تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با ذوب آهن در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرینتیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی پیش از مصاف با ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز(شنبه) در مجموعه ورزشی نفت تهرانسربرگزار شد.

* پیش از شروع تمرین استقلالی‌ها در جلسه فنی شرکت کرده و با نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن آشنا شدند.

* اعضای تیم استقلال قبل از تمرین امروز تولد فرشید اسماعیلی را به وی تبریک گفتند. برخی از بازیکنان هم مثل همیشه از خجالت بازیکنی که تولدش بوده در آمده و کیک را به صورت وی کوبیدند!

* طارق همام و علی کریمی در تمرین امروز حضور نداشتند. این ۲ در بازی فردا غایب هستند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس فوتبال درون تیمی بازی کردند.

* در فوتبال درون تیمی مهدی قائدی از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شد و به تمرین ادامه نداد. این بازیکن به احتمال فراوان به بازی فردا هم نمی‌رسد.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین راهی هتل آکادمی خواهند شد.

* تمرین بازیکنان استقلال در ساعت 17:30 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه 5 اسفند از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 4 اسفند ماه 97

عکس از رضا سعیدی پور

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ حضور هوادار ویلچرنشین در محل تمرین!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی در کلینیک؛ بازیکنان ذخیره زیر نظر طاهری تمرین کردند!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ بازگشت غفوری در روز غیبت کریمی و طارق مصدوم!

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-12-05 00:11
خسته نباشید به آبی پوشان پایتخت دلاوران قهرمان تاج آسیا.. استقلال با توجه به بازیهای فشرده و سختی که در اسفندماه و فروردین 98 دارد،باید از تمام قوا و نفراتش بهترین بهره و استفاده را ببرد.ضمنا تغییرات زیاد و بی دلیل در ترکیب و تعویض مکرر پست بازیکنها، بنظر من نه تنها کمکی به موفقیت استقلال نخواهد کرد بلکه باعث سردرگمی و آشفتگی تاکتیکی و شلختگی در پاسکاریهای تک ضرب و ترکیبی خواهد شد.
البته با توجه به نفرات زیادی که داریم میشود در بعضی بازیهای داخلی که آسانتر هستند نفرات جوان و با انگیزه را روانه میدان کرد تا آسیبی به بازیکنان اصلی و ستاره های گرانقیمت نرسد. ضمن اینکه بحثهای ریکاوری و بازیابی توان جسمی و روحی نیز در میان است و نباید فقط به یکسری بازیکن خاص اکتفا کرد.اصول حرفه ای فوتبال هم اجازه چنین استراتژی اشتباهی را نمیدهد و بهتره در بازیهای سخت آسیایی بهترین ترکیب و نفرات بازی کنند،و در مسابقات لیگ داخلی که آسانترست نفرات ذخیره و با انگیزه به مصاف حریفان بروند.اینطوری از تمام قوای مان بدرستی و مفید بهره گرفته ایم..الان استقلال دو تا تیم بسیار آماده و با کیفیت بلحاظ نفری و سرشار از انگیزه در اختیار دارد و هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن و ناموفق بودن برای ما هواداران قابل قبول نیست.
ضمنا از لحاظ مالی و پولی هم بچه های استقلال شارژ شده اند و دلیلی برای کم کاری و عدم تمرکز وجود ندارد.فقط باید با قدرت محکم و جنگنده و البته باهوش و حرفه ای، وارد میدان شوند و حریفان را یکی پس از دیگری از پای درآورند.
فقط در آخر بگیم برای بار شاید پنجاهم خطاب به بازیکنان استقلال و بخصوص هافبکهای عزیز و تکنیکی!بازی تک ضرب بازی تک ضرب بازی تک ضرب انجام بدید..اینطوری سرعت تیمی و انتقال از دفاع به حمله هم بالا میرود.فرهنگ فوتبالی استقلال و نوع نگرش بازیکنان نسبت به ضربه به توپ و پاسکاریها باید عوض شود.خودمونی بگیم جون مادراتون گل کوچیک سر کوچه بازی نکنید اینجا استقلال بزرگ ست با میلیونها هوادار فوتبال فهم و متعصب..!
بازهم میگیم لازم باشه هزاران بار تکرار میکنیم:" رمز موفقیت در تمام مسابقات بازی یه ضرب دوضرب است والسلام.. "به امید قهرمانی استقلال بزرگ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار