رضا رجبی

پیشکسوت استقلال گفت: خوشحالم که استقلال بعد از مدت ها پا به دربی می گذارد که هر دو تیم در صدر هستند و این موضوع بازی را حساس می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص دیدار با نساجی قائمشهر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با توجه به تغییرات، استقلال بازی را خوب شروع کرد

استقلال در ترکیب خود تغییراتی داشت تا بازیکنان ریکاوری مناسبی انجام دهند. محسن کریمی و ایسما در دو سمت خط حمله قرار گرفتند و تبریزی مهاجم نوک استقلال بود و با وجود برخی تغییرات، بازی را خوب شروع کرد. استقلال نشان داد که می داند سه امتیاز بازی با نساجی تا چه اندازه اهمیت دارد.

* پاتوسی محوریت تیم است

تیم ها در آزادی بازی بسته انجام می دهند و در زمین خودی تجمع می کنند و این موضوع کار استقلال را سخت کرده بود. استقلال هر زمان عجله نکرد و گردش توپ را به خوبی انجام می داد، موقعیت های خوبی می ساخت. یک موضوع خوب این است که پاتوسی محوریت تیم است و او نیز خیلی خوب توپگیری می کند و پاس می دهد و به موقعیت نیز می رود. البته این موضوع ممکن است در نبود او به تیم ضربه بزند و تیم ها تلاش می کنند او کنترل کنند. شاید استقلال به برد پر گل نرسید اما این نتیجه گیری مهم است و شفر سیاست خوبی را اتخاذ کرد.

* 5 هفته قبل گفتم استقلال قهرمان می شود

من 5 هفته قبل گفتم که استقلال می تواند قهرمان شود و حالا شرایط نیز این موضوع را نشان می دهد. استقلال کادرفنی خوبی دارد و تیم مهره های تاثیر گذاری در اختیار دارد. حفظ روند تیم یک هنر مدیریتی و فنی می خواهد. یک مساوی و باخت می تواند کار را سخت کند. خوشحالم که استقلال بعد از مدت ها پا به دربی می گذارد که هر دو تیم در صدر هستند و این موضوع بازی را حساس می کند.

* از فتحی بخاطر عملکرد خوبش حمایت می کنم

از روزی که آقای فتحی به استقلال آمدند، از ایشان حمایت کردم و باز هم از ایشان حمایت می کنم. امیرحسین فتحی در شرایطی به استقلال آمد که درآمدها پیش خور شده بود و استقلال حواشی زیادی داشت اما ایشان خیلی خوب کار کردند و هر جنبه ای را بررسی می کنم، عملکرد ایشان خوب است. ایشان به خوبی حواشی را مدیریت کردند و در این هفته ها حواشی به حداقل رسید و نتیجه آن را می بینیم. آقای فتحی در این شرایط و شلوغی به سوئیس رفتند تا از استقلال دفاع کنند و بلافاصله هم برگشتند و نتیجه عملکرد ایشان را در نتایج استقلال می بینیم. خوشحالی مردم مهم ترین حسی است که این روزها دیده می شود و اگر این حس از سوی باشگاه درک شود که درک می شود، خیلی تاثیر گذار است و می تواند به آینده تیم کمک کند. اگر همه اعضای باشگاه شرایط را درک کنند و به دنبال سربلندی استقلال باشند و هواداران را درک کنند، مطمئن باشید استقلال قهرمان می شود. استقلال نیاز به آرامش دارد و نمره مدیریت باشگاه در این زمینه بسیار بالا است.

* از مکتب استقلال قدرشناسی را یاد گرفتم

وظیفه خودم می دانم از آقایان جباری و کشاورز که زحمت می کشند و وقت می گذارند تا از بازیکنان قدیمی تقدیر شود، تشکر کنم. جنبه معنوی این موضوع بسیار ارزشمند است و من از مکتب استقلال قدرشناسی را یاد گرفتم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

رضا رجبی: شفر به خوبی نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرده بود؛ جوان ها به خط حمله استقلال سرعت می دهند

رضا رجبی: منصوریان از من خواست او را به تیم های پایه بیاورم؛ آقایان تمام رکوردها را شکستند و گردن‌کلفتی می‌کردند!

رضا رجبی: شفر اشتباهات منصوریان را تکرار نکرد؛ جریمه مجتبی جباری را افتخاری باید بدهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار