احمد سعادتمند

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: چرا کمیته اخلاق درست در زمان سفر استقلال به قطر برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، خبر محرومیت منشا را اعلام کردند؟

 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت موقت گادوین منشا توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبا، ممنوع الخروج شدن رحمتی و اتفاقاتی که برای فرهاد مجیدی افتاد صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مصاحبه برای تکمیل صحبت های فتحی..

قصد مصاحبه نداشتم، اما به دلیل چند مورد پیش آمده، مجبور شدم صحبت کنم. روز گذشته، امیرحسین فتحی زحمت کشید و صحبت‌های خوبی انجام داد و به همه موارد اشاره کرد. من به عنوان عضو کوچک هیئت مدیره باشگاه و در تأیید و تکمیل صحبت‌های ایشان، یکسری مباحث دارم و قصد دارم به آنها اشاره کردم، اینکه بی‌مورد برای استقلال حاشیه درست می‌کنند.

* شایعه دوپینگ باقری و نداشتن زمین تمرین..

ابتدا از مطرح کردن شایعه دوپینگ روح‌الله باقری آغاز می‌کنم. بازیکن جوان ما در سال جاری تست نداده است، دوم اینکه بیرون آمدن این خبر نشان می‌دهد که یک‌سری عزیزان خواهان موفقیت‌ استقلال نیستند. مورد بعدی نداشتن زمین تمرین برای استقلال بود، مسئله‌ای که خیلی از مربیان لیگ برتری از نداشتن زمین مناسب گله‌مند هستند. ظاهرا تیم فوتبال امید نیز خیلی از محل تمرین خود رضایت کامل ندارد. فتحی مدیرعامل استقلال زحمت پیدا کردن زمین را کشید و تیم اکنون مشکل خاصی ندارد.

* محرومیت منشا بدون وکیل و ارائه مستندات..

دلیلی باعث شده که منشا عکس العمل نشان داده است. کاری به عکس‌العمل منشا ندارم، اما چرا عزیزان در کمیته اخلاق با این عجله محرومش کردند؟ اگر کسی خاطی باشد، او را دعوت می‌کنند تا به همراه وکیلش مستندات و مدارکش را بیاورد و سپس قاضی رأی بدهد، اما درست در زمان سفر استقلال به قطر برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، چنین خبری را اعلام کردند. استقلال قرار است در قطر بازی سنگینی انجام دهد و می‌توانستند پس از آن محرومیت منشا را اعلام کنند. این اقدام جالب نیست.

* استقلال نماینده کشور عزیزمان در آسیا..

باشگاه استقلال نماینده کشور عزیزمان در آسیا است و باید در آرامش باشیم. استقلال باشگاهی است که با هواداران میلیونی‌اش می‌تواند مردم را شاد کند. حتی خیلی‌ها که طرفدار تیم دیگری هستند، در مسابقات برون مرزی خوشحال می‌شوند که نماینده کشورشان در مسابقه با حریف تا دندان مسلح عربی خود به پیروزی برسد. یکی از وظایفت اصلی ما شاد کردن دل مردم است که با پشتیبانی ما در هیات مدیره، باشگاه، تدبیر کادر فنی، توانمندی بازیکنان و حمایت هواداران صورت می‌‌گیرد.

* حمله حقیقی به خطیر و محرومیت همزمان او با منشا..

موضوع بین علی خطیر معاون باشگاه و علیرضا حقیقی به 5،6 روز پیش بازمی‌گردد، اما چرا او را همزمان با منشا محروم کردند؟ حقیقی کجاست که او را محروم کردند؟ شاید در تیمی بازی می‌کند که من اطلاعی ندارم. اتفاق حقیقی و خطیر برای چند روز پیش بوده، چرا همزمان با اعزام استقلال به قطر، او را در کنار منشا محروم کردند؟ این کار جالب نیست.

* پاسپورت رحمتی و درگیری مجیدی با مامور راهور..

پاسپورت رحمتی در اداره گذرنامه بود و پس از چند ساعت به تیم اضافه شد. در رابطه با مجیدی به این نکته اشاره کنم که خودش اعلام کرده که همه باید به قانون احترام بگذاریم و موظف هستیم برابر قانون سر تعظیم فرود بیاوریم. شاید دیالوگ رد و بدل شده بین آن مأمور با مجیدی خیلی خوب نبوده، اما این حواشی در حال حاضر کمکی به باشگاهی که درگیر آسیا است، نمی‌کند. استقلال این روزها زیبا بازی کرده و نتیجه می‌گیرد و اجازه دهیم باشگاه کارش را انجام دهد و شادی را به مردم ترزیق کند. از مهدی تاج، ابراهیم شکوری و همه عزیزان در سازمان لیگ تشکر می‌کنم و بدانید همکاری‌های ما دو طرفه است. تیم امید نیز نماینده کشورمان بوده و برای صعود به المپیک تلاش می‌کند، پس موظف هستیم به این تیم کمک کنیم. بنابراین، دوستان اجازه دهند به آرامش کارمان را انجام دهیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار