بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بعد از تعطیلات لیگ با نظم و انضباط کار کرده و نمایش های چشم نواز و با نظمی را ارائه کرده است.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره شرایط استقلال در آستانه دیدار با الدحیل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در دوحه کار آسانی پیش روی استقلال نیست

کار آسانی در دوحه پیش روی استقلال نیست. الدحیل از تیم های ثروتمند و قدرتمند منطقه است. استقلال بعد از تعطیلات لیگ با نظم و انضباط کار کرده و نمایش های چشم نواز و با نظمی را ارائه کرده است. اینکه بازیکنان در پست تخصصی خود بازی می کنند بسیار خوب است و منتظری و چشمی در پست های تخصصی خود به تیم بیشتر از قبل کمک می کنند.

* سیستم استقلال با توجه به داشته هایش منطقی است

خریدهای استقلال تا به امروز خوب کار کردند و منشا و پاتوسی به تیم کمک می کنند. سیستم استقلال خیلی خوب است و با توجه به داشته های استقلال این سیستم منطقی است. همچنین جوان های استقلال مانند صیادمنش بسیار خوب بودند و از مصدومیت او بسیار متاسف هستم ولی مطمئنم جای نگرانی نیست زیرا استقلال جانشین های خوبی برای این بازیکن دارد.

* امیدوارم استقلال دست پر برگردد

بازی با الدحیل یک مصاف نابرابر است. ستاره های الدحیل از لحاظ مالی کیفیت بالاتری از بازیکنان استقلال دارد. البته ما نیز تعصب و غیرت داریم که دست تیم های ما را در این روز ها می گیرد. شروع رقابت ها بسیار مهم است و امیدوارم استقلال دست پر به ایران بازگردد.

 

 اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار