امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال اصلا خبر ندارند که ما از آسیا حذف شده بودیم که با حضور در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا توانستیم مانع این کار شویم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در مورد شرایط مدیریتی تیم استقلال در سال 97 و چالش های که در این مدت با آن روبرو شده است،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* مدیریت باشگاه استقلال

از ابتدای فصل فوتبال به خانواده بزرگ استقلال وارد شدم و باعث بسیار خوشحالی و خوشبختی بنده است که در کنار عزیزان استقلال هستم. باشگاهی که بیش از 40 سال طرفدار آن بودم و با خوشی های آن خوشحال و با شکست غمگین شدم و باعث افتخار است که کنار هواداران هستم و امیدوارم توانسته باشم آنها را خوشحال کنم. اوایل حضورم کار سخت بود اما با کمک کادرفنی و بازیکنان و هواداران روزهای خوب بسازیم و امیدوارم به جاهای بالاتر با کمک هواداران و خداوند بزرگ برسیم.

* مقابله با روزهای سخت استقلال

هنوز ناگفته هایی دارم که باز نکردم. روزهای سختی برای من هست. کنفدراسیون فوتبال آسیا و دوستان فدراسیون می دانند که اعلام کردند که استقلال از آسیا حذف شده است. ما جلسات زیادی داشتیم که حدود 10 ساعت بود. دوستان باز قانع نشده بودند و در تهران جلسات متعدد داشتیم و واقعا جا دارد از شخص وزیر محترم و معاونین و آقای افشین داوری و دوستان در فدراسیون فوتبال تشکر ویژه داشته باشم. ناگفته های بسیاری است و یک کار ناممکن باتلاش جمعی ممکن شد. با دیپلماسی پشت پرده و عزم جدی درون باشگاه و با همکاران داخل باشگاه جلسات متمادی داشتیم.تشکر می کنم از دوستان که کمک کردند تا مجوز بگیریم و خوان بزرگی بود که با عزم دسته جمعی و ملی از وزارت ورزش و فدراسیون و باشگاه انجام شد و امیدوارم در سال آتی این مشکلات را نداشته باشیم.

* سکوت بخاطر هواداران 

اجازه بدهید در پایان سال کام هواداران را تلخ نکنیم. ناگفته ها جاهایی است که دوستان ما حتی از یک ریال هم نمی گذشتند. عزیزانی بودند که نمی خواهم اسم بیاورم ولی لطف کردند و حتی دو سوم طلب خود را بخشیدند. یکی از این عزیزان که دو سوم طلبش را بخشیده بود می گفت: اگر حس می کنید عزیز دیگری این پول را نیاز دارد من باز هم این چک را به شما تقدیم می کنم. اینجا بود که خستگی از تن ما در می رفت.

 * حضور مستقیم در کنفدراسیون فوتبال آسیا

زمان هایی بود که یک نیمه شب می نشستیم و شاید موقعیت برخی طلبکاران به آنها این اجازه را نمی داد که با همراه باشد. مار کار مشکلی داشتیم و کنفدراسیون رسما اعلام کرده بود که کار استقلال نشدنی است.آقای ساکت به من گفت که به کنفدراسیون فوتبال آسیا برو چون گفتند کار استقلال نشدنی است.به هر حال روزهای استقلال بسیار سخت و طاق فرسا بود که پشت سر گذاشتیم.

* آمادگی برای روزهای سخت استقلال

سال بسیار تعیین کننده ای داریم و تا آخر اردیبهشت فصل تمام می شود. پرسپولیس، ذوب آهن و ... در آسیا می جنگند و ما هم به همراه آنها فشردگی را تحمل می کنیم. استقلال تقریبا به هماهنگی خوبی رسیده و کادر فنی بر کار سوار شده و جا دارد از همه تشکر کنم. امیدواریم به لطف خدا روزهای خوبی را ببینیم و شروع سال جدید با برد دربی توام شود و سپس در آسیا بازی های درخشان داشته باشیم و در نهایت امید دارم جام قهرمانی را در پایان اردیبهشت به هواداران تقدیم کنیم.

* صحبت پایانی:

جا دارد از هواداران تشکر کنم چون با این شرایط اقتصادی از ما حمایت می کنند. من شرمنده آنها می شوم که با این عدم امکانات به ما کمک می کنند و از آنها می خواهند دستشان همچنان روی سر استقلال باشد. استقلال در این هفتاد و چند سال هر چه داشته مدیون این هواداران است. من از آنها می خواهم به تیم کمک کنند و من هم قول می دهم همه برای این هواداران تلاش کنند.جا دارد از همکارانم در باشگاه، معاونان، سرپرستی و .. تشکر کنم و به روح همه درگذشتگان خانواده استقلال، حجازی، پورحیدری، مظلومی، احدی، جدیکار، دانایی فر و ... صلوات می فرستم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


 

مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: آذری اگر قدرت دارد حکم جلب مرا بگیرد؛ طرف حسابش هواداران استقلال هستند

امیرحسین فتحی: آن‌قدر قدرتمند نیستیم تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حقوق‌مان در آسیا دفاع کنیم؛ دربی 10 فروردین برگزار خواهد شد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار