ترکیب استقلال مقابل العین امارات

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی، ایسما.

شماتیک ترکیب استقلال مقابل الهلال

به گزارش استقلال نیوز، استقلال برای ماندن در آسیا نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار به ظاهر خانگی دارد! وینفرید شفر در این دیدار باز هم ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کرد.

* سید حسین حسینی در این دیدار برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت و امیدواریم در این دیدار حساس کلین شیت کند.

** خبر خوش برای شفر و هوادارن رهایی دانشگر از بند مصدومیت بود که با تلاش کادر پزشکی حاصل شد. با توجه به مصدومیت چشمی، دست شفر برای چینش مدافعان بسته بود که خوشبختانه با رهاییدانشگر از مصدومیت او زوج منتظری در دفاع وسط خواهد بود. در این دیدار با توجه به مصدومیت غفوری، خسرو حیدری در دفاع راست به بازی گرفته شد تا شفر از اعتماد مجدد به مهمدی مهر صرف نظر کند. در دفاع چپ زکی پور با توجه به درخشش در دیدارهای گذشته باز هم انتخاب اول شفر لقب گرفت.

*** در خط میانی با توجه به مصدومیت چشم و محرومیت انضباطی فرشید باقری، شفر از نورافکن در این پست استفاده کند تا زوج علی کریمی در میانه میدان باشد. آیاندا پاتوسی هم مطابق بازی های اخیر هافبک تهاجمی آبی پوشان در این دیدار است. فرشید اسماعیلی در چپ و داریوش شجاعیان در راست وینگرهای استقلال در این دیدار هستند و هنگام هجوم به خط حمله ااضافه می شوند.

**** تک مهاجم آبی پوشان در این دیدار ایسما است. با توجه به انتقادهایی که از منشا شد و بازی ضعیفی که تبریزی مقابل سایپا انجام داد، شفر تصمیم گرفت از ایسما در نوک خط حمله استفاده کند که امیدواریم نتیجه مثبت داشته باشد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار