اخبار باشگاه استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در فاصله دو روز به بازی آخر در لیگ هجدهم برگزار نشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال و بازیکنان این تیم قرار بود از ساعت 11 امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین تاکتیکی خود را برای بازی با سپیدرود برگزار کنند به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه اعتصاب کردند. مسئولان باشگاه استقلال از شرکتی که مجری کارهای اسپانسر این باشگاه است شکایت کرد.

* اعتصاب استقلالی‌ها به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه

اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال و بازیکنان این تیم قرار بود از ساعت 11 امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین تاکتیکی خود را برای بازی با سپیدرود برگزار کنند اما تمرین آبی پوشان برگزار نشد.

این اقدام هماهنگ استقلالی‌ها به دلیل بدقولی مسئولان این باشگاه صورت گرفت و از آنجا که قرار بود بازیکنان و کادر فنی این تیم مبلغی از مطالبات خود را دریافت کنند و این کار توسط مسئولان این باشگاه انجام نشد استقلالی‌ها تمرین امروز را تحریم کردند. البته آبی پوشان در محل تمرین حاضر شده ولی بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سپیدرود می‌رود و آبی پوشان تا امروز تنها ۴۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند.

* باشگاه استقلال از شرکت مجری اسپانسرش شکایت کرد!

اعضای تیم فوتبال استقلال امروز در محل تمرین حاضر شده ولی به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه حاضر به تمرین نشدند اما مدیران این باشگاه معتقد هستند بدقولی شرکتی که اجرای امور اسپانسری این باشگاه را بر عهده دارد باعث تاخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان شده است. 

هادی مباشری معاون باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: شرکت ایرانسل به تمامی تعهدات خود تا پایان فصل 97 عمل کرده اما در این بین شرکتی تحت عنوان مجری اسپانسر با باشگاه استقلال قرارداد دارد که بدقولی این شرکت در اجرای تعهدات باعث شده تا دچار مشکل شویم.

وی افزود: با توجه به ادامه مشکلات از این شرکت به مراجع قضایی شکایت کردیم چون چاره‌ای نداریم زیرا وعده‌های مسئولان این شرکت باشگاه را دچار مشکل کرده است.

 

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار