خبرچین در باشگاه استقلال

در حالیکه در همه جای دنیا مرسوم است خبرها و اتفاقات مهم تیم ها از رسانه رسمی آن باشگاه منتشر شود، اما در استقلال اینگونه نیست و جاسوسان خبرها را از رسانه های رانتی منتشر می کنند!

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از جدایی استراماچونی و برخی تغییرات در هیات مدیره و کادر اجرایی باشگاه استقلال هنوز روال مدیریتی این باشگاه همچون گذشته است و نه تنها تغییری در آن ایجاد نشده بلکه هنوز هم جولانگاه خبرچینان، خائنین و دشمنان است.

بعد از فراری دادن استراماچونی و بازی دادن تقریبا یک ماهه هواداران با انواع دروغ ها و کذبیات، نه تنها هیچکدام از اعضای قبلی هیات مدیره خائن از این تیم اخراج نشدند بلکه همچنان فقط با تعویض صندلی، قدرتمندانه در حال نابودی استقلال هستند.

در حالیکه در همه جای دنیا مرسوم است رسانه رسمی آن باشگاه خبرهای مهم درون تیمی را منتشر کند و نشر دهد اما این سال ها که استقلال جولانگاه خائنین، دشمنان و خبرچینان شده، این اتفاق از سوی سایر رسانه ها صورت می گیرد!

برای نمونه خبر قرارداد 1/5 ساله ارسلان مطهری با استقلال را ابتدا سایت ورزش 3 در ساعت 9:55 با عکسی که آدرس اینترنتی این خبرگزاری به نشانه اختصاصی بودن خبر روی آن به صورت درشت درج شده بود، منتشر کرد و جالب اینکه 15 دقیقه بعد رسانه رسمی باشگاه استقلال در تلگرام با همان عکس این خبر را منتشر کرد که در ادامه به صورت مستند و تصویری مشاهده می کنید. 

سایت ورزش 3

 

کانال تلگرام باشگاه استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، این اتفاق و رسیدن اخبار باشگاه به خبرگزاری های ایلنا(که با انتشار قرارداد استراماچونی او را از بازگشت به ایران منصرف کرد)، ورزش 3 و.. تنها و تنها موید این نکته است که خائنین و خبرچینان با حاشیه امنیت کامل در باشگاه استقلال جولان می دهند و همانند زالو در حال مکیدن خون هواداران و ضربه زدن به تیم می باشند.

کار دیگر از امیدواری گذشته ولی باز هم باید امیدوار بود دست این افراد بی شرم و خود فروخته که تنها به فکر منافع شخصی هستند، از باشگاه مردمی و بزرگ تاج کوتاه شود.

در ادامه با دو توئیت از علی خلف و سینا حسینی این خبر را به پایان می رسانیم.

علی خلف

 

سینا حسینی

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار