محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: امتیازات هفته‌های پایانی بسیار حیاتی است چرا که باعث می‌شود تیم‌ها در جمع مدعیان باقی بمانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل ماشین سازی تبریز؟

نیمه اول این بازی خیلی چنگی به دل نمی‌زد در کل بازی روانی نبود و شاید این مسئله به خاطر فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان تیم است. اما خدا را شکر استقلال توانست به روند خود ادامه دهد و در این بازی هم به پیروزی برسد. بازی خوب ماشین‌سازی هم در این دیدار قابل توجه بود ماشین‌سازی بسیار خوب بازی کرد و آنها ضد فوتبال نکردند. در نیمه دوم با توجه به تعویض‌هایی که شفر انجام داد بازی استقلال تغییر و تحول پیدا کرد و با آمدن مهدی قائدی جنب و جوش بازیکنان بیشتر شد. قائدی از فرصتی که در اختیارش بود به خوبی استفاده کرد  توانست گلزنی کند. در مجموع اعضای استقلال بسیار خسته بودند و در خط میانی این تیم آن جنگندگی همیشه نبود این فشردگی خیلی روی بازیکنان تأثیر گذاشته است بازیکنان باید انرژی خود را تقسیم کنند و تا پایان به این رقابت ادامه دهد.این امتیازات در هفته‌های پایانی خیلی به درد تیم می‌خورد.

* رقابت مدعیان در صدر جدول؟

پرسپولیس کار سختی دارد و در دو بازی بعدی باید با تراکتورسازی و سپاهان دیدار کند تنها بازی خیلی دشوار استقلال هفته آینده است که مقابل پدیده برگزار می‌شود امتیازات هفته‌های پایانی بسیار حیاتی است چرا که باعث می‌شود تیم‌ها در جمع مدعیان باقی بمانند. باز هم می‌گویم استقلال امروز شادابی همیشه را نداشت اما این سه امتیاز بسیار مهم بود و باعث شد تیم به جمع مدعیان بماند. استقلال باید حتماً در دیدار هفته آینده هم برنده شود تا بتواند ضمن رقابت برای قهرمانی در لیگ امسال حداقل سوم شود.

* بازی قائدی و گلی که به ثمر رساند؟

به اعتقاد شخصی من قائدی بازیکن بسیار خوبی است  این گل توانست به او کمک کند تا بعد از حواشی اخیر شرایط بهتری پیدا کند. او بازیکن بسیار خوب و جوانی است که متأسفانه اشتباهات زیادی دارد. امیدوارم قائدی از اشتباهاتش درس بگیرد و حواشی را کنار بگذارد. قائدی باید بداند هرچه حاشیه نداشته باشد می‌تواند کار را بهتر ادامه دهد او بازیکن آینده‌داری است خوشبختانه شفر هم با او پدرانه برخورد کرد و این بازی می‌تواند در آینده او تأثیر بگذارد و قائدی روند روبه‌رشدی را در پیش بگیرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار