بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: واقعا ظلمی که امروز به استقلال شد در 10 سال اخیر نشده بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی به دلیل اخراج در دیدار امشب تیمش نمی‌توانست در نشست خبری حضور پیدا کند به همین دلیل بیژن طاهری در کنفرانس خبری بعد از بازی نفت آبادان و استقلال شرکت کرد. بیژن طاهری پیشکسوت و عضو کادر فنی باشگاه استقلال، درباره تساوی بدون گل دو تیم نفت آبادان و استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان؟

در مورد این بازی صحبت کردن بی معنا است چون همه دیدند که بازی در اختیار ما بود. ما خودمان مشکل گلزنی داریم ولی وقتی یک گل سالم می‌زنیم گل را مردود اعلام می‌کنند. من خودم کمک داور را دیدم وقتی توپ داخل گل رفت او گفت اوت شده است! نقش آن کمک داور در لیگ امسال چه بود؟ واقعا حق استقلال را خوردند، آقایان اگر اشتباه کردید بگویید اشتباه کردم. چه کسی می‌خواهد جواب این طرفداران استقلال را بدهد! واقعا ظلمی که امروز به استقلال شد در 10 سال اخیر نشده بود.

* تمامی عکاسان دیده اند توپ قائدی از خط رد شده است؟

من اول فیلم را دیدم و سپس به کنفرانس خبری آمدم، من از خودم صحبت نمی‌کنم، پای قائدی داخل زمین بود ولی داور وقتی دید توپ داخل گل رفته گفت اوت شده است!

* سیاست‌های فصل آینده این باشگاه؟

واقعا نمی‌دانم سیاست باشگاه چیست، اول باید این دو بازی لیگ و آسیایی ما تمام شود و بعد در مورد آن تصمیم گیری شود.

* استقلال مشکل زدن ضربات آخر داشت؟

من اشاره کردم که مشکل گلزنی داریم و امروز هم بازیکنان ما تمرکز خود را از دست داده بودند. آنها نتایج همزمان بازی‌ها را می‌دانستند و به همین دلیل شاید از نظر روانی دچار مشکلاتی بودند.

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی پس از تساوی صفر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در اظهارنظری کوتاه گفت:

تبریک می‌گویم به بچه‌های تیم به خاطر نمایش امروزشان. وظیفه من این است که به عنوان سرمربی از حق تیمم دفاع کنم. ما همیشه می‌گوییم که شاهد اشتباه داوری بودیم، اما امروز شاهد اشتباه داوری نبودیم، شاهد یک فوتبال ناپاک هم نبودیم. ما امروز شاهد یک فوتبال کثیف بودیم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار