حسن روحانی

بر اساس ادعای پیچ رسمی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه مدیران این تیم توانستند با کمک سفارت ترکیه در ایران مجید حسینی را به تیم خود منتقل کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز؛ بارها در اختصاصی های خود از مظلومیت هواداران استقلال و نابرابری های رفتاری دولتی ها سخن گفتیم اما کجاست گوش شنوایی که دردهای هواداران استقلال را بشنود؟

سال گذشته بود که ریس جمهور کشورمان و جناب معاونش شخصا از همتای ترکیه ای خود بله را گرفتند تا شاید تیم محبوبشان در پرونده ریزه اسپور با محرومیت سنگین تر مواجه نشود.

اما از آنجایی که زمین گرد است و سابقه نشان داده دولت ترکیه هیچ اقدامی را در راه رضای خدا انجام نخواهند داد آن ها امروز توانستند با کمک سفارت خود در ایران و از طریق کمک ریس جمهور با درایتمان! یک جوان فوتبالیست را به تیمی از کشور خود منتقل کنند.

بله باورش سخت است اما شواهد نشان می دهد ریس جمهور منتخب مردم ایران برای تشکر از اقدام همتای ترکیه خود استقلال را ضعیف تر از گذشته کرده است.

چقدر خوش شانس هستند نسل های بعدی که این روزهای سیاه سیاسی را حس نمی کنند و چقدر مظلوم هستند هواداران استقلال بزرگ که قربانی علایق آقایان شده اند.

نابودش کنید تا خیالتان راحت شود چه مانده از این تاج با قدمت که دیگر برای نابودی اش نقشه در سر نداشته باشید؟

این هوادارانی که تمام دلخوشیشان این تیم و موفقیتش است تا کی قرار است تقاص نام تاج بزرگ را به آقایان پس دهند؟

در بین هواداران استقلال هستند از جنس بزرگوارانی همچون شهید تهرانی مقدم ها و دیگر عزیزانی که برای قداست کشور عزیزمان از جان خود گذشته اند.

لطفا استقلال و بزرگی اش را یک بار از پشت شیشه های دودی و کثیف سیاسی نبینید.

این هوادار که امروز با ضعف مدیریتی شما با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می کند چرا باید قربانی محبوبیت از دست رفته دولت شود؟

احساس آقایان این است که روزی به پاس خوش خدمتی هایشان به تیم دوم پایتخت هواداران این تیم برایشان شال بنفش به گردن انداخته و مُشت مُشت رای تقدیمشان می کنند.

اما مطمئنا خدای بزرگ این روزها و سال های سخت که بر استقلال بزرگ و هوادارانش گذشت از یاد نخواهد برد.

خدایی که به استقلال بزرگ آنقدر عظمت بخشید که از حسینی ها و نورافکن های گمنام ستاره بسازد بازهم پشتیبان این تیم خواهد بود.

کاش آقایان به جای صرف وقت برای اینگونه مسائل ساده به مشکلات کلان کشور رسیدگی می کردند تا شرایط به حدی نرسد که از اهرم ورزش کسب محبوبیت کنند. 

 

سخن آخر:

آقای مجید حسینی که امروز چشمت را دلارهای ترک ها کور کرده! یادت باشد که استقلال تو را به جایگاه فعلی رساند و چقدر بد قدردان خوش خدمتی اش بودی.

هواداران استقلال از امروز یاد گرفتند که به هیچ کسی بیش از ظرفیتش بها نداده تا خود را بالاتر از استقلال بزرگ نداند.

دیدگاه‌ها  
کامران
+6 #1 کامران 1397-05-02 01:56
هم حسینی بی چشم و رو هم اون روحانی نامرد دوتاشون بزن به جهنم مطمعن باشین هیچ ظلمی بی عذاب نمی مونه چه تو این دنیا چه تو در روز حساب، نامرد داری تا این تیم چکار میکنی ولی خیالت راحت اون روز رو میبینم که ملت و جلوی صف هواداران استقلال بزرگ، بیرونت میکنن این تیم از وقتی که اومدی دق مرگمون کرد ولی شک ندارم اگه خدا بخواد مث آوردن شفر ارزون قیمت همین چند تا بچه تو دربی ادبتون میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار