سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* پیروزی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان؟

استقلال نسبت به بازی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری داشت. بازیکنان در قطر اشتباهاتی مرتکب شدند، اما لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خیلی فرق می‌کند. استقلال مقابل نفت مثل لیگ برتر بازی کرد، نه آسیا. برخی بازیکنان که مدت زیادی بازی نکرده یا مصدوم بودند، در نیمه دوم افت کردند. بازیکنانی چون خسرو حیدری و علی کریمی مدت زیادی بود که به میدان نرفته بودند. استقلال موقعیت‌هایی هم داشت که از آنها استفاده نکرد. نفت مسجدسلیمان هم در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کرد و در ضدحملات خطرناک بود.

* عملکرد ضعیف آبی‌پوشان در نیمه دوم؟

پس از شکست مقابل الدحیل، طبیعی است که اعتماد به نفس تیم پایین بیاید. بازیکنان هم می‌ترسیدند با تساوی یا شکست، با صدر جدول فاصله بگیرند و همین نتیجه یک بر صفر می‌توانست سه امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم پیروزی با همین نتیجه یک بر صفر هم خوب بود.

* آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر؟

استقلال با پرسپولیس دو امتیاز فاصله دارد و اگر سپاهان هم در دیدار معوقه خود پیروز شود، با استقلال چهار امتیاز فاصله می‌گیرد. چهار امتیاز فاصله زیادی نیست و استقلال با بازیکنان باکیفیتی که دارد، باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

* دیدار روز سه‌شنبه استقلال مقابل العین و ادامه کار شاگردان شفر در لیگ قهرمانان آسیا؟

العین تیمی بین‌المللی و بسیار قدرتمند است. استقلال بازی اول را از دست داد، اما نباید دیدار برابر العین را از دست بدهد. بازیکنان هم می‌دانند اگر سه امتیاز این بازی را از دست بدهند، از جدول خارج می‌شوند و دیدارها سخت‌تر خواهد شد. اگر بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند، می‌توانند العین را در تهران شکست دهند.

  

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار