حاضر هنوز لیگ شروع نشده و عیار دیگر تیم ها مثل سپاهان، ذوب آهن، فولاد و.. برای کسی روشن نیست! مطمئنیم در ادامه فصل هر کدام از این تیم ها در حد و اندازه مدعی قهرمانی ظاهر شود انواع و اقسام کارشکنی ها برای تضعیف آن ها از سوی آقایان صورت خواهد گرفت تا به هر طریقی شده تیم محبوبشان را قهرمان کنند چرا که در شرایط برابر و مساوی هرگز خواب قهرمانی را هم نمی توانند ببینند!

استقلال در این فصل و فصول بعد برای قهرمانی علاوه بر رقبای لیگ برتری باید با کینه های شخصی وعقاید مضحک عده ای که بعد از چهار دهه هنوز پابرجاست نیز بجنگد.

استقلال فصل قبل را بدون تماشاگرانش شروع کرد. این فصل را در جهنم آبادان بدون بازیکنان کلیدی مصدوم و محروم در خط هافبک و دفاع! اما ارتش نصف و نیمه استقلال نیز همیشه برای رقبا ترسناک و دلهره آور بود، هست و خواهد بود.

ما هواداران تیم دو ستاره استقلال ضمن حمایت از تیم مجبوبمان همچنان خواستار و منتظر واکنش جدی و محکم اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه در قبال این حکم ناجوانمردانه و ناعادلانه فدراسیونی ها هستیم تا حداقل از اقدامات بعدی علیه استقلال جلوگیری شود.

 

 

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
-4 #1 مسعود عشق اس اس 1396-05-04 13:46
تف به این همه نامردی و بی شرفی این لنگیهای بی همه چیز
اون حسن زاده .........زاده غلام حلقه به گوش لنگیهای بالاسری فدراسیون و مافیاهای وزارت لنگی از همین اول کار شمشیر از رو بسته برا استقلال و استقلالی جماعت..
خداشاهد اگر استقلال لیگ برتر تحریم کنه حق داره..
آخه چقدر نامردی و بی وجدانی؟؟ کجای دنیا بخاطر ندادن بازیکن تیم امید بازکنان محروم میکنن؟؟سرتا پای این لنگیها رو باید گل گرفت عقده ای های کینه شتری نامرد که هنوز کینه و عقده 50 ساله انحلال شاهین سابق دارن..
آخه شما احمقای نفهم خودتون باعث منحل شدن اون باشگاه بودید بعدشم مگر مکتب شاهین اخلاق و جوانمردی نبوده پس دیگه چه مرگ تونه که بازی و شکلک در میارید برای مردم؟؟40 سال آزگار دارید عقده خالی میکنید اجنبی زاده ها بس نیست؟؟
بدونید که استقلال بزرگ تاج فوتبال ایران و آسیاست و هرگز و هرگز نمیتونید با دستهای کاغذی و بی رگ و ریشه تون ریشه های بزرگ و عظیم این درخت تناور 70 ساله رو از جا در بیارید..
خدمات و تعصبات دهها ساله استقلالیها به تیمهای مختلف ملی در آسیا و جامهای جهانی برای همه جهان ثابت شده ست شماها کی باشید که بخوایید خرابش کنید..
از جناب افتخاری و بقیه مدیران هم میخواییم که بشدت با این حکم نامردمی و ناجوانمردانه مبارزه کنند و حق میلیونها هوادار استقلال از این مدعیان دروغین و پوشالین قانونمدار بگیرن چراکه حق گرفتنی ست..قانون محترمه ولی نه اینکه برای یکی اجرا بشه بلکه برای همه تیمها باید شمشیر برنده و تیز باشه..
و لعن الله علی قوم الظالمین...
نقل قول کردن
هوادار استقلال
-2 #2 هوادار استقلال 1396-05-04 14:06
آخه یکی نیست بگه بی وجدانای نامرد مگر استقلال و هوادارانش باید تاوان بی عرضه گیها و بی لیاقتی های شما نامدیران فدراسیونی و وزارتی رو پس بدن؟؟
تیم مثلا امید 40 ساله مشکل داره و ناامیده سالهای قبل مقصر کی بود؟؟همه ش تقصیر استقلال؟؟(!خخخخخ)
تیمی که دوهفته ای تشکیل بشه و یه اسکل چل خلی مثل پی روانی بشه سرمربیش دیگه چه انتظاری دارید؟؟معلومه آبکش میشه جلوی ضعیف و قوی..آخه چقدر فوتبال نفهمید شماها..
بعدشم قانون فقط برای استقلال؟؟کل دنیا میخندن بهمون..آخه عقب مونده ها همینه که 40 ساله داریم درجا میزنیم..اول فکر میکردیم شماها دشمن استقلال هستید ولی نه الان میبینیم دشمن کل مردم ایرانید چون هیچ تخصصی ندارید و خاین به کل ملتید..یه مشت فسیل عقب افتاده ذهنی...این مهدی تاج نامرد یه روزی و یه جایی بالاخره باید تاوون تمام نامردیها و خیانتاش به فوتبال و استقلال پس بده..حتی یه روز از عمرمون مونده باشه پیداش میکنیم..
تف سیاه به ذات کثیف و پر از کینه تون عقرب های جرار..
خدا همه تون لعنت کنه بزودی
نقل قول کردن
سهراب
-3 #3 سهراب 1396-05-04 18:03
عالی لطفا در کانال های استقلالی منتشر کنید
نقل قول کردن
سعید باقری
-4 #4 سعید باقری 1396-05-04 20:12
یعنی تو باشگاه ما هیچکس نیست رایزنی که تراکتوریا از تبریز با فدارسیون کردن برای استقلال بکنه... کدوم قانونیه که برا ی تیم با رایزنی حل میشه ولی برای تیم دیگه باید محکم اجرا بشه؟؟ تف به شرف حقوق بگیر استقلالی که توان دفاع از حق استقلال رو نداره
نقل قول کردن
سعید باقری
-2 #5 سعید باقری 1396-05-04 20:13
اختصاصی مثل همیشه عالی خسته نباشی داداش مهدی
نقل قول کردن
محسن
-4 #6 محسن 1396-05-06 00:59
واقعا باعث تاسف هست که همچین کارشکنی ها و بی قانونی های مضحک و خنده داری صورت میگیره ، و بعدش انگار نه انگار که اتفاقی افتاده!!!
کجای دنیا این قانون! مسخره وجود داره؟ بازی کردن برای تیم ملی دست خود بازیکنه. خب مسلما بازیکن برای تیم های رده سنی پایین تر قید حضور توی لیگ برتر رو نمیزنه، مخصوصا وقتی تیم باشگاهیش که باهاش قرارداد حرفه ای بسته بهش نیاز مبرم داره.

واقعا فقط میشه برای این فدراسیون کثیف تاسف خورد.
"وقاحت" براشون طبیعی شده, یعنی به واضح ترین شکل ممکنه سعی میکنن استقلال رو زمین بزنن و پشتشون هم گرمه و کاری از دست ما بر نمیاد!

ولی خدا جای حق نشسته، بالاخره جواب کارشونو میگیرن یه روزی این آقایون فدراسیون نشین, پولی که میگیرن(و پولای دیگه ای که میگیرن!!!) از گلوشون پایین نمیره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار