سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعید می‌دانم سطح کیفی خرید های جدید در حدی باشد که شفر با اتکا به آنها تیمش را تا فینال آسیا بالا ببرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر ذوب آهن و خرید های جدید صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ذوب آهن با روحیه بالایی به مصاف استقلال می آید

ذوب آهن با روحیه‌ مناسبی که به دلیل پیروزی آسیایی‌اش به دست آورده از شرایط خوبی برای دیدار با استقلال برخوردار است و این روحیه کار آبی پوشان را در این بازی مشکل می‌کند. بعید می‌دانم بازی ساده‌ای پیش روی استقلال باشد. 

* خرید های جدید استقلال قابل مقایسه با خرید های قبل نیست

هرچند با یکی دو بازی نمی‌شود یک بازیکن را قضاوت کرد، اما پاتوسی و ایسما با همین دقایق اندکی که در زمین بودند نشان دادند از کیفیت نسبتا مطلوبی بهره می‌برند. خریدهای خارجی جدید استقلال نسبت به خریدهای قبلی آنها اصلا قابل مقایسه نیست و اینها بسیار بهتر هستند، اما با احترام به همه مجموعه استقلال و بازیکنان خارجی باید بگویم بعید می‌دانم سطح کیفی آنها در حدی باشد که شفر با اتکا به آنها تیمش را تا فینال آسیا بالا ببرد.

* مسیر صعود در آسیا صعب العبور است

بی تعارف باید بگویم کار ما در آسیا بسیار سخت است. اطلاعاتی که از رقبای ما در امارات، عربستان و قطر می‌رسد گواه از صعب العبور بودن مسیر صعود می‌دهد. در مدت زمان کمی که تا آغاز این مسابقات هست شفر کار سختی برای آماده کردن خریدهای خارجی اش به فرم ایده آل و هماهنگ کردن آنها با تیم دارد.

* حضور منصوریان روی نیمکت ذوب آهن حساس و غیرعادی نیست

این اولین بار نیست که یک مربی قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و آخرین بار هم نخواهد بود. فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی حساس و غیر عادی باشد که این بازی را تحت الشعاع خودش قرار دهد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار