سینا خادم پور

در ابتدای فصل جدید و با صلاحدید وینفرید شفر، باشگاه استقلال اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان سهمیه زیر 23 سال کرد که یکی از این جوانان با آتیه سینا خادم پور است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ابتدای فصل بازیکنان جوان زیادی در راستای سیاست پرورش بازیکنان جوان و آینده دار، توسط باشگاه جذب شدند. یکی از این استعدادهای جوان استقلالی، سینا خادم پور است که همانند روزبه چشمی قابلیت بازی در قلب خط دفاعی و هم در پست هافبک دفاعی را دارد.

سینا که فرزند آخر خانواده ای 5 نفره است و 21 سال سن دارد، راست پا است و علیرغم قد 190 سانتی اش تکنیک قابل توجهی دارد.

این جوان اصالتا اردبیلی که اهداف بزرگی در سر دارد می تواند امیدوار باشد با کار کردن زیر نظر وینفرید شفر آلمانی که متخصص کشف استعدادهای جوان است، به زودی برای استقلال بزرگ در دیدارهای رسمی بازی کند و آینده درخشانی را برای خود متصور باشد.

گفت و گوی صمیمی ما با سینا خادم پور را در ادامه بخوانید:

سینا خادم پور

* خودتان را برای مخاطبین استقلال نیوز معرفی کنید.

سینا خادم پور هستم، متولد 20 دی ماه 1375 در تهران، اما اصالتی اردبیلی دارم. نسبت به قد بلندی که دارم از تکنیک خوبی هم برخوردارم بنابراین می توانم علاوه بر پست تخصصی ام که دفاع آخر است، در پست هافبک دفاعی هم بازی کنم.

شماره پیراهن مورد علاقه ام 6 و 14 است و شاید امسال شماره 66 را به تن کنم.

* در حال حاضر مشغول به تحصیل هستید؟

بله، دانشجو هستم و در رشته تربیت بدنی تحصیل می کنم.

* چطور شد که هوادار استقلال شدید؟

ما خانوادگی طرفدار استقلال هستیم. از زمانی که 7 ساله بودم، پدرم بعد از اینکه از محل کار به منزل برمی گشت، من را با خودش به تمرین استقلال در ورزشگاه مرغوبکار نازی آباد می برد تا با هم تمرین تیم محبوبمان را تماشا کنیم.

سینا خادم پور

* از نحوه پیوستنتان به استقلال بگویید..

سال اولی که می خواستم در لیگ برتر بازی کنم، خدمت آقای علی دايي که آن زمان مربی نفت تهران بودند، تست دادم. یادم می آید فردای بازی نفت تهران و استقلال که یک بر یک شده بود، تیم نفت دیداری دوستانه با تیم دسته یکی نفت مسجد سلیمان داشت تا بازیکنانی که در دیدار مقابل استقلال بازی نکرده بودند، محک بخورند. در ابتدا چون آقای دایی من را نمی شناختند، اجازه تعویض لباس و بازی کردن را به من نمی دادند، ولی وقتی متوجه شدند بازیکن تیم ملی جوانان هستم یک نیمه در کنار احمد آل نعمه به من بازی دادند تا بتوانم توانایی های خود را نشان دهم. خوشبختانه در آن بازی آنقدر خوب ظاهر شدم که بعد از اتمام بازی آقای دایی به من تبریک گفتند و از بازی من تمجید کردند. ایشان دست من را گرفتند و نزد سرپرست باشگاه بردند و خواستند سریعا با من قرارداد بسته شود.

بعد از اینکه در تیم ملي جوانان در بازی های آسيايي و جام جهانی 2017 کره جنوبی بازی کردم، مورد توجه باشگاه پرسپوليس و آقاي برانكو و تيم هاي پديده، استقلال، ذوب آهن و تراكتور قرار گرفتم اما چون اصالتا استقلالي بودم، بعد از تماس باشگاه استقلال و آقاي توفيقي، پيشنهاد تيم مورد علاقه ام را قبول كردم و با قراردادی پنج ساله به تیم محبوبم پیوستم.

به خواست خودم یک ساله قرضی به باشگاه نفت رفتم تا تجربه کسب کنم. در جام حذفی هم برای این تیم بازی کردم. اما چون بیشتر زمان فصل در اردوی تیم ملی جوانان برای بازی های آسیایی و جام جهانی بودم، هر چند در لیست 18 نفره حضور داشتم اما کمتر در لیگ برای این تیم بازی کردم.

اول فصل به خواست باشگاه دوباره به استقلال برگشتم تا زیر نظر آقای شفر تمرین کنم.

* از بین جوانانی که در ابتدای فصل توسط باشگاه جذب شدند، شفر نسبت به چند نفر از آن ها اعلام عدم نیاز کرد..

بله، چند بازیکن قرضی به تیم های دیگر رفتند و بعضی ها هم از جمع ما جدا شدند اما خدا را شکر آقای شفر حتما روی این چند نفری که در تیم باقی ماندیم نظر مثبت داشت که ما را به همراه تیم به اردو تركيه آورد و در بازی های دوستانه هم به ما بازی داد. اگر ایشان ما را نمی خواست در همان اردوی یک هفته ای تهران بي تعارف ما را در اختيار باشگاه قرار می داد یا اعلام عدم نیاز می کرد.

* بنابراین در تیم پایه های استقلال حضور نداشتید؟

بله، در تیم های پايه استقلال نبودم ولي زمانی که آقاي مظلومي سرمربی تیم بودند، مورد توجه باشگاه و آقاي ايوب اصغر خاني قرار گرفتم و حتي تا مرحله عقد قرار داد هم پیش رفتم اما متاسفانه با مشاوره هاي غلط قرارداد نبستم.

سینا خادم پور

* جو تمرینات چطور است و با کدام یک از بازیکنان رابطه صمیمی تری دارید؟

در اردوی ترکیه همه چیز عالي پيش می رود، از آب و هوا گرفته تا تمرینات، بازي های دوستانه و..

* تا کنون با مربیان زیادی کار کردید، نظر شما درباره کادر فنی استقلال چیست؟

واقعا از مربیانم خيلي چیزها ياد گرفتم و هنوز خيلي وقت دارم تا چیزهای بیشتری یاد بگیرم. شفر و کادر فنی اش واقعا ريز بين و بزرگ و بسیار حرفه ای و كار بلد هستند.

* رفتار بزرگترهای استقلال با شما جوان ها چطور است؟

واقعا بزرگان تیم عالي و بی نظیر هستند و خيلي به ما كمك مي كنند. من هم به همه بازيكنان تیم احترام می گذارم و با همه آن ها رابطه خوبی دارم.

* الگوی فوتبالی داخلی و خارجی‌ تان را چه کسانی اند؟ همچنین تیم های مورد علاقه تان در رده باشگاهی و ملی را نام ببرید

تمام بازیکنان داخلی برای من الگو هستند. در ايران از هر بازیکنی مي شود چیزی ياد گرفت. هر کدام از بازیکنان داخلی حداقل يک پوئن مثبت دارند که بشود از آن درس گرفت.

و اما الگوهای الگو خارجي ام در دفاع جان استونز و در هافبک سرخیو بوسكتس و پل پوگبا هستند. در رده باشگاهی عاشق بارسلونا و منچستر سيتي ام و در جام جهانی طرفدار برزیل بودم.

* استقلال امسال در بخش مدیریت با بحران روبرو شد..

درسته، اما من فقط روی تمرين، خواب و استراحت منظم، اهداف روزانه ماهانه و سالانه ام تمركز كردم و كاري با مسائل مدیریتی و حاشیه ای تیم ندارم.

* کمتر از یک هفته دیگر لیگ شروع خواهد شد، استقلال آماده شروعی قدرتمند هست؟

بدن بچه ها آماده است و همه سرحال و قبراقند و انشالله امسال بدون شك با اين بزرگ ترها، جوان ها و كادرفني قهرمان ليگ و جام حذفي خواهیم شد.

سینا خادم پور

* شفر نشان داده به جوان ها اعتقاد دارد، چه آینده‌ای برای خودت در این استقلال ترسیم کردید؟

انشالله به مرور زمان و شناخت بيشتر آقاي شفر خودم را به او و کادر فنی ثابت مي كنم. من علاوه بر تمرین تیمی، صبح، ظهر و شب برای هدفي كه دارم تمرين مي كنم تا به آن چيزي كه مي خواهم، برسم.

بازي در استقلال، تيم ملي و اروپا از اهداف من هستند. تاکید می کنم رفتن به اروپا و لژيونر شدن آرزوی من نیست بلکه یکی از اهدافم است.

* و حرف آخر..

از تمامی مربیانی که تا امروز برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم و از هواداران عزیز می خواهم ما را حمایت کنند. ما بدون شما هواداران عزيز هيچيم..!

وبسایت استقلال نیوز، ضمن تشکر از سینا خادم پور عزیز برای شرکت در این مصاحبه، امیدوار است به زودی شاهد تحقق آرزوی این هافبک جوان و با استعداد برای درخشش در ترکیب تیم بزرگ استقلال باشد.

 


مطالب مرتبط:

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: از ته قلبم استقلالیم؛ دوست داشتم با مجتبی جباری همبازی بشم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با محمدرضا فصیحی، گلری که شبیه حجازی دروازبانی می کند!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حیدری، مجتبی جباریِ جدید آبی ها

دیدگاه‌ها  
میلاد تاجی
+13 #1 میلاد تاجی 1397-04-30 19:52
موفق باشی داداش
نقل قول کردن
Ssii
+12 #2 Ssii 1397-04-30 19:53
تلاش کن سینا جان
شفر نشون داده اهل لابی نیست و به جوونا اعتقاد داره
نقل قول کردن
Farhad
+14 #3 Farhad 1397-04-30 19:54
اقاسینا مراقب باش تو حاشیه نری راه پیشرفت بازه
نقل قول کردن
Ssd
+14 #4 Ssd 1397-04-30 19:55
سینا خوب کار کن زود بیای ترکیب
نقل قول کردن
Armin SS
+13 #5 Armin SS 1397-04-30 20:10
ماشالله.. ایشالله یه روزبه چشمی دیگه متولد بشه
نقل قول کردن
جواد تاجی
+8 #6 جواد تاجی 1397-04-30 20:42
ممنون آقا مهدی احمدی واسه این مصاحبه زیبا
نقل قول کردن
صیادمنش 24
+11 #7 صیادمنش 24 1397-04-30 20:57
خوش بدرخشی داداشی تو تیم محبوبت الحق که یکدونه از این جونها به صدتا جباروف و تیام می ارزه
نقل قول کردن
S♥S
+9 #8 S♥S 1397-04-30 21:07
داداش سینا تلاش تلاش تلاش راه موفقیتت همینه

ی نصیحت برادرانه هم اینه با شروع فصل سعی کن از فضای مجازی کمتر استفاده کنی فکرت درگیرش کنی موفقیت میخوای با شفر به دست اومدنیه اگر دست از تلاش برنداری ;-)
نقل قول کردن
سهراب
+11 #9 سهراب 1397-04-30 21:14
چقدر کار قشنگی میکنه استقلال نیوز که با این بازیکن های آینده دار مصاحبه میکنه یادمه یه زمانی از عظیم گوگ مصاحبه گرفتید چقدر حال کردم چون بچه محل خودم بود
نقل قول کردن
AZADEH
+8 #10 AZADEH 1397-04-30 23:53
مرسی لطفا از صیادمنش هم خبر بزارید
نقل قول کردن
longsoz
+4 #11 longsoz 1397-04-31 00:10
جانم سینا مطمئنم امسال میترکونی آی بشه امسال این بچه ها جواب بدن پوز امثال اون ابراهیمی چاقال به خاک مالیده شه
نقل قول کردن
حاج رضا نعمتی
+4 #12 حاج رضا نعمتی 1397-04-31 01:48
مولا علی میگه:
زحمت بکشید و تلاش کنید و در آن پایداری کنید؛‌ آن گاه شکیبایی ورزید و پارسا باشید. همانا شما را پایانی است؛ پس، خود را به آن پایان رسانید.این حدیث به شدت باید سرلوحه این بازیکن های جوان ما باشد تلاش برای رسیدن به هدفی والا.زمانی بود که تصمیم داشتم دوچرخه ی بخرم اون زمان تابستان ها برعکس بچه های دیگه نه اهل بازی بودم نه تفریح کار میکردم تا بتونم هم کمک خرج خانواده باشم هم به آرزوی که دارم برسم اینو فهمیده بودم برای رسیدن به چیزی که آرزو دارم شاید از خیلی خوشی ها باید بگذرم اینو گفتم یاد بازیکن های جوان ما باشه اگه میخوان موفق باشن باید از خیلی از خوشی های امروز دست بکشن یکی از این خوشی های آینده خراب کن فضای مجازی هستش هرچقدر بخوام خودم رو راضی کنم که بگم این فضا استفاده درستش خوبه دلم روشن نیست مخصوصا برای جوان های از نوع سینا خادم پور که در ویترین دیده شدن هستند.
نقل قول کردن
FARHAD
+5 #13 FARHAD 1397-04-31 11:32
از هواداران عزیز می خواهم ما را حمایت کنند. ما بدون شما هواداران عزيز هيچيم) هوادار ما فقط دنبال بازیکن ستارس اگه همینقدر به فکر امیدهای خودمون باشیم صدتا ستاره میسازیم
نقل قول کردن
morteza
+3 #14 morteza 1397-04-31 11:49
ولی اشتباه کرد سال قبل نفت رفت اونجا هم که تند تند مربی عوض کردن بازی بهش نرسید ولی الان اگه خوب بازی کنه مثل سهرابیان میتونه شفر رو متقاعد کنه بازیش بده
نقل قول کردن
عزرائیل لنگ هفت مقدس
+3 #15 عزرائیل لنگ هفت مقدس 1397-04-31 12:53
جباروف و تیام کی تمدید میکنن؟هفته دیگه بازی داریم :-x
نقل قول کردن
shadi
+1 #16 shadi 1397-04-31 15:38
به نقل از عزرائیل لنگ هفت مقدس:
جباروف و تیام کی تمدید میکنن؟هفته دیگه بازی داریم :-x

یک جمله مدیرای ما یاد گرفتن به نام فردا همون فردا
نقل قول کردن
amirA2
0 #17 amirA2 1397-05-01 15:45
پسر موفق باشی کاری کن جای پول پرست ها خالی نباشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار