حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

سکوهای در نظر گرفته شده برای هواداران استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی این تیم برابر پدیده تکمیل شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پدیده شهرخودرو و تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر  از ساعت 20:15 امشب(شنبه 7 اردیبهشت 98) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد. در ادامه حواشی پیش از این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه امام رضا در شرایطی برگزار می‌شود که بلیت فروشی این مسابقه از ساعت 12 امروز با صف‌های طولانی در جریان است. در شرایطی که مسئولان سازمان لیگ بارها و بارها با بیلت فروشی مسابقات به صورت بازار سیاه مخلفت خود را اعلام و موارد را از طریق نهادهای مختلف پیگیر شده اند اما باز هم شاهد فروش بلیت در سایت‌هایی که نیازهای مردم را تامین می‌کنند هستیم. به طور مثل بلیت دیدار پدیده و استقلال با قیمت 250 هزار تومان در حال فروش است.

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 12 امروز در ورزشگاه‌های تختی و شهید بهشتی برای هواداران دو تیم آغاز شده و تماشاگران دو تیم در صف‌های طولانی مشغول تهیه بلیت هستند. هواداران استقلال در ورزشگاه تختی و هواداران پدیده در مقابل ورزشگاه شهید بهشتی حضور دارند.

* در حال حاضر بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز این مسابقه هستند.

* بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 12 در ورزشگاه تختی مشهد آغاز و بعد از یک ساعت تمام بلیت‌ها فروخته شد. قیمت بلیت‌های فروخته شده 10 هزار تومان بود.

* با اعلام مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده 17 هزار بلیت این بازی فروخته شده است و اجازه فروش بیشتر بلیت به باشگاه پدیده از سوی شورای تأمین مشهد داده نشده است، این در شرایطی است که ورزشگاه امام رضا (ع) 27 هزار نفر گنجایش دارد.

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* در حال حاضر سکو‌های در نظر گرفته برای هواداران استقلال که 10 درصد ظرفیت ورزشگاه است پر شده و تا یک ساعت قبل از مسابقه تماشاگران پدیده می‌توانند بخش‌های دیگر ورزشگاه را پر کنند، در غیر این صورت سکوهای خالی در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت.

* عدم حضور تماشاگران مشهدی در ورزشگاه تا این ساعت با نگرانی مسئولان باشگاه پدیده همراه بوده و آنها امیدوارند تا یک ساعت مانده به آغاز مسابقه سکوهای خالی ورزشگاه امام رضا (ع) به هواداران آنها تعلق بگیرد.

* هواداران استقلالی‌ حاضر در ورزشگاه سرود قهرمانی سر می‌دهند. همچنین شعارهایی علیه تیم پدیده و پرسپولیس از سوی آنها سر داده شد.

* تماشاگران طرفدار تیم پدیده در شعارهای خود به همشهریان‌شان اعتراض می‌کنند که چرا از استقلال طرفداری می‌کنند.

* بنر بزرگی از تصویر یحیی گل‌محمدی روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) به چشم می‌خورد.

* با وجود این که همه بلیت‌های بازی فروخته شده است، اما نزدیک به هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه امام رضا (ع) به دنبال بلیت این مسابقه هستند. البته دلالان بلیت و بازار سیاه بلیت‌ها را به قیمت چند برابر می‌فروشند.

* فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در کنار زمین منتظر حضور هواداران تیم پدیده در ورزشگاه است.

* تعداد زیادی از تماشاگران استقلال با خرید بلیت مخصوص هواداران پدیده در ابتدا در جایگاه مخصوص هواداران این تیم مستقر شدند، اما در ادامه خودشان را به جایگاه استقلالی‌ها رساندند. این اقدام آنها اعتراض شدید تماشاگران تیم میزبان را به همراه داشت.

* پرچم تیم پدیده به صورت رایگان بین هواداران این تیم توزیع شد.

* حدود ۲ هزار نفر از طرفداران تیم استقلال پشت درهای استادیوم امام رضا مانده و برای حضور در استادیوم بلیت در اختیار ندارند. همین موضوع باعث ایجاد ترافیک در خیابان‌های منتهی به استادیوم شده است.

* تعدادی از تماشاگران استقلال در جایگاه تماشاگران پدیده حضور پیدا کردند که این موضوع با واکنش هواداران و مسئولان باشگاه پدیده توام شد. مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه دیده در همین خصوص به ماموران مستقر در استادیوم به خاطر حضور هواداران استقلال در جایگاه پدیده‌ای ها اعتراض کرد.

* پارکینگ خبرنگاران که معمولا در اختیار حراست ورزشگاه امام رضا بود برای این بازی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و به همین علت تردد خبرنگاران در استادیوم با تاخیر صورت گرفته است. نمایندگان رسانه های گروهی بابت این موضوع گلایه‌هایی داشته و به این اقدام مسئوان اعتراض کردند.

* با توجه به تکمیل شدن ورزشگاه امام رضا از ورود تماشاگران به استادیوم جلوگیری شده است. برای بار دوم طبقه دوم ورزشگاه برای حضور تماشاگران باز شده است.

* تعدادی از بازیکنان پدیده پیش از شروع بازی در زمین چمن حاضر شده و وضعیت ورزشگاه را بررسی کردند.

* گوینده ورزشگاه اعلام کرد ظریفت ورزشگاه تکمیل شده و تماشاگران بیرون از استادیوم تلاشی برای ورود به مجموعه انجام ندهند.

* پیش از شروع بازی تصاویری از بازی های گذشته پدیده برای تماشاگران به نمایش در آمد و زمانی که گل‌های پدیده پخش می‌شد تماشاگران این تیم سرو صدای زیادی در استادیوم ایجاد می‌کردند.

* سعید فتاحی رئس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه حضور دارد.

* در بین هواداران دو تیم ماموران نیروهای انتظامی حضور پیدا کردند تا از درگیری‌های احتمالی جلوگیری شود.

* هنگامی که حسین حسینی وارد زمین شد تماشاگران استقلال یکصدا وی را تشویق کردند که وی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* امید نورافکن که در دیدار با ماشین سازی از داور کارت قرمز گرفته بود با وجود محرومیت در این سفر همراه استقلالی‌ها حضور دارد و در جایگاه ویژه دیدار تیمش را تماشا خواهد کرد.

* شاگردان شفر برای اولین بار در ورزشگاه امام رضا به میدان می‌روند. دیدار های گذشته دو تیم در ورزشگاه ثامن برگزار شده است.

* هنگامی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران پدیده علیه آنها شعار دادند.

* سید مهدی رحمتی که امروز از روی نیمکت تماشاگر دیدار استقلال و پدیده است  از سوی هواداران پدیده  مورد تشویق قرار گرفت.

* به احترام اذان صلوات خاصه امام رضا،از بلندگوی استادیوم پخش شد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودند اما آنها گرم کردن را قطع کرده و به احترام پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) برای دقایقی سکوت کردند.

* وینفرد شفر قبل از شروع بازی در کنار زمین حضور پیدا کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.وی مثل همیشه شال آبی رنگش را به تماشاگران تیم استقلال نشان داد.

* نیمکت نشینان استقلال در این بازی رحمتی، تبریزی، تیموری، سهرابیان، فرشید باقری، مهدی قائدی، محمدی مهر، رضا کریمی و سجاد آقایی هستند. گادوین منشا از فهرست 18 نفره استقلال خط خورده است.

* گل محمدی در این دیدار بازیکنانی نظیر مهدی خانی، رضا ناصحی، زامهران و شاکری را نیمکت نشین کرده است.

* حمیداوی مالک باشگاه پدیده در جایگاه ویژه حضور دارد.

* قبل از آغاز بازی تمامی بازیکنان تیم استقلال با شاخه‌های گل به سمت هواداران خود رفتند و به آنها گل اهدا کردند.

* تمامی مربیان تیم پدیده شهر خودرو به سمت نیمکت تیم استقلال رفتند و به آنها خوش‌آمد گفتند.

* بهنام برزای بازیکن تیم پدیده شهر خودرو با فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال خوش‌وبش گرمی داشت و با او به صحبت پرداخت.

* ووریا غفوری، علی کریمی و محمد دانشگر سه بازیکن تیم استقلال بودند که قبل از بازی با یحیی گل‌محمدی خوش‌وبش گرمی کردند.

* دیدار پدیده و استقلال ساعت 20:15 آغاز شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار