امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برخی از بازیکنان در رختکن می‌خواستند داور را بزنند و در زمین یقه همه را می‌گرفت، اما کمیته اخلاق کجاست که با آن‌ها برخورد کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حواشی اخیر و رای صادره کمیته اخلاق در مورد گادوین منشا،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* منشا همیشه بازیکن آرامی بوده است

منشا بازیکن بسیار آرامی است و او در تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان هم حضور داشته و هیچگاه رفتار بدی از او سر نزده است و در اتفاق فوق هم به منشا توهین شده و مو‌های او را کنده‌اند. طبیعی است که منشا هم به عنوان یک انسان در قبال این اقدام واکنش نشان بدهد. ما بعد از بازگشت تیم از قطر به کمیته اخلاق می‌رویم و اگر لازم باشد اسناد را به کمیته اخلاق تحویل می‌دهیم و امیدواریم که مشکل این بازیکن توسط کمیته اخلاق حل شود. ضمن اینکه در حکم صادره صحبتی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست و منشا می‌تواند در بازی با الدحیل قطر تیم استقلال را همراهی کند.

* گذرنامه رحمتی در اختیار باشگاه نبود

این یک سو تفاهم بود چرا که مهدی فکر می‌کرد گذرنامه اش در اختیار باشگاه است در حالی که او باید خودش به اداره گذرنامه مراجعه می‌کرد و گذرنامه اش را توسط افسر شیفت تحویل می‌گرفت و امروز این اتفاق افتاد. رحمتی امشب به تیم اضافه می‌شود و مشکلی برای سفر ندارد.

* شکایت خطیر از حقیقی 2 جنبه دارد

این شکایت ۲ جنبه دارد یکی شخصی است که مربوط به خود خطیر می‌شود که بینی اش توسط علیرضا حقیقی شکسته است و جنبه دوم مربوط به باشگاه می‌شود و خطیر در حال ماموریت این اتفاق برایش افتاده و ما به طور حتم این موضوع را برای احقاق حق معاون باشگاه استقلال پیگیری خواهیم کرد.

* کمیته اخلاق بابت مجیدی ابلاغی به ما نداشته است

هنوز در این زمینه ابلاغی به دست ما نرسیده است و در صورتی که ابلاغ برسد فرهاد مجیدی مربی تیم ما است و قطعا پیگیر پروند او خواهیم بود.

* دیدار استقلال و الدحیل قطر بسیار سخت خواهد بود

بازی بسیار سختی داریم و این بازی جدای از بحث قرمز و آبی یک دیدار ملی محسوب می‌شود. ما امیدواریم این دیدار ملی به سود استقلال به پایان برسد و تیم ما در این بازی نتیجه قابل قبولی بگیرد.

* از اعلام حکم منشا در این برهه زمانی متاسف شدم

من همیشه به فدراسیون فوتبال، ارکان فدراسیون، سازمان لیگ و ... احترام گذاشتم و هیچ گاه در دوران مدیریتم اجازه ندادم که با شانتاژکاری، بیانیه و ... اتفاقی بیافتد. من روزی مسئول کمیته انضباطی، استیناف و حل اختلاف بودم و در شان خودم و باشگاه نمی‌دانم که بخواهم بر ضد مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کنم، اما از اعلام حکم منشا توسط کمیته اخلاق در این برهه زمانی متاسف شدم. استقلال نه استقلال تهران بلکه استقلال ایران در یک بازی ملی باید به مصاف تیم قدرتمند الدحیل برود و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باید کمک کنند تا تیم سربلند باشد، اما در آستانه این مسابقه حساس، چرا کمیته اخلاق رای را اعلام کرد؟ آیا نمی‌توانستند بگذارند تیم بازگردد و سپس رای را اعلام کنند؟ من یک سوال دارم که آیا این کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران است یا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قطر؟ ما به خاطر حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا رایزنی کردیم تا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال لغو شود که ناگهان از ۷۰ عضو مجمع فردی حرفی نزند که سبب سلب آرامش تیم شود که این دیدگاه ما نسبت به تیم ملی بود و سوال من این است که آیا کمیته اخلاق از فدراسیون فوتبال جدا است که مرتضی تورک به تنهایی تصمیم می‌گیرد. کمیته اخلاق نمی‌توانست اجازه دهد بازی با الدحیل به پایان برسد و سپس منشا را دعوت کنند؟ اکنون نه تنها به بازیکن به تمام تیم ضربه روحی خورده است. تاج همیشه به استقلال نگاه ملی داشته است و هر وقت مشکلی داشتیم او با دید ملی به ما نگاه کرده است. توقع دارم به کمیته‌های زیر مجموعه اش دستور دهد که با دید ملی برخورد کنند. به منشا تعرض شده و مو‌های او را کنده اند آیا باید منشا از آن‌ها تشکر کند و بگوید جلوی مو‌های من را هم بکشید؟ آن فرد کار اشتباهی کرده است.

* ابتدا بیان شد منشا نمی‌تواند مقابل الدحیل بازی کند، هدف تضعیف استقلال است

آقایان ابتدا بیان کردند که منشا نمی‌تواند مقابل الدحیل بازی کند و فکر می‌کنم هدف آن‌ها تضعیف استقلال است و به هوداران آسیب برسانند. آیا آن‌ها از ۳-۴ برد استقلال ناراحت شدند که می‌خواهند ضربه بزنند؟

* کمیته اخلاق برای اینکه جو را بخواباند، علیرضا حقیقی را محروم کرد

برای اینکه جو را بخوابانند، علیرضا حقیقی را هم محروم کردند. حقیقی کجا بازی می‌کند؟ از این موضوع ۴ روز گذشته است و کمیته اخلاق در این چهار روز کجا بوده است. برخی از بازیکنان در رختکن می‌خواستند داور را بزنند و در زمین یقه همه را می‌گرفت، اما کمیته اخلاق کجاست که با آن‌ها برخورد کنند.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-12-12 02:09
فتحی خان اینا دشمنان همیشگی استقلال اند شما چطور تا الان متوجه نشدید؟؟
گادوین باتعصب.. منشا جون دمت گرم.. سیاه سیا سیاهی زنده باشی الهی زنده باشی الهی...
آقا این هرزنامه پیزوری چی برا خودش بلغور میکنه؟؟ کدوم کاپی کدوم مکتب شاهین؟؟!! شماها که نطفه تون تو بولینگ عبده و کاباره تهران قدیم انداخته شده!!
وانگهی همچنین میگن مکتب شاهین انگار از آسمون نازل شده.. نه عزیزم اینا ریشه در دین مقدس اسلام و فرهنگ ناب ایرانی داره نه فقط در تفکرات خاص دکتر اکرامی خدابیامرز افتاد؟؟؟ ضمنا شماها با این توحش و ددمنشی تو این چند وقت بخوبی نماینده شایسته مکتب شاهین بودید!!
مخصوصا دولابی و شجاع و بلال..! آره واقعا خوشا بحالتون مکتب دارها!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار