محمود فکری

یکی از بزرگترین آفت هایی که سال های اخیر به جان استقلال افتاده است "حاشیه" نام دارد که متاسفانه کادرفنی استقلال در مدیریت آن بسیار ضعیف عمل می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیروز تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر با وجود ارائه نمایشی جذاب مقابل میزبانش نفت مسجد سلیمان یک بر یک متوقف و در نتیجه منجر به انتقادات زیادی به محمود فکری، سرمربی این تیم شد. محمود فکری در نشست خبری پایان این دیدار، کادرفنی خود را بهترین کادرفنی ایران برشمرد و انتقادات علیه خود را حرف های کوچه بازاری دانست نه فنی!

 

در ادامه متن ارسالی یکی از هواداران استقلال را خطاب به محمود فکری می خوانید:

 

آقای فکری به عنوان نماینده هواداران حرف ما شنوا باشید، نه به عنوان یکی از جیره خواران فضای مجازی و کسانی که می‌خواهند تو را زمین بزنند..

همه ما هواداران دلسوخته و دو آتشه استقلال دوست داریم در انتهای فصل جام در دستان شما بالا برود و این آغازی باشد برای کسب سومین قهرمانی آسیا.. بازگشت استقلال به روزهای اوج با کاپیتان محبوب و متعصب سالیان نه چندان دور، محمود آرپیچی زن! لذت بیشتری دارد!

اما..

آقای فکری یادتان می‌آید قبل از آغاز فصل گفتید: "هیچ بهانه ای وارد نیست! اگر زمین تمرینمان هم روی سنگ باشد، باید نتیجه بگیریم!؟"

اما چرا بعد از هر بازی با بهانه های مختلف از جمله "اشتباهات داور نمی‌گذارند" به کار می برید و اشتباهات فنی و غیرفنی خود خود را کتمان می‌کنید؟!

قصد نداریم از لحاظ فنی شما را به به نقد بکشیم زیرا این مساله بر عهده کارشناسان فوتبال است اما خواهش می کنیم توجیحی برای موارد حاشیه ای زیر داشته باشید، آن هم در حالی که خود می دانید باشگاه بزرگ استقلال همواره زیر ذره بین حاشیه سازان بعضا بی انصاف قرار دارد:

درگیری لفظی با شیخ دیاباته در اواخر دیدار مقابل فولاد خوزستان و حرف های زشتی که بعد از سوت پایان به زبان آوردید، آن هم در آغاز راهتان در استقلال دور از شان و مکتب بزرگ تاج نیست؟

آیا در آن هنگام حتی ذره ای به تبعات این کار فکر کرده بودید؟

نیمکت نشین کردن مهدی قایدی مقابل ذوب‌آهن صرفا به دلیل اعتراض به تعویض در دیدار مقابل شهر خودرو، دلیل اصلی از دست رفتن 2 امتیاز حساس مقابل نماینده قعرنشین اصفهان نبود؟

مساله هروویه میلیچ که با بی تدبیری شخص شما به کانون حاشیه برای استقلال تبدیل و منجر به خروج او از ایران و شایعاتی از قبیل مشکل داشتن شما با غیر مسلمانان و.. شد، راه حل دیگری نداشت؟

آیا میلیچ همان بازیکنی نبود که بارها در فضای مجازی حتی بیشتر از بازیکنان ایرانی از شما حمایت کرده بود؟ آیا میلیچ به زعم شما ناآماده و بی انگیزه نبود که با آن سوپر گل 3 امتیازی شما را از باطلاق ماشین سازی به سلامت عبور داد؟ آیا بازیکنی که از لحاظ بدنی اُفت کرده است با سکونشینی دوباره اوج می‌گیرد!؟

صرف شام و گرفتن عکس یادگاری با لیدرهای معلوم الحال و منفور و برخی ادمین های فضای مجازی درست بعد از دربی و در همان شبی که هواداران سخت از بازی تیم مقابل پرسپولیس(پیروزی) ناراحت و عصبی بودند، به چه منظور صورت گرفت؟

حضور یکی از ارازل و اوباش شهر تهران در تمرین تیم آن هم بدون رعایت پروتکل های کرونایی که منجر به ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع هم شد چه دلیل قانع کننده ای دارد؟ چه رابطه ای بین شما و آن فرد وجود دارد؟

نیمکت نشین کردن بی دلیل بهترین و آماده ترین دروازبان حال حاضر ایران در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و بازی دادن به حسین حسینی ناآماده از لحاظ ذهنی که منجر به از دست رفتن 2 امتیاز حساس و پخش شایعه درگیری لفظی مظاهری با شما در فضای مجازی شد با چه منطقی صورت گرفت؟

آقای سرمربی.. رشید مظاهری به چه علت به یکباره مقابل نفت مسجد سلیمان نیمکت نشین شد؟ به دلیل واکنش های فوق العاده اش مقابل گل گهر، ماشین سازی، تراکتور و آلومینیوم یا به خاطر بستن دهان دروازبان دوم تیم؟

به گزارش استقلال نیوز، عدم نتیجه گیری در فوتبال دلایل زیادی دارد که بخش عمده ای از آن به توانایی فنی کادرفنی و همچنین نحوه مدیریت حواشی اطراف تیم توسط آن مرتبط است. این را بدانید استقلال، تیم های سابق شما یعنی نساجی، نفت مسجد سلیمان، خوشه طلایی و.. نیست که زیر ذره بین نباشد.

در استقلال کوچکترین حاشیه به بزرگترین حاشیه علیه خودتان تبدیل می‌شود. از شما که سال ها در استقلال بازی کردید، کاپیتان این تیم بودید، دستیار امیر قلعه نوعی در استقلال بودید و حالا سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته اید بعید است که ندانید حاشیه ها بزرگترین دشمن شما هستند نه منتقدین و هواداران!

می توانید شخصا به میان مردم کوچه و بازار بروید تا مطمئن شوید حرف هایمان از روی دوست داشتن است یا از روی دشمنی و عداوت!؟

 

دوست نداریم محمود فکری متعصب در استقلال همچون علیرضا منصوریان به بیراهه برود، بسوزد و به پایان راه برسد.. دوست نداریم یکی دیگر از بزرگان تیم خود را شکست خورده و ناکام ببینیم و حسرتمان برای قهرمانی در لیگ و آسیا باز هم ادامه دار باشد، برای همین می گوییم: 

آقای فکری.. انتقاد با تخریب فرق دارد! خواهشا تا دیر نشده به خودتان بیایید..

 ???? هوادار استقلال

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

منصور رشیدی: بازیکنان استقلال مشکلات روحی و روانی دارند؛ استقلال نسبت به بازی‌های قبل روان‌تر بازی کرد

رضا رجبی: در استقلال روند رو به رشدی دیده نمی‌شود؛ حسینی را مقصر نمی دانم!

هفته سیزدهم لیگ برتر/ محمود فکری: انتقاد از کادر فنی باعث خوشحالی ما می شود؛ هواداران بازیچه دست منتقدین نشوند!

هفته سیزدهم لیگ برتر/ فکری با حسینی گل به خودی زد؛ تیر دروازه های مسجد سلیمان با استقلال سر سازگاری نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار