صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الهلال همیشه از بازی برابر استقلال ترس داشته و این می‌تواند به آبی پوشان برای رسیدن به امتیاز کمک کند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

اتحاد و همدلی در تیم از بین رفته است

به اعتقاد من استقلال روند خوبی را در پیش گرفته بود. آنها در لیگ برتر امتیازات خوبی را کسب کردند اما متأسفانه در دو هفته اخیر شرایط به طور کلی تغییر کرد. باخت به پرسپولیس در دربی تمام معادلات استقلال را در هم ریخت و این تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار گرفت و به دلیل همین اتفاقات بد، این تیم برابر سایپا هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند. اگرچه آنها موقعیت گل زیاد داشتند و حتی می‌توانستند دو بار به طور صد درصد دروازه سایپا را باز کنند اما تبعات شکست برابر پرسپولیس در این تیم نفوذ کرده بود و اجازه نداد مقابل سایپا بازی همیشگی خود را انجام دهند. زیرا اتحاد و همدلی در تیم از بین رفته بود و استقلال روزهای بدی را سپری می‌کرد.

* الهلال همیشه از بازی برابر استقلال ترس داشته است

آبی پوشان یک بازی تعیین کننده با الهلال دارند. الهلال عربستان از بازیکنان بزرگی سود می‌برد و امسال تنها به دنبال قهرمانی است. البته در گذشته استقلال بارها این تیم را شکست داده است اما این روزها شرایط فرق می‌کند زیرا هم الهلال قوی‌تر شده و هم استقلال شرایط روحی خوبی ندارد. با تمام این صحبت‌ها، الهلال همیشه از بازی برابر استقلال ترس داشته و این می‌تواند به آبی پوشان برای رسیدن به امتیاز کمک کند. لازم است مدیران و اعضای کادر فنی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کنند ولی متأسفانه چنین کاری صورت نگرفته و هنوز بازیکنان در شوک باخت پرسپولیس هستند. وقتی یک تیم شکست می‌خورد همه مقصرند از مدیر عامل گرفته تا تدارکات تیم. بنابراین نمی‌شود همه اتفاقات یک شکست را به گردن یک نفر انداخت. البته که کار فرشید اسماعیلی در زدن ضربه چیپ کار خوبی نبود و او باید شرایط را درک می‌کرد اما شاید او هرگز فکر نمی‌کرد که توپش به گل تبدیل نشود. شفر اگر می‌خواهد این اتفاقات را به فراموشی بسپارد باید با یک ارنج خوب مقابل الهلال قرار گیرد تا بتواند این بازی را با موفقیت به پایان برساند.

* با برکناری شفر موافق نیستم

با برکناری شفر موافق نیستم. از لیگ برتر تنها ۶ هفته باقی مانده و این سرمربی شناخت کاملی از بازیکنان دارد و باید تا پایان فصل در استقلال بماند و اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید به بعد از پایان لیگ موکول شود تا مسئولان استقلال با آرامش شخصی را در نظر بگیرند که به مراتب از لحاظ فنی از شفر بهتر باشد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار