حسن روحانی

سال ها از ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال می گذرد و هرساله مراسم برترین های لیگ برتر با بدترین شکل ممکن برگزار و جوایز به تیم محبوب دولت تحویل داده می شود!

  

به گزارش استقلال نیوز؛ مهدی تاج عضو پیشین باشگاه دوم پایتخت همچنان خوش خدمتی های خود را به این تیم در دستور کار قرار داده است.

مراسمی که قرار بود در ساعتی مشخص برگزار شود با تاخیر 1 ساعته و بی نظمی های فراوان شروع و پایان آن فقط تقدیر و تشکر از تیم محبوب دولت بود و بس!

بی برنامگی و نداشتن دیسیپلین و نظم مشخص برای برگزاری چنین مراسمی فقط از عهده مهدی تاج و فدراسیونش بر می آید.

آقایان کاش به جای اهمیت دادن به متن های چاپلوسانه و سیاه کمی به فکر برگزاری مراسم آبرومند بودند تا اینگونه با توهین به پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و عموم مردم باعث سرافکندگی جامعه ورزشی کشور نمی شدند.

در سالی که سید حسین حسینی دروازه بان با اخلاق استقلال رکورد بیشترین تعداد کلین شیت را تجربه کرد! دروازه بان پر ادعای تیم دوم پایتخت به دلیل حمایت های شخص ریس فدراسیون و نظر کارشناسان دروغین به عنوان برترین دروازه بان فصل گذشته انتخاب شد!

اگر معیار کارشناسان نامشخص ثبت امتیازات بازیکن باشد که سید حسین حسینی امتیازات فوق العاده خوبی کسب کرد و در کنار آن خلق رکورد تاریخی بیشترین تعداد کلین شیت ادوار لیگ برتر را در کارنامه داشت که گویا از دید کارشناسان خیالی معیار و شاخص مهمی نبوده است.

احتمالا دوستان کارشناس بازی در جام جهانی و امتیازات آن تورنمنت را در انتخاب برترین های لیگ برتر! محاسبه کردند وگرنه هیچ دلیل قانع کننده ای برای انتخاب نشدن سید حسین حسینی وجود ندارد! 

در خط دفاعی در حالی که مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم شفر بود باز هم بازیکنی از تیم دوم پایتخت با نظر همان کارشناسان دروغین انتخاب شد البته احتمالا در این بخش بازی در جام جهانی جز معیارهای دوستان نبوده است.

البته در خط هافبک جوایز به دو مهره تاثیر گذار باشگاه استقلال (امید ابراهیمی بهترین هافبک و سرور جپاروف بهترین پاسور) رسید که احتمالا برای کم کردن انتقادها آقایان به این انتخاب تن داده اند وگرنه مطمئنا این دو بخش را دو دستی به تیم محبوب خود تقدیم می کردند!

شاید در این بخش اهدا جایزه بهترین پاسور به سرور جپاروف آن هم با آمار صفر پاس گل نشان از ترس آقایان بود وگرنه هیچ هواداری از استقلال انتظار چنین انتخابی را نداشت!

در بخش سرمربی برتر نیز در حالی که وینفرید شفر از تیم بی روحیه علی منصوریان تیم مدعی و قهرمان جام حذفی ساخت و استقلال بزرگ را از گروه مرگ لیگ قهرمانان با سربلندی به دور بعد رساند آقایان باز هم جایزه این بخش را تقدیم سرمربی تیم دوم پایتخت کردند تا بیشترین خوش خدمتی ها در راستای حمایت از تیم محبوب دولت انجام گیرد.

و در انتها برترین باشگاه نیز با شرایط فوق انتخابی به جز باشگاه محبوب دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و البته فرزند وزیر ورزش نبود.

باشد که با اهدای اینگونه جوایز، عقده های کهنه هواداران و مسئولین تیم دوم پایتخت به پایان برسد که نمی رسد! 

 

 

دیدگاه‌ها  
مجتبي
+10 #1 مجتبي 1397-05-02 10:41
به نظر من 2 انتخاب ناحق نبود. يكي دروازه بان كه حق سيد حسين بود كه نقش خيلي پررنگي تو موفقيت تيم داشت و هوش و فن دروازه بانيش بالاتر از بيرانونده. ديگري بهترين پاسوركه مسلمان از بقيه سرتر بود و اگه ميخواستن بهش ندن فرشيد اسماعيلي از جپاروف خيلي جلوتره .اميد و اميري خيلي بهم نزديك بودن و شايد قدرت حمل توپ و 7 پاس گل تو ليگ اميري رو پيش انداخت. مربي ها هم خيلي بهم نزديكن ولي خوب تيمي كه قهرمان ميشه واسه بار دوم توجيه بيشتري داره البته اين به نفع استقلال تموم ميشه چون شفر آدمي نيست كوتاه بياد و امسال خيلي بيشتر ميجنگه
نقل قول کردن
مهدی
+1 #2 مهدی 1397-05-09 20:19
اگه منصف باشی دروازه بانی که تو حام جهانی خوب بازی کرده و پنالتی رونالدو گرفته خیلی بهتر از حسینیه که برا رکورد شکنی نیم ساعت رو زمین خوابیده بود و به ساعت نگاه میکرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار