محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: چهره تیم ذوب آهن نسبت به ابتدای فصل به کلی تغییر کرده و تیم بهتری شده اما استقلال توان شکست دادن آن را دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال به تیمی غیر قابل مهار تبدیل شده است!

اضافه شدن منشا، پاتوسی و ایسما به جمع آبی پوشان بر قدرت تهاجمی این تیم افزوده و حالا استقلال تبدیل به تیمی غیر قابل مهار در لیگ برتر است. البته این را بگویم که ذوب آهن هم تغییرات خوبی داشته و چهره کنونی این تیم با چهر ابتدای فصل آن اصلا قابل قیاس نیست. با دو بازی خوبی که آنها در پلی آف آسیا انجام دادند و حریفان خود را شکست دادند مشخص کردند می‌توانند هر تیمی در لیگ برتر را آزار دهند. از نظر من استقلال قدرتمند تر از حریفش است و توان شکست دادن ذوب آهن را دارد.

* خط میانی هر تیم نبض بازی را در دست بگیرد شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت

نبرد اصلی در این بازی بین هافبکهای دو تیم است و خط میانی هر تیمی که نبض بازی را در دست بگیرد شانس آن تیم برای پیروزی بیشتر خواهد شد. این اتفاق عجیبی در فوتبال نیست و منصوریان هم از خانواده استقلال جدا نیست. او سالها بعنوان بازیکن و مربی برای این تیم زحمت کشیده اما حالا ناچار است به تیم ذوب آهن متعهد باشد. این اتفاق در فوتبال کاملا عادی است و هزاران بازیکن و مربی در گذشته روبروی تیم سابق شان قرار گرفته‌اند و در آینده هم قرار خواهند گرفت. منصوریان نه اولین نفری در فوتبال است که مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و نه آخرین نفر خواهد بود. دامن زدن به این موضوع و ایجاد حساسیت تنها به تولید حاشیه‌ برای این بازی کمک می‌کند.

* حضور هواداران در ورزشگاه در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت

علیرغم این که این بازی وسط هفته است و ساعت آن هم چندان مناسب نیست، اما هواداران باید رنج حضور در ورزشگاه آزادی را به تن خریده و به حمایت از تیم شان به ورزشگاه بیایند. قطعا حضور آنها در ورزشگاه در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار