عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور تهیه کننده برنامه 90 که بیست سال از هزینه بیت المال برنامه تولید کرده و به منفعت مالی فراوان رسیده، باز هم پشت اشخاص دولتی مخفی شد تا همچنان قدرت دشمنی با استقلال را داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیگر هواداری در فوتبال نیست که چهره واقعی عادل فردوسی پور را نشناسد. کسی که برای رسیدن به اهدافش به هر وسیله ای چنگ میزند و منافع شخصی خودش را بر ارزش های مردمی غالب می داند.

اولین برنامه 90 در فصل جدید از همان ابتدا با سیاه نمایی و شلوغ بازی خریدهای میلیاردی تیم محبوبش را نادیده گرفت و به خروج مهره های این تیم پرداخت.

در مضحک ترین سکانس این برنامه آقای مجری گزینه های خروجی تیم محبوبش را اینگونه اعلام کرد:

مهدی طارمی، وحید امیری، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده و خروجی های فراوان تیم محبوبش را بزرگترین مشکل سرمربی این تیم دانست.

بهتر دیدیم به لیست خروجی های تیم دوم پایتخت و نحوه جدایی این بازیکنان بپردازیم:

1. مهدی طارمی که فصل گذشته از این تیم جدا شده است و هیچ ربطی به تیم فعلی مد نظر ایشان ندارد و مشخص نیست استاد چگونه او را در لیست قرار داده است.

2. صادق محرمی که با درخواست شخص برانکو به تیمی از کرواسی منقل شد و پشت پرده این انتقال هیچگاه مشخص نشد ولی در مجموع با خواست شخص سرمربی تیم دوم پایتخت بوده است.

3. محسن مسمان نیز که در اکثر بازی های فصل پیش این تیم بر روی نیمکت نشست و اختلاف با سرمربی این تیم را با کمک مترجم آقای برانکو به خوبی تایید کرد.

4. فرشاد احمد زاده که پس از فحاشی های رکیک هواداران این تیم در فضای مجازی نسبت به او، اعلام کرد دیگر در این تیم نخواهد ماند و به لیگ لهستان پیوست.

5. تنها می توانیم به خروج وحید امیری اشاره کرد که در کنار این ها گزینه های میلیاردی همچون امید عالیشاه، مهدی ترابی و سروش رفیعی، مهدی شیری و.. به این تیم اضافه شده اند.

حال اینکه آقای فردوسی پور با وجود اطلاع از محرومیت تیم محبوبش از نقل انتقالات به دنبال این است که نشان دهد تیم محبوبش آنچنان تقویت نشده و در فصل نقل انتقالات شرایط خوبی ندارد برگرفته از همان سیاه بازی های همیشگی و حمایت های کثیفش از تیم دوم پایتخت است.

در بخش دیگری از این برنامه از انتقال وحید امیری به تیم ترابزون اسپور کلیپی احساسی و سراسر دراماتیک ساخت، به طوریکه اگر کسی تا دیروز فوتبال ایران را دنبال نکرده باشد گویا مستند پله یا مارادونا را مشاهده می کند!

برنامه 90

اما استاد فردوسی پور بزرگترین چرک و پلشتی این برنامه را در بخش مربوط به استقلال تهران به نمایش گذاشت. در جایی که از خروجی های استقلال به سادگی گذشت و انگار نه انگار تمامی افراد خارج شده از تیم بزرگ استقلال، کابوس هواداران تیم محبوبش بوده اند.

امید ابراهیمی با آن وزن فنی بالا در خط هافبک، سید مجید حسینی با آن نمایش دلچسب در جام جهانی، سرور جپاروف و بازی های استثنایی در فصل گذشته، مامه بابا تیام با گلزنی های فوق العاده و جدایی امید نور افکن جوان همگی از نظر کارشناسان برنامه 90 اتفاق بزرگی نبوده است.

در بخشی از سکانس های استقلال گوینده از مهره های 17-18 ساله استقلال به عنوان اسلحه و قدرت شفر یاد می کند اما چقدر عجیب که دقیقا لحظاتی قبل از آن با نمایش نیمکت مربوط به تیم محبوبش از خالی بودن دست برانکو سخن می گوید!

و در آخر با وقاحت تمام پس از سال ها و ماه ها ظلم وزارت ورزش و جوانان به هواداران مظلوم استقلال آقای مجری خودش را در جایگاه وکیل وزارت ورزش می گذارد و شعارهای هواداران استقلال را چیپ و غیر منطقی می خواند!

بله شما و برنامه 20 ساله ات باید اینگونه به فکر تمدید جایگاه خود باشید و در این بین درک و فهم فوتبال چه اهمیتی دارد؟

اینکه نخواهید فضای کثیف فوتبال را آشکار کنید و بلعکس با پایین کشیدن چند مهره سوخته به برنامه خود لقب مبارز و نماد پاکی دهید، اوج حقارت است.

سال ها بزرگترین پیشکسوتان استقلال چهره اصلی عادل فردوسی پور را بر همگان آشکار کرده اند و امسال هواداران استقلال شاید بهتر و بیشتر از قبل می دانند در شرایط فعلی بایستی در چندین جبهه علیه بی عدالتی ها مبارزه کنند.

امشب بار دیگر ثابت شد، ناعادل فردوسی پور در خط مقدم تمامی دشمنان استقلال ایستاده و برای لاپوشانی تمامی اقدامات دشمنان استقلال و عناد با این تیم اصیل و مردمی آماده است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

* برای اثبات بی عدالتی برنامه 90 شما را به مشاهده این کلیپ اختصاصی قدیمی دعوت می کنیم:

         

   

 

دیدگاه‌ها  
S♥S
+8 #1 S♥S 1397-05-09 10:22
نا عادل خیلی وقته دیگه نود دنبال نمیکنم ولی مطمئنم جای این دو تیم باز تغییر میکنه امیدوارم باشید و دوباره فیلم های تناقض برخوردش رو به نمایش بزارید خسته نباشید
نقل قول کردن
سجاد
+7 #2 سجاد 1397-05-09 10:54
اگر عادل بود بعد از این جعل قراداد تیم محبوبش رو زیر سوال می برد واو قهرمانی سراسر کثیف پس میگرفتم سالهاست که تو این برنامه عدالت معنی نمیده
نقل قول کردن
سهراب
+4 #3 سهراب 1397-05-09 13:09
لعنتی رو ببین چجوری برای تیم خودش نوشابه باز میکنه
نقل قول کردن
کامران
+4 #4 کامران 1397-05-09 14:17
این آقا خیلی وقته دستش رو شده و محبوبیت 80 میلیونی را به محبوبیت 30 میلیونی قرمزها فروخت و خود و باند ذی نفوذش از هیچ خیانتی به عدالت فروگذار نبوده، هیچوقت یادم نمی آید که پیامی به ضرر پرسپولیس به سایت برنامه فرستاده باشم و چاپ بشه ولی عکس ماجرا تا دلتون بخواد چاپ میکنه!!! دیشب براحتی آب خوردن تو ماجرای استقلال جای ظالم و مظلوم رو عوض کرد! افتخاری و وزیر شدن مظلوم و هوادارای بیچاره و صبور شدن ظالم!!! یک کلمه درباره بازداشت ها نگفت و مثل همیشه با سیاسیت کثافت کارانه خودش بیشترین توهین ها و ضرر ها رو به تیم زد.
نقل قول کردن
محمدحسین آقاتبار
+1 #5 محمدحسین آقاتبار 1397-05-18 16:02
شک نکین استقلال بهترین تیم ایرانه و مطمعن باشین که استقلال قهرمان لیگ ماعه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار