محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه اعتراض به داور در فوتبال ایران مد شده و با هر اتفاقی می‌بینیم که اختلاف و درگیری به وجود می‌آید.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص  شکست یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل تراکتورسازی؟

بازی خوبی بود هر دو تیم تقریبا در یک سطح بودند و تیمی که توانست از فرصت‌ها استفاده کند برنده بازی شد. تراکتورسازی یک موقعیت به دست آورد و از همان به بهترین شکل استفاده کرد تا در نهایت پیروز بازی شود. در این نوع بازی‌ها هر تیمی می‌تواند برنده شود فقط شرط آن استفاده از موقعیت‌ها است.

* در نیمه اول دو تیم فرصتی به دست نیاوردند؟

وقتی تیم‌ها در جدول اینقدر شرایط‌شان نزدیک به هم است احتیاط را بیشتر می‌کنند در کل بازی بدی نبود و عملکرد دو تیم به دل می‌نشست و هواداران از آن لذت می‌بردند. این نوع مسابقات معمولاً بسیار با استرس است و همه برای گل نخوردن به میدان می‌آیند. باید از کوچکترین غفلت استفاده کرد و در این شرایط می‌توان برنده بود. تجربه بیشتر تراکتورسازی و حضور بازیکنان خوبی که آنها داشتند باعث شد بتوانند از این فرصت بهره ببرند و برنده بازی شوند.

* درگیری‌های زیادی که در این مسابقه وجود داشت؟

متأسفانه این مسائل در فوتبال ایران باب شده است. تنها نکته مثبت بازی دیروز در این درگیری‌ها این بود که بازیکنان با داور کاری نداشتند و درگیری بیشتر بین خودشان بود. متأسفانه هر اتفاقی می‌افتد به داوران اعتراض می‌شود و این مسأله ممکن است باعث شود داوران با ترس و لرز به میدان بیایند. باید راهی برای این مسأله پیدا کرد تا این اتفاقات کمتر شود. داور شانس آورد تیم میزبان برنده شد وگرنه شاید مشکلات بیشتر می‌شد.

* عملکرد منشا و ایسما بازیکنان جدید؟

این دو بازیکن بد زمانی به میدان آمدند. باید منتظر دیدارهای آینده ماند و الان نمی‌توان در این مورد قضاوت کرد. ایسما هنوز جا نیفتاده و باید به او فرصت دهند تا بتواند مثمرثمر بازی کند. منشا هم بازیکنی است که در فوتبال ایران جواب داده اما او نیاز دارد با تاکتیک‌های استقلال بیشتر آشنا شود تا بتواند شرایط بهتری پیدا کند.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار