ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال برابر الهلال عربستان ترسو بازی کرد و شکست خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست استقلال برابر الهلال عربستان و دیدار پیش رو با پدیده مشهد،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل الهلال؟

متأسفانه نسبت به بازی رفت، آبی پوشان یکی بازی کسل کننده ارائه کردند. اعتقاد دارم ترکیب استقلال برای این دیدار خوب نبود و دلیل اینکه چرا باز هم تغییرات زیادی در ترکیب صورت گرفت مشخص نبود. بازیکنان استقلال برابر الهلال برنامه خاصی نداشتند و ترسو بودند. بهترین بازیکنان استقلال کریمی و پاتوسی بودند که عملکرد خوبی داشتند. البته ایسما هم در دقایقی که به زمین آمد خوب بود اما معتقدم او دیر وارد زمین شد و اگر دقایقی زودتر بازی می‌کرد مطمئناً توپش به گل تبدیل می‌شد. وقتی که الهلال ۱۰ نفره شد یقین پیدا کردم که آبی پوشان برنده نخواهند شد زیرا همیشه تیم‌هایی که یک بازیکن از دست می‌دهند با قدرت بیشتری بازی می‌کنند و تمام توانشان را برای موفقیت تیمشان به کار می‌بندند.

* دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر پدیده مشهد؟

امسال استقلال نوسانات زیادی داشته و شما دیدید که در چند بازی گذشته عملکرد قابل قبولی داشت اما در مقابل ماشین سازی تیم همیشگی نبود. آنها باید روز شنبه با تیمی بازی کنند که در دور رفت نتایج درخشانی کسب کرده و خود را یکی از مدعیان لیگ برتر معرفی کرده است.

* آیا استقلال می‌تواند امیدی به قهرمانی در لیگ هجدهم داشته باشد یا خیر؟

رسیدن به قهرمانی برای استقلال سخت است. ۴ بازی باقی مانده و اگر آبی پوشان بتوانند هر ۴ دیدار خود را با پیروزی به پایان برسانند مطمئناً موفق خواهند شد زیرا پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان باید با همدیگر رقابت سنگینی داشته باشد و این می‌تواند به نفع استقلال تمام شود.

  

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار