مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با تراکتورسازی

بازیکنان استقلال تهران پس از شکست مقابل تراکتورسازی از بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر گفتند: آقای خورشیدی آمده بود که توپ‌های ۵۰ درصد که هیچ، توپ‌های صد درصد را هم به نفع حریف بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از شکست مقابل تراکتورسازی از هفته هجدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* وریا غفوری

بینی‌ام شکسته بود اما می‌توانستم بازی کنم. در نیمه اول کمی ضعف داشتم اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردم و فکر می‌کنم اگر بازی می‌کردم می‌توانستم به تیم کمک کنم.

بینی من از چند جا شکسته است، پزشک به من گفت که باید عمل کنم، باید ببینم شرایط چگونه خواهد شد.

داوری بد نبود، در صحنه‌های معمولی، بازیکنان به داور حمله می‌کردند. باید در این صحنه‌ها رعایت کنیم. حرمت داوران را نگه داریم که آنها نیز تحت فشار قرار نگیرند.

آدم بعضی مصاحبه‌ها را از مسئولان می‌بیند که ظاهرا به درد و زخم مردم نمک می‌پاشند. مردم ما تحت فشار هستند.

* ایسما

بازی خوب بود. هواداران تبریز هم مثل استقلال خوب ‌هستند.

وی همچنین در صحبت با خبرنگاران تلفظ درست نامش را هم بیان کرد.

* علی کریمی

من تا به حال در مورد داوری در این چند سال حرفی نزده‌ام، اما انگار آقای خورشیدی آمده بود که توپ‌های ۵۰ درصد که هیچ، توپ‌های صد درصد را هم به نفع حریف بگیرد. او خطاهای بی‌موردی را می‌گرفت. بازیکن ژاپنی من را زد اما من خودم را نگه داشتم و بلند شدم.

توپ به پای من برخورد کرد و داور هند گرفت. بازیکنان حریف خطاهای زیادی می‌کردند اما داور آنها را نمی‌گرفت، به نظرم با این سوت‌ها روند بازی را از دست ما درآورد و بازی به نفع حریف شد.

* داریوش شجاعیان

تراکتور قبل از گل موقعیت خاصی نداشت عادلانه‌ترین اتفاق کسب تساوی در این بازی بود اما در نهایت آنها توانستند برنده شوند.

به نظر من این‌طور نیست. من اصولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم داور را تحت فشار قرار بدهم تنها مشکلم اعتراضاتی است که اتفاق می‌افتد. یکسری اختلاف‌نظرات در بازی اتفاق می‌افتد و در تصمیم‌ها تفاوت‌هایی قائل می‌شود مثلاً فلان شخص اعتراض می‌کند کارت نمی‌گیرد اما فلان شخص اعتراض می‌کند کارت می‌گیرد. اگر این تفاوت‌ها اعمال نشود شرایط خیلی بهتر می‌شود. من در کل در رابطه با داوری صحبت نمی‌کنم. 

من رضایت‌نامه‌ام را گرفتم و از ماشین‌سازی به استقلال آمدم این موضوعی بین دو باشگاه ماشین‌سازی و استقلال است و من می‌دانم مدیرعامل ما در حال تلاش برای حل این مشکل است و امیدوارم این مشکل حل شود تا با مصاحبه‌ها این‌طور افکار بازیکنان بر هم نخورد.

* روزبه چشمی

من فکر می‌کنم جو برای استقلال خراب است. بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کنند، دادوبیداد راه می‌اندازند، اما اتفاقی نمی‌افتد. به نظرم مقداری تفاوت وجود دارد. یک بازیکن که همه او را می‌شناسند و من نام نمی‌برم، کم مانده بود داور را درون زمین بزند و بیرون از زمین هم داد و بیداد می‌کرد. من در این بازی با اولین اعتراض کارت زرد گرفتیم، اما آنها مدام به داور اعتراض می‌کردند و اتفاقی نیفتاد.

تیم‌های دیگر اعتراض می‌کنند و بیانیه می‌دهند،‌ اما استقلال چون حرفی نمی‌زند، هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. به نظرم تفاوت قائل می‌شوند، شما ببینید در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بازیکن پرسپولیس چطور اعتراض کرد. ما هم دراین بازی اعتراض کردیم و کارت زرد گرفتیم. باشگاه‌های دیگر بیانیه می‌دهند. اگر قانون است باید برای همه یکسان باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار