امیرحسین اسماعیل زاده

در ابتدای فصل جدید و با صلاحدید وینفرید شفر، باشگاه استقلال اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان سهمیه زیر 23 سال کرد که یکی از این جوانان با آتیه امیرحسین اسماعیل زاده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ابتدای فصل بازیکنان جوان زیادی در راستای سیاست پرورش بازیکنان جوان و آینده دار، توسط باشگاه جذب شدند. یکی از این استعدادهای جوان استقلالی، امیرحسین اسماعیل زاده است که با 18 سال سن شرایط مناسبی برای رشد و پیشرفت در تیم بزرگ استقلال و زیر نظر مربی با دانشی به نام وینفرید شفر دارد.

امیرحسین که همانند میلاد زکی پور از خطه سر سبز مازندران به استقلال پیوسته، فرزند دوم خانواده ای 4 نفره است و در پست دفاع چپ بازی می کند. او که یک چپ پا است قدی 180 سانتی متری دارد و می تواند در قلب خط دفاعی هم بازی کند.

گفت و گوی صمیمی ما با امیرحسین اسماعیل زاده را در ادامه بخوانید:

امیرحسین اسماعیل زاده

* خودتان را برای مخاطبین استقلال نیوز معرفی کنید.

امیرحسین اسماعیل زاده هستم، متولد 5 بهمن ماه 1378 در شهرستان بابل استان مازندران. پست تخصصی ام دفاع چپ است اما در پست دفاع آخر هم می توانم بازی کنم.

* در حال حاضر مشغول تحصیل هستید؟

بله، در حال حاضر در بابل در رشته تربیت بدنی مشغول تحصيل هستم.

* چطور شد که هوادار استقلال شدید؟

من از کودکی عاشق استقلال بودم و خانواده ام هم استقلالي دو آتیشه بودند. هميشه يكي از آرزوهای من اين بود که به تيم مورد علاقه ام بیایم که خوشبختانه امسال به آرزویم رسیدم.

امیرحسین اسماعیل زاده

* از نحوه پیوستنتان به استقلال بگویید..

بعد از جام جهاني نوجوانان در هند پيشنهادات خيلي خوب به من شد. دو سه پيشنهاد هم از اروپا داشتم و که یکی از آن ها تیم خرونيخن هلند بود. ابتدای امسال از تیم های لیگ برتری سایپا، تراکتورسازی، نساجی، گسترش فولاد و پیکان پیشنهاد داشتم ولی وقتی آقاي توفيقي به من پيشنهاد پیوستن به استقلال را دادند و بعد از صحبت با آقای شفر بدون درنگ با قراردادی 5 ساله به تیم مورد علاقه ام پیوستم.

* در اکثر رده های پایه عضو تیم ملی بودید..

بله، خدا را شكر در تمام رده های سني در خدمت تیم ملی بودم. از زیر 12 سال گرفته تا نونهالان، نوجوانان، جوانان در تیم ملی حضور داشتم.

در رده نونهالان با سرمربیگری آقای شرفی به مقام سوم آسیا رسیدیم و من یکی از 3 بازیکن برتر آن رقابت ها انتخاب شدم. در رده نوجوانان نایب قهرمان آسیا شدیم و در جام جهانی نوجوانان 2017 در هند با آقای عباس چمنیان که هم من و هم خیلی از بچه ها مدیون او هستیم هم حضور داشتم و به جمع 8 تیم برتر صعود کردیم. ضمن اینکه اخیرا با تیم ملی جوانان و با سرمربیگری آقای امیرحسین پیروانی در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا در گروهمان دوم شدیم ولی از دور رقابت ها حذف شدیم.

* بنابراین در تیم پایه های استقلال حضور نداشتید؟ 

خير، من 5 سال در عضویت تيم پديده ساري بودم و خدا را شكر مي كنم در اين سال ها توانستم با مربي های خوبي كه داشتم به تیم ملی برسم. آقايان حسن برزگر و علي شفاهي از مربیانی هستند که در پیشرفت من نقش بسزایی داشتند و من قدردان زحمات ایشان هستم و خواهم بود. 2 سال هم در خدمت تیم پیکان بودم.

* جو تمرینات این روزهای استقلال چطور است؟

خدا را شكر مي كنم كه در استقلال با بازيكنان بزرگی همبازی هستم كه هر كدامشان پر از تجربه ملي و باشگاهی اند. آقا سيد، آقا خسرو، آقا پژمان و دیگر بزرگان تيم، همه و همه دوست دارند كه به بازيكنان جوان روحيه بدهند و من هم چون با اکثر بازیکنان تیم رابطه خوبی دارم سعی می کنم از تجربيات این عزیزان نهایت استفاده را بکنم.

* چرا در اردوی ترکیه همراه تیم نبودید؟

در تست پزشكي ایفمارک مشخص شد مصدوميتی خفيف دارم كه با صلاحدید آقاي شفر و دكتر نورزي در تهران ماندم تا در کلینیک به درمان مصدومیتم بپردازم و بعد از بازگشت تیم به تمرینات ملحق شوم که همینطور هم شد و من دوشنبه در تمرین استقلال در مجموعه ورزشی صنایع دفاع حاضر شدم.

امیرحسین اسماعیل زاده

* نظر شما درباره کادر فنی استقلال و شخص وینفرید شفر چیست؟

من با مربیان زیادی چه در رده باشگاهی و چه در رده های ملی کار کردم و برایشان احترام زیادی هم قائلم اما آقاي شفر در فصل گذشته نشان دادند چه مربي بزرگي هستند.
بدون شک آرزوی بسیاری از بازیکنان این است كه اول براي استقلال و بعد زیر نظر آقای شفر بازي كنند. در اين دو هفته ای كه زیر نظر ایشان كار كردم خيلي چيزها ياد گرفتم و خیلی چیزها هم باید یاد بگیرم. میگوئل كولي و جیری ساناك از فني ترين مربيانی هستند كه تا به حال ديده ام. فليپ آندریاس یکی از مدرن ترین مربیان بدنسازی بود که تا به حال دیده ام. او يک مرد پر انرژي و با انگيزه است که اين انرژي و انگيزه را به تمام بازیکنان منتقل مي كند تا خوب و درست تمرین کنیم.

* الگوی فوتبالی داخلی و خارجی‌ تان را چه کسانی اند؟ همچنین از تیم های مورد علاقه تان در رده باشگاهی و ملی برایمان بگویید..

الگوهای داخلي من، با احترام به همه بازيكنان ایرانی، فرهاد مجيدي هستند كه با تلاش بی وقفه هميشه در اوج بودند. از  عليرضا جهانبخش دوست خيلي خوبم كه یک بازيكن فوق العاده عالي، با كيفيت و با اخلاق هم هستند می توانم به عنوان الگوی دیگرم نام ببرم.

 در خارج از کشور به بازی کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس علاقه دارم و تيم مورد علاقه ام هم يوونتوس است. در جام جهانی اول از همه طرفدار تیم ملی بودم ولی تیم ملي فرانسه که قهرمان این رقابت ها شد تیم مورد علاقه من بود.

* جمعه این هفته لیگ آغاز خواهد شد، استقلال آماده شروعی قدرتمند هست؟

جمعه يک بازي سخت با تیم خوب پیکان داريم، تیمی که قبل از آمدن به استقلال دو سال در آن بازی کردم. بچه ها روحيه خوب و انگیزه بالایی برای پیروزی در اولین بازی لیگ دارند و مطمئنا جمعه دل هوداران پُر شور استقلال را شاد مي كنيم.

* شفر نشان داده به جوان ها اعتقاد دارد، چه آینده‌ای برای خودت در این استقلال ترسیم کردید؟

قول می دهم تمام تلاشم را خواهم کرد تا خودم و قابلیت هایم را به آقاي شفر نشان بدهم. تا به حال هر وقت در تمرینات بودم خيلي خوب تمرين كردم و مطمئن باشيد اگر در تركيب استقلال قرار بگیرم تمام سعي ام را مي كنم كه در تيم محبوبم بدرخشم و دل هواداران را شاد کنم.

* اینکه گفته می شود باشگاه قرار است قرارداد چند بازیکن جوان را فسخ کند، صحت دارد؟

حرفی از فسخ قرارداد به من زده نشده است. امروز به دلیل مصدومیتی که داشتم به باشگاه رفتم و قرار شد بعد از بازی با پیکان و از هفته آینده به تمرینات برگردم.

* و حرف آخر..

از هوادران استقلال تشكر مي كنم و اميدوارم روزی بتوانم جواب حمایت هایشان را با بازی خوب برای تیم محبوبم بدهم. از ته دل دوستتان دارم.

استقلال نیوز، ضمن تشکر از امیرحسین اسماعیل زاده عزیز برای شرکت در این مصاحبه، امیدوار است به زودی شاهد تحقق آرزوی این مدافع با استعداد شمالی برای درخشش در ترکیب تیم بزرگ استقلال باشد.

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با سینا خادم پور مدافع-هافبک با استعداد استقلال

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: از ته قلبم استقلالیم؛ دوست داشتم با مجتبی جباری همبازی بشم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با محمدرضا فصیحی، گلری که شبیه حجازی دروازبانی می کند!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حیدری، مجتبی جباریِ جدید آبی ها

دیدگاه‌ها  
S♥S
+7 #1 S♥S 1397-05-02 21:33
مثل همیشه عالی

امیدوارم ستاره نمک شناسی باشی
نقل قول کردن
Armin SS
+8 #2 Armin SS 1397-05-02 22:42
ماشالله هم استانی ;-)
ایشالله موفق باشی
نقل قول کردن
amirALI SS
+8 #3 amirALI SS 1397-05-02 22:43
سابقه خوبی داری تو رده های ملی..
ایشالله تو استقلال بتونی خودت رو نشون بدی
نقل قول کردن
AC MOL
+8 #4 AC MOL 1397-05-02 22:44
ممنون از استقلال نیوز به خاطر این رویه قشنگش..
امیرحسین جان ایشالله به حقت برسی تو استقلال
نقل قول کردن
mimi
+10 #5 mimi 1397-05-02 22:45
امیدوارم موفق باشی ولی مثل نورافکن و حسینی نباشی :-| :-*
نقل قول کردن
صیادمنش 24
+7 #6 صیادمنش 24 1397-05-02 23:35
ماشالله امیر حسین :lol: داداش امسال میترکونی مطمئنم :lol:
نقل قول کردن
جواد تاجی
+4 #7 جواد تاجی 1397-05-02 23:40
ممنون آقای احمدی این بازیکن های جوان اگه واقعا بازی بهشون برسه خیلی خوبه چون اینجوری چندین سال بازیکن در اون پست داریم و دیگه خیالمون راحته
نقل قول کردن
FARHAD
+7 #8 FARHAD 1397-05-02 23:47
بچه شمال باشی استقلالی باشی یعنی غیرت داری البته شمالی داشتیم که واسه چند میلیارد رفت الاهلی ولی اون از استقلال به فوتبال معرفی نشد همین شد که دور خالی برداشت تو اما اگه خودتو ثابت کنی میشی یکی مثل خسروحیدری مجتبی جباری که از سن کم تو استقلال بودن اگه اون خبری که میگن بازیکن های جوون فسخ میشن واقعا درست باشه باشگاه رو روی سر اون فتحی و دارودستش خراب می کنیم _یعنی چی که نه بازیکن میگیرن نه بازیکن ها رو نگه میدارن تازه 4 تا جوون هم که داریم میخوان بفروشن بابا اصلا کاش نقل انتقالات نبود خداوکیلی اول فصل نقل انتقالات همه گفتیم امسال دیگه ترکوندیم یهو چی شد؟خریدها مصدوم از کار در اومدن بازیکن های اصلی رفتن خارجی ها تمدید نکردن افتخاری رفت یعنی عمرا بدبین ترین هواداری چنین اوضاعی رو حدس میزد
نقل قول کردن
محسن
+4 #9 محسن 1397-05-03 00:30
به نقل از FARHAD:
بچه شمال باشی استقلالی باشی یعنی غیرت داری البته شمالی داشتیم که واسه چند میلیارد رفت الاهلی ولی اون از استقلال به فوتبال معرفی نشد همین شد که دور خالی برداشت تو اما اگه خودتو ثابت کنی میشی یکی مثل خسروحیدری مجتبی جباری که از سن کم تو استقلال بودن اگه اون خبری که میگن بازیکن های جوون فسخ میشن واقعا درست باشه باشگاه رو روی سر اون فتحی و دارودستش خراب می کنیم _یعنی چی که نه بازیکن میگیرن نه بازیکن ها رو نگه میدارن تازه 4 تا جوون هم که داریم میخوان بفروشن بابا اصلا کاش نقل انتقالات نبود خداوکیلی اول فصل نقل انتقالات همه گفتیم امسال دیگه ترکوندیم یهو چی شد؟خریدها مصدوم از کار در اومدن بازیکن های اصلی رفتن خارجی ها تمدید نکردن افتخاری رفت یعنی عمرا بدبین ترین هواداری چنین اوضاعی رو حدس میزد

داداش فرهاد ابراهیمی هم حق داشت بره من با رفتنش مشکل ندارم بره خداکنه موفق باشه طریقه رفتنش سخت بود
نقل قول کردن
محسن
+4 #10 محسن 1397-05-03 00:31
داداش امیرحسین امیدوارم بزودی مصدومیتت رفع بشه و با کمک مربی کاربلدی مثل شفر به پیراهن اصلی تاج کبیر و حتی تیم ملی برسی
نقل قول کردن
امیر
+4 #11 امیر 1397-05-03 00:33
موفق باشی قدر شرایطتو بدون امیروووو :-) :-) :-)
نقل قول کردن
حاج رضا نعمتی
+4 #12 حاج رضا نعمتی 1397-05-03 00:52
این هفته از حال هوادار استقلال باخبرم میدونم ناراحتن شرایط تیمشون جالب نیست ولی یک مسئله باید یادمون باشه زمانی که از نقل انتقالات محروم شدیم همه گفتیم سقوط می کنیم ولی همون سال بالاجبار مجبور به استفاده از جوان ها شدیم و همان شد که روحیه تیم بالا رفت نیروی جوانی به تیم اضافه شد و شرایط به شکلی پیش رفت که کسی دنبال ستاره نبود چون ستارهای کم سن و سالی به تیم اضافه شدن که فوق العاده باکیفیت بازی میکردند.پس همیشه از حکمت کار خدا غافل نباشید خواست خدا هرچی باشه همونه
نقل قول کردن
حاج رضا نعمتی
+4 #13 حاج رضا نعمتی 1397-05-03 00:53
همچنین برای امیرحسین اسماعیل زاده جوان آینده دار استقلال آرزوی بهترین دارم
نقل قول کردن
سهراب
+4 #14 سهراب 1397-05-03 11:17
بازیکنی که عضو تیم امید بوده حتما توانایی های داره که میتونه به استقلال کمک کنه آقای فتحی و کسایی که میخواین به زور این جوون ها رو از استقلال دور کنید به خدا اگه استقلال این فصل نتیجه نگیره با هوادار طرف هستین@:
نقل قول کردن
shadi
0 #15 shadi 1397-05-03 15:07
با شرایطی که وزارت عوضی فراهم کرده بعیده این بازیکن مستعد بتونن موفق بشن مگه اینکه الیجناب شفر کاری کنه کارستان اصلا قبول ندارم که بگیم حالا که مدیریت ضعیف بوده توکل به خدا حتما قسمت بوده اینقدر بدم میاد از این جمله که وقتی گندی زده میشه همه ازش سوء استفاده میکنن خدا نمیگه این ضعف های خودتون رو گردن من نندازین؟ :-?
نقل قول کردن
shadi
+1 #16 shadi 1397-05-03 15:08
به نقل از محسن:
به نقل از FARHAD:
بچه شمال باشی استقلالی باشی یعنی غیرت داری البته شمالی داشتیم که واسه چند میلیارد رفت الاهلی ولی اون از استقلال به فوتبال معرفی نشد همین شد که دور خالی برداشت تو اما اگه خودتو ثابت کنی میشی یکی مثل خسروحیدری مجتبی جباری که از سن کم تو استقلال بودن اگه اون خبری که میگن بازیکن های جوون فسخ میشن واقعا درست باشه باشگاه رو روی سر اون فتحی و دارودستش خراب می کنیم _یعنی چی که نه بازیکن میگیرن نه بازیکن ها رو نگه میدارن تازه 4 تا جوون هم که داریم میخوان بفروشن بابا اصلا کاش نقل انتقالات نبود خداوکیلی اول فصل نقل انتقالات همه گفتیم امسال دیگه ترکوندیم یهو چی شد؟خریدها مصدوم از کار در اومدن بازیکن های اصلی رفتن خارجی ها تمدید نکردن افتخاری رفت یعنی عمرا بدبین ترین هواداری چنین اوضاعی رو حدس میزد
واسه چی حق داشته دقیقا؟ پول کمتری میگرفت؟بازیکنی که این همه صبر کرد دست استقلال تو پوست گردو بمونه همون بهتر اسمش نیاد
داداش فرهاد ابراهیمی هم حق داشت بره من با رفتنش مشکل ندارم بره خداکنه موفق باشه طریقه رفتنش سخت بود
نقل قول کردن
lanat be rohani
0 #17 lanat be rohani 1397-05-03 16:01
مصدومیتت چیه کاش میگفت
نقل قول کردن
شقایق انصاری
0 #18 شقایق انصاری 1397-05-03 16:46
این فردای که قرار بود تیام و جباروف بیان چی شد؟هنوز اون فردا نشده :oops:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار