محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی دیروز مقابل نساجی استقلال زیبا بازی نکرد اما چیزی که مهم است سه امتیاز بازی بود که استقلال موفق به کسب آن شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل نساحی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل نساجی

استقلال نسبت به مسابقات گذشته تحرک نداشت اما الان زمانی نیست که دنبال زیبا بازی کردن باشیم. همین که استقلال می‌برد بسیار خوب است و باعث امیدواری ما به آینده می‌شود. در کل دقایقی بازیکن بود و دقایقی استقلال برتری داشت و دقایقی هم نساجی حمله می‌کرد اما درنهایت استقلال سه امتیاز مهم را کسب کرد.

* تغییرات زیاد در ترکیب استقلال

شاید فشردگی لیگ و خستگی آسیا دلیل این تغییرات بوده باشد دلیل ا ین موضوع را من نمی‌دانم و کادر فنی باید در رابطه با آن توضیح دهد. هرچه من در این رابطه بگویم بیهوده است اما به نظرم کادر فنی با توجه به فشردگی قصد استفاده از همه مهره‌های خود را دارد.

* عملکرد مرتضی تبریزی 

تبریزی بازیکن خوبی بوده و کیفیتش را در گذشته نشان داده است. جا افتادن در استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است. او باید از لحاظ روانی خودش را آماده کند و در این صورت مقابل هر حریفی بازیکن خطرناکی خواهد بود. به هر حال او یک مقدار از روزهای ایده‌آلش دور است.

* پیش بینی دربی پایتخت 

همیشه گفته‌ام دربی ربطی به جدول و رتبه تیم‌ها ندارد و تنها عامل موفقیت تیم‌ها در دربی آمادگی روانی در همان روز مسابقه است. دربی ‌آمادگی روانی خودش را نیاز دارد و در آن صورت یک تیم می‌تواند موفق باشد.

 

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ برد سخت مقابل نساجی سختکوش؛ استقلال سال را با پیروزی تمام کرد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار