مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان از بازیهای هفته بیست و یکم لیگ برتر گفتند: در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل بود که مستحق باخت نبودیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و یکم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* اسماعیل گونکالوس(ایسما)

بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه بردیم.

بله، می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم اما مهم سه امتیاز بازی بود که گرفتیم.

امیدوارم که استقلال قهرمان شود.

من با منشا و مرتضی تبریزی در خط حمله بازی می‌کنیم اما همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم.

* روزبه چشمی

بازی خوبی بود ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما مهم 3 امتیاز است که گرفتیم. امیدوارم در آسیا نیز این نتایج خوب کسب شود اما این بازی‌های فشرده برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سخت است.

باید همه کمک کنیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را بگیرند و در واقع در آسیا آبروداری کنند. باید برنامه‌ریزی شود تا مسابقات لیگ به این صورت فشرده برگزار نشود. چون یک روز پرواز است و تا تمرین و مسابقه فرصت از دست می‌رود.

بازی اول بود. ما در دیدار با الدحیل مستحق باخت نبودیم. موقعیت داشتیم اما خراب شد. حالا باید تمرکزمان روی بازی با العین باشد تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

به خاطر خستگی بود. چون سه شنبه بازی داشتیم، بامداد چهارشنبه رسیدیم، پنجشنبه که هیچ، جمعه هم بازی کردیم. امیدوارم با تعامل همه نتایج بهتر کسب شود.

نیمه اول گل را زدیم و بازی را ساده گرفتیم اما نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم. وقتی این موقعیت‌ها را از دست بدهیم ممکن است برای حریف تبدیل به گل شود اما خدا را شکر می‌کنم 3 امتیاز را گرفتیم.

* علی کریمی

تمام تلاشمان را برای این بازی به کار می‌گیریم. العین هم بازی قبلی خود را باخته بود به خاطر همین برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌آید ما همین طور.

تیم‌های غرب آسیا ستاره‌های گران‌قیمت دارند. ما در دیدار با الدحیل نیمه اول خوب کار کردیم و نیم دوم روی غافلگیری گل خوردیم و بعد گلهای بعدی را دریافت کردیم. 5 بازی باقی مانده  و ما هم روز به روز بهتر می‌شویم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

شک نکنید ما یکی از مدعیان هستیم تا هفته آخر لیگ تلاش می‌کنیم بجنگیم و هواداران را خوشحال کنیم.

* مرتضی تبریزی

ما امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. البته نتیجه یک بر صفر یا سه بر صفر مهم نیست بلکه سه امتیاز مهم بود که آن را گرفتیم و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی گل بزند قبل از این اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد بود اما الان این فاصله کم شده است.

شاید ما در زمین عصبانی بشویم اما همه با هم رفیق و دوست هستیم همانطور که شاید بازیکنان پرسپولیس هم اینطور باشند. الان شما به من بگویید که ماشین‌سازی چرا از 5 باختی که بدست آورده دو بار به تراکتورسازی باخته است؟ من از شما خبرنگاران می‌پرسم که نظر شما چیست؟

به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است! در ایران کسی از این کارها نمی‌کند!

در یک صحنه شاید ایسما می‌توانست اجازه بدهد که من به تو برسم چون من در آفساید نبودم اما با او مشکلی ندارم و اینطور که شما می‌گویید نیست.

* داریوش شجاعیان

 

ما چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم این بازی را با نتیجه پر گل به پایان برسانیم. نتیجه یک بر صفر ریسکی است اما خستگی بچه‌ها باعث شد تا توپ‌ها به گل تبدیل نشود. خستگی بچه‌ها را اذیت کرد اما روز به روز بهتر خواهیم شد.

هواداران ما را حمایت کنند. ما در حالی به مصاف این تیم می‌رویم که شکست قبلی را جبران کنیم. همان طور که در لیگ به موفقیت رسیده‌ایم تلاش ما این است که در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب کنیم.

بله چرا که نه.

چه بگویم؟ نمی‌دانم.

همان طور که جدول را دیدید می‌بینید ما تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

بله سخت است اما با تدابیر کادر فنی ریکاوری می‌شویم و با تمام توان در مسابقات شرکت می‌کنیم.

* امید نورافکن

کارمان در نیمه دوم سخت شد. باید گل‌های بیشتری می‌زدیم اما اینطور نشد. خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم. خیلی کار داریم. چندین هفته باقی مانده و باید بهترین نتایج را بگیریم و امتیازات را بهتر کنیم.

فکر نمی‌کنم جایگاه سوم برای استقلال خوب باشد. ما با اعضای تیم صحبت کردیم که شرایط بهتر شود. با حرف شما در مورد اینکه جایگاه سوم خوب است موافق نیستم.تلاش می‌کنیم تا در دیدار مقابل العین نتیجه خوبی بگیریم و قبل از عید یک عیدی خوب به هواداران بدهیم.

فوتبال در آسیا به طور کلی تغییر کرده است. قطر و امارات واقعا پیشرفت کردند. الدحیل بازیکنان  گران  قمیت و تاپ لولی داشت که توانستند مقابل ما برنده شوند. در ورزشگاه آزادی با حضور هوادارنمان هم کارمان آسان نیست. آنها مهره‌های خوب خارجی جذب می‌کنند و ما محکوم به برد هستیم.

فدراسیون  آنها حواسشان به تیم‌های کشورشان در لیگ برتر هست و مراقبت می‌کنند. ما سه روز قبل در قطر بازی کردیم و با خستگی مقابل نفت مسجدسلیمان برنده شدیم. مطمئنا باید با خستگی به مصاف العین برویم. سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام تمرکز به مصاف العین برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار