وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی گفت: داور از ما عذر‌خواهی کرد و این نشاندهنده شجاعت داور است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* دژاگه باید اخراج می شد که نشد

امروز ما ۲ اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تیم تراکتورسازی شد. بازیکنی که گل زد یعنی دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن باید اخراج می‌شد، او بعد از گل روی سکوها رفت و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت ولی فوتبال همین است. من از عملکرد و قدرت تیمم راضی هستم ولی شانس نداشتیم، بازیکنان ما به ۷۰ 80 درصد آمادگی رسیده اند و من هیچ نگرانی نسبت به آینده ندارم. بعد از بازی با پدیده داور از ما عذر‌خواهی کرد و امروز هم داور بازی از من عذر‌خواهی کرد. این نشاندهنده شجاعت داور است.

* به بازیکنانم تبریک می‌گویم، دوباره بر می‌گردیم

دوباره می‌گویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم. وقتی استادیوم پر از تماشاگر است کار سخت می‌شود. تیم ما خوب بازی کرد و فقط ضربات آخر ما گل نشد به خصوص در ۱۵ دقیقه آخر. از نتیجه ناراحت هستم ولی از عملکرد تیمم راضی هستم و مطمئنا در بازی های آینده دوباره بر می‌گردیم.

* ظاهرا هر 6 ماه یک بار باید یک تیم جدید بسازم!

خوشحالم که یک تیم جدید را می‌سازیم. قبل از فصل چند بازیکن ما جدا شدند و الان دوباره باید تیم جدید بسازیم. به نظرم باید هر 6 ماه یکبار یک تیم جدید بسازم! استقلال، پدیده، تراکتورسازی و پرسپولیس شانسهای قهرمانی هستند ولی ما یک بازی عقب افتاده داریم. سطح لیگ ایران هم خوب است و هر چه جلو می‌رویم بازی ها بهتر می‌شود.

*دژاگه وارد قسمت هواداران شد، هواداران به سمت او نیامدند

در همه جای دنیا وقتی بازیکنان از محوطه بازی خارج می‌شود و به بخش هواداران می‌رود کارت زرد می‌گیرد. اگر بازیکن ما هم این کار را انجام دهد باید کارت بگیرد. این دژاگه بود که وارد قسمت هواداران شد و هواداران نبودند که به سمت وی آمدند. من نمی‌خواهم در مورد داور منفی حرف بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذر‌خواهی می‌کنم. حالا هم گذشته و مساله ای نیست.

* دوست ندارم از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده شود

دوست ندارم کسی از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده کند. شاید در طول بازی یک بازی اشتباه کند ولی این دلیل نمی‌شود خشونت را چاشنی آن کنیم. این برای هواداران خوب نیست که فوتبال را تبدیل به جنگ کنیم.ما ایسما و منشا را داریم و شجاعیان هم بعد از مدت‌ها برگشته است. آنها باید تمرینات جسمانی بیشتری داشته باشند و در هفته های آینده بهتر هم خواهند شد.

* دژاگه از فرصت به دست آمده خوب استفاده کرد

فکر می‌کنم پاسی که به دژاگه رسید بابت تغییرات تیم حریف بود و این یک اشتباه از سوی تیم ما بود. دژاگه را از آلمان می‌شناسم، او از این تیم خوب استفاده کرد، ما بعد از این که 2-2-4 بازی کردیم شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم ولی این توپ ها تبدیل به گل نشد.

* در مورد پاتوسی مشکل داریم

{شفر وقتی سوالی در مورد وضعیت پاتوسی از او شد، مکث می‌کند و آه می‌کشد...} این مشکلی است که ما داریم، همه این اتفاقات روی تیم اثرگذار است، همه اعضای کادر فنی می‌توانند تیم را از این شرایط بیرون بکشند. من بارها هم به بازیکنانم گفته ام این شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود را نخوانید.

به گزارش استقلال نیوز، خبرنگاری در مورد اتفاقات دیدار استقلال و ماشین سازی از شفر سوال پرسید که مدیر رسانه ای استقلال اعلام کرد این سوال مربوط به این بازی نیست در ادامه پسر سرمربی استقلال صحبتی را با پدرش انجام داد که این موضوع با واکنش خبرنگاران تبریزی رو به رو و برای دقایقی نشست به تنش کشیده شد. آنها در ادامه به حضور پسر شفر اعتراض کرده و در مورد اینکه چرا شفر شکست را به دژاگه ربط داده سوال کردند. 

* داور از من معذرتخواهی کرد

گل را دژاگه زده که ما باختیم، بازیکن شماره 10، 7 و .. که نبود؟ الان همه چیز مشخص شد؟! اشکان گل زده درست است، آیا این را قبول دارید؟ ما اشتباه کردیم و او دژاگه گل زد، می‌توانستیم بازی را یک بر یک کنیم ولی نشد. اگر هر بازیکنی از محوطه بازی خارج شود به قسمت مردم برود باید کارت بگیرد. الان هم باز هم می‌گویم داور به من گفت بابت اشتباهم ببخشید. هیچ مشکلی هم نداریم. خود من هم هر زمان اشتباه کنم به بازیکنانم این موضوع را می‌گویم. شما خودتان ممکن نیست اشتباه کنید؟ همیشه خوشحالم که به تبریز می‌آیم، چون تاریخ بزرگی دارد.

 

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار