علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کادرفنی باید روی ریکاوری روحی آبی پوشان تمرکز کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره دیدار آبی پوشان با الهلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* امیدوارم بازیکنان استقلال نتیجه مطلوبی بگیرند

بازی سختی است و از ابتدا مشخص بود که استقلال در مرحله گروهی کار سختی دارد. در گروه سوم مسابقات 4 تیم پر قدرت و قهرمان حضور دارند و الهلال نیز به مراتب بهتر از گذشته است. استقلال کار سختی در این دیدار دارد اما نباید فراموش کنیم که استقلال همیشه در شرایط سخت نتایج خوبی گرفته و امیدوارم بازیکنان استقلال نتیجه مطلوبی بگیرند. یک نتیجه خوب می تواند همه حواشی را از بین ببرد و استقلال را دوباره به روزهای خوب برگرداند. استقلال با کسب برد میتواند دوباره روحیه بگیرد و شانس زیادی برای صعود خواهد داشت. البته تیم 3 مسابقه دیگر نیز پیش رو دارد و امتیازات این مسابقات نیز در دسترس است.

* کادرفنی باید روی ریکاوری روحی آبی پوشان تمرکز کند

ما در فوتبال در کنار آمادگی بدنی، بحث روحی و روانی هم داریم. تیم حتی اگر صد در صد از نظر بدنی و تاکتیکی آماده باشد، نمی تواند بدون آمادگی روحی به برد برسد. اگر روحیه تیم در سطح عالی باشد، مشکلات دیگر نیز جبران می شود و کادرفنی باید روی این موضوع تمرکز کند. تیم باید بازی های قبلی را فراموش کند و تنها به جلو نگاه کند. گذشته ها گذشته و استقلال باید به آینده امیدوار باشد. اگر استقلال برنده این مسابقه باشد، شرایط کاملا فرق می کند.

* با روحیه تیمی استقلال می تواند برنده باشد

تیم های عربی روی نفرات هجومی سرمایه گذاری می کنند و نفرات کلیدی آنها در خط حمله است و در خط دفاعی از گذشته مشکل داشتند. کادرفنی قطعا شناخت خوبی از الهلال دارد و با آنالیز کامل از این مسابقه می تواند به برد تیم کمک کند. باز هم می گویم با به دست آوردن روحیه تیمی، استقلال می تواند برنده باشد و باید گذشته را فراموش کند. تیم اگر در گذشته و نتایج بازی های قبلی بماند، به مشکل خواهد خورد.

* شفر می تواند تیم را به شرایط قبل از عید برساند

شفر این توانایی را دارد که تیم را دوباره به روزهای خوب برگرداند و البته فاصله زیادی هم با روزهای خوب نیست. شفر با تجربه بالایی که دارد به خوبی می داند که باید روی کار روحی کار کند. شفر در آلمان و کشورهای دیگر سابقه بازیگری و مربی گری دارد و صد در صد این توانایی را دارد که تیم را به شرایط قبل از عید برساند. حضور فرهاد مجیدی نیز قطعا در این موضوع کمک خواهد کرد.

  

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار