مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال باید به داشتن پاتوسی افتخار کند او یک بازیکن منظم و حرفه ای نشان داده و وجودش برای استقلال نعمت است.

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی استقلال مقابل نساجی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل نساجی مازندران

خستگی بازیکنان استقلال در این بازی کاملاً مشخص بود. از ترکیب استقلال هم می‌شد فهمید که شفر می‌خواست به برخی از بازیکنانش استراحت دهد. استقلال بازیکنان ذخیره و مجموعه بسیار خوبی دارد که می‌تواند شرایط را در فشردگی بازی‌ها به نفع خودش تغییر دهد.استقلال شروع خوبی داشت و فوتبال خوبی ارائه کرد، همچنین موقعیت‌های زیادی خلق کرد و توانست در نیمه اول به گل برسد. در نیمه دوم اما این تیم به گونه‌ای بازی کرد که بتواند گل زده‌اش را حفظ کند، چون کسب این 3 امتیاز در این شرایط برای ماندن در کورس قهرمانی برای استقلال خیلی حیاتی بود و بیشتر در ضد حملات سعی می‌کردند به دروازه حریف نزدیک شوند.

* تمجید از عملکرد پاتوسی

استقلال باید به خودش ببالد که بازیکنی مانند پاتوسی را در ترکیبش دارد. پاتوسی هم به خوبی جریان بازی را عوض و خلق موقعیت می‌کند و هم به خوبی در موقعیت‌ها قرار می‌گیرد. او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و نظم بالایی دارد. استقلال با پاتوسی روز خوب و موفقی را داشت و توانست خودش را در جمع مدعیان نگه دارد.

* حضور استقلال در رتبه دوم جدول

با شرایط خوب استقلال می‌توانیم این تیم را جزو مدعیان اصلی قهرمانی بدانیم. اگرچه باید ببینیم سپاهان در بازی عقب‌افتاده‌اش با ذوب آهن چه نتیجه‌ای کسب می‌کند اما با توجه به بازی‌های باقی‌مانده و شرایط دربی خیلی از مسائل مشخص خواهد شد.

* دربی پایتخت و پیش بینی نتیجه

از الان زود است که درباره دربی نظر بدهم، اما استقلال می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. استقلال در 2 جبهه (لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا) حضور و بازی‌های فشرده‌ای دارد، اما با توجه نیمکت قوی که دارد می‌تواند این خلاء را پر کند. این تیم برخلاف نیم فصل اول برای نیم فصل دوم بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است.

* صحبت پایانی؟

فکر می‌کنم با این شرایط امسال دربی خوبی داشته باشیم، چرا که استقلال و پرسپولیس کیفیت بسیار خوبی دارند و هر دو در کورس قهرمانی هستند و نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار تعیین کننده است. با این وضعیت 2 تیم مجبورند بازی هجومی را در دستور کار قرار دهند تا به پیروزی برسند وگرنه کسب تساوی می‌تواند هر دو تیم را از کورس قهرمانی عقب بیندازد. همین مسئله می‌تواند جذابیت‌های دربی 89 را افزایش دهد. از جهت دیگر این بازی در نوروز برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در این ایام شاهد یک بازی خوب فوتبال باشند.

 

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ برد سخت مقابل نساجی سختکوش؛ استقلال سال را با پیروزی تمام کرد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار