مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان

بازیکنان استقلال تهران بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان گفتند: این داوری‌ها روی آینده مربی جوان و کار تیم تاثیر می‌گذارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه تختی آبادان انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 * علی کریمی

فکر می‌کنم هیچ تیمی تا به حال در آبادان این قدر به صنعت نفت فشار نیاورده بود. ما به جز ۱۵-۱۰ دقیقه اول به بازی غالب بودیم. به نظرم یک مورد عادی شده که پنالتی ما، گل سالم ما، هند پنالتی حریف و… را نمی‌گیرند. نمی‌دانم فدراسیون و کمیته داوران کی می‌خواهند به این مسائل رسیدگی کنند.

ما زحمت می‌کشیم و تلاش می‌کنیم. چه‌قدر داوری‌ها باید تأثیرگذار باشد. مربی جوان ما با کلی امید آمده اما این داوری‌ها روی آینده کار او و تیم تأثیر می‌گذارد. داوری که روی خط گذاشتند چه‌طور می‌تواند توپی که به اوت نرفته را ببیند؟ دو داور پشت دروازه برای چه هستند؟ ما چه‌قدر دیگر باید حمله کنیم و بزنیم؟ به قرآن ما تلاش کردیم اما وقتی گل سالم ما را نمی‌گیرند چه کار باید بکنیم. بازیکن ما کوچک‌ترین حرفی که می‌زند داور به او کارت زرد می‌دهد، اما در بازی‌های دیگر بازیکنان حتی داور را می‌زنند.

* روزبه چشمی

واقعا نمی‌دانم در مورد داوری چه بگویم، چند بار در مورد داور حرف زدیم ولی همه به من گفتند چرا به داوری اعتراض می‌کنی، ولی اینجا همه نتیجه‌اش را دیدیم. گل سالم ما را بدون شک اشتباه اعلام کردند. توپ داخل زمین بود و داور در یک قدمی توپ خم شده اما صحنه را ندیده است. پس داور را برای چه آنجا گذاشتند؟

داور ۲-۳ صحنه آفساید واضح را نگرفت. یک سال است این حرف ها را می‌زنیم، اگر یکی از داوری ها به نفع ما بود همه شلوغ می‌کردند و  می‌گفتند داوری‌ها به سود استقلال است. اگر خود داور این صحنه گل ما را دید و گفت اوت شده است من دیگر در مورد فوتبال حرفی نمی‌زنم.

فکر می‌کنم این خبر امروز منتشر شد، خیلی جالب است یک سایت روز بازی این خبر را زده است! فکر می‌کنم می‌خواهند برای من حاشیه درست کنند، هم من که اینجا بوده ام و هم مدیر برنامه‌ام از این موضوع خبر ندارند و او خودش این خبر را تکذیب کرده است. من روزی که به استقلال آمدم با قلبم آمدم و اگر بخواهم حرفی بزنم خودم زبان دارم و حرفم را می‌زنم و امیدوارم دیگر از این حاشیه‌ها درست نکنند.

* پژمان منتظری

اولا که واقعا نمی دانم چه بگویم، ما امسال از اول فصل هزار و صد مشکل داشتیم و صحبت کردن درباره این مشکلات تکراری است. نمی دانم جواب این اتفاق و مردود شدن گل سالم ما را چه کسی می دهد.

60 کمیته منتظر هستند بازیکن حرفی بزند و اشکالی داشته باشد تا او را جریمه و محرومش کنند. یک مقدار به خودتان بیایید، به خدا هواداران استقلال گناه دارند. 2 مرتبه داشتیم نزدیک می شدیم برای قهرمانی، یک بار آخر نیم فصل اول در بازی با پدیده و یک بار هم این بازی. مردود شدن این گل هیچ توجیهی ندارد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار