مذاکره روحانی با اردوغان برای پرسپولیس

در حالیکه سالها حسن روحانی و دولت تحت امرش با حمایت یکپارچه از یک تیم خاص به دنبال اهداف سیاسی هستند امروز خبر خصوصی سازی تیم های مطرح پایتخت را اعلام کردند تا همچنان با افکار عمومی بازی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هنوز یادمان نرفته است که ریس جمهور فعلی کشورمان در مناظره های پیش از انتخابات چگونه به دولت قبل حمله ور شد که چرا تیم های استقلال و پرسپولیس را خصوصی نکرده تا هواداران این تیم ها طعم آرامش را بچشند؟!

با رسیدن به صندلی ریاست جمهوری، آقایان همچون وعده های دیگرشان این قول و قرار را نیز فراموش کرده و  احساسات پُرشمار هواداران استقلال را با کمک عده ای مدیر بی کفایت، به بازی گرفتند.

تیم فوتبال استقلال از دوره ریاست حسن روحانی هیچگاه آن تیم گذشته نشد. شاید انتخاب وزیران بی کفایت بزرگترین دلیل این مسئله باشد اما نمی توان باور کرد ریس جمهور هیچ نقشی در شرایط امروز استقلال ندارد. مسئله مذاکره حسن روحانی با همتای ترکیه ای(اردوغان) و حل و فصل ماجرای مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور نشان داد مسئولین ارشد سیاسی کشور بی میل به اتفاقات فوتبالی و دخالت در آن نیستند.

امروز اما خبر واگذاری دو تیم مطرح ایران آنقدر برایمان تکراری بود که هیچکس از این خبر ذوق زده نشد!

واگذاری با کدام معیار و امکانات؟ مگر دولت این کوه تبلیغات سیاسی را به همین سادگی تحت اختیار نهادهای مردمی قرار می دهد؟

وقتی اسم شرکت های خریدار را می شنویم بیش از پیش نگران وضعیت تیم های مردمی استقلال و پرسپولیس می شویم. از شرکت های سایپا، ایران خودرو، ایرانسل و همراه اول به عنوان خریداران دو تیم استقلال و پرسپولیس یاد می شود و این نشان می دهد دولت عملا به فکر خصوصی سازی نیست و چیزی که بیشتر دولت به دنبال آن است واگذاری تبلیغاتی است. این چهار شرکت که هیچکدام شرکت های خصوصی و سهام دار مردمی نیستند و دولت در اداره آنها نقش اصلی را ایفا می کند چگونه می توان خوشبین بود در واگذاری تیمی به یکی از این ارگان ها اهداف و دسیسه های تکراری سیاسیون در کار نباشد!؟

بهتر است اگر بحث واگذاری به صورت واقعی هدف دولت است یک بار برای همیشه در یک مزایده عمومی بخشی از سهام این دو شرکت را به نهادهای خواهان واگذار کرده و مابقی را به نام هواداران این دو تیم ثبت کند. مگر بارها از هواداران فوتبال به عنوان سرمایه داران واقعی این ورزش یاد نشده است پس چرا هیچگاه اجازه دخالت به این قشر بی ادعا در امور باشگاه مورد علاقه شان داده نمی شود؟ چرا این رسم مسخره استفاده ابزاری از این دو تیم برای رسیدن به اهداف سیاسی پایان پیدا نمی کند تا مثل دیگر کشورها سیاست از ورزش جدا شود؟

هواداران فوتبال در ایران تنها دلخوشی خود را در حمایت از تیم مورد علاقه خود می بینند پس احساسات آنها را با بازی های سیاسی به سُخره نگیرید.

به گزارش استقلال نیوز، آیا مسئولین دولتی سخنان مقام معظم رهبری در مورد تعصب هواداران استقلال و پرسپولیس به تیم مورد علاقه خود را شنیده اند؟ در جایی که ایشان به صراحت اعلام می کنند "اگر تعصب واقعی هواداران این تیم ها به مسائل دیگر کشور وجود داشت خیلی از مشکلات امروز دیده نمی شد!"
مسئولین دولتی بهتر است به جای استفاده ابزاری و سیاسی، از تعصب و علاقه هواداران این دو تیم، فکری به حال رفع مشکلات امروز کشور و وضعیت اسفناک معیشت مردم کنند
.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار