ناعادل فردوسی پور

انتظار هواداران فوتبال برای رسیدگی به ناداوری ها علیه پانزده تیم لیگ برتری در برنامه نود پایان خوشی نداشت و این برنامه بازهم در نقش حامی تیم دوم پایتخت در آمد.

 

به گزارش استقلال نیوز، این برای نخستین بار نیست که عادل فردوسی پور با ساخت آیتم های مختلف در مسیر لاپوشانی کردن لجن بازی های تیم محبوب خود قدم بر می دارد.

در حالیکه اکثر هواداران فوتبال، منتظر رسیدگی به دلایل سود داوری در حق تیم پرسپولیس بودند این مجری زیرک با ساخت یک آیتم مضحک باز هم مخاطبان خود را احمق فرض کرد و مدعی شد تیم پرسپولیس آنچنان سودی از داوری ها نبرده است.
اگر مبنای جدول فردوسی پور همان کارشناسی های شو تلویزیونی 90 باشد که به هیچ وجه دلیل قانع کننده ای ندارد زیرا نظر کارشناسان در برنامه های متخلف، متفاوت با این برنامه است و مشخص نیست کارشناس داوری دعوت شده از سوی فردوسی پو نظر صحیح و درستی داده باشد.

اما زیرکی فردوسی پور دقیقا کجا نمایان می شود؟
در جایی که تیم پرسپولیس را در میزان سود و ضرر از داوری یر به یر دانسته، آن هم در حالی که به گفته کارشناسان داوری این تیم بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده است.

حال یک بار به ماجرای سود و ضرر تیم پرسپولیس از داوری دقیق می شویم:
تیم پرسپولیس به جز تیم های میانه و پایین جدولی در مقابل تیم های پدیده، تراکتورسازی و سپاهان که از تیم های بالانشین و مدعی لیگ برتری نیز هستند با اشتباهات داوری، امتیاز کسب کرد. البته این را در نظر بگیریم که در دربی پایتخت مقابل استقلال، حرکت زشت کمال کامیابی نیا هیچگاه در این برنامه کارشناسی نشد یا بهتر بگوییم کاملا جهت دار سانسور شد تا مشخص نشود تیم مورد حمایتش از اشتباه داوری سود برده است.

باید از آقای فردوسی پور سوال شود مگر بازی با تیم های بالانشین و پایین نشین قابل مقایسه است؟
اگر در بازی های با پدیده، تراکتور و سپاهان اشتباه داوری صورت نمی گرفت بی شک در بازی های شش امتیازی برانکو بازنده میدان بود.
اگر در بازی های یاد شده اشتباهات داوری نبود آیا صدای تیم های بزرگ به عنوان اعتراض بلند می شد؟

بله آقای فردوسی پور! شاید بتوانی مخاطبانت را با نمایش سنجی ها و بخش آیتم های مضحک فریب دهی ولی هواداران استقلال هیچگاه خیانت های این برنامه را در حق خود فراموش نخواهند کرد.
مسئولین استقلال می بایست با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیشب شو تلویزیونی نود واکنش نشان دهند تا آقایان احساس نکنند می توانند با چنین راهکارهایی فشار را از روی تیم مورد حمایت خود برداند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار