باشگاه استقلال

مدیران انتصابی باشگاه استقلال، در اقدامی که چندان هم دور از انتظار نبود، با صدور بیانیه ای کمپین هواداری ماسک سفید را محکوم کردند!

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی باشگاه استقلال در آستانه آخرین دیدار این فصل آبی پوشان در لیگ برتر که روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، بیانیه ای دادند که برای هواداران بسیار عجیب و شوکه کننده بود.

اینکه مدیران انتصابی تیم مردمی استقلال به جای اینکه از هواداران میلیونی خود و خواسته های آن ها حمایت کنند، غلام حلقه به گوش، بله قربانگو و تا کمر خم مقابل روسای خود باشند، اتفاق عجیبی نیست چون در این سال هایی که وزارت ورزش در دست وزرای دولت بنفش بود، اتفاقات فوتبال کشور در جایی غیر از زمین فوتبال رقم می خورد و متاسفانه تا 1400 رقم خواهد خورد!

صدور این بیانیه در سایت رسمی باشگاه توسط مدیرانی که با تایید وزیر ورزش روی کار آمده اند نشان دهنده این است که خبر همدلی هواداران استقلال برای ایجاد   کمپین #ماسک_سفید  رعب و وحشت فراوانی به دل گردانندگان خارج از مستطیل سبز فوتبال انداخته به طوریکه حتی این شایعه به گوش می رسد به یگان ویژه دستور داده شده است تا از ورود هواداران با ماسک به ورزشگاه آزادی جلوگیری به عمل بیاورند.

 

در ادامه بیانیه مضحک مدیرانِ نامدیر و بازیچه دست وزیر ورزش را قبل آخرین دیدار استقلال در لیگ می خوانید:

آخرین هفته مسابقات لیگ در پیش است و استقلال یک مسابقه حساس در مقابل سپیدرود رشت را پیش رو دارد. باشگاه استقلال از تمامی هواداران و عاشقان و دوستداران خود می خواهد به مانند همیشه که یار و یاور تیم محبوب خود بوده و در همه شرایط فقط و فقط تیم دوست داشتنی خود را حمایت کردند، پنجشنبه این هفته نیز با پرچم های زیبای آبی به حمایت از تیم خود بپردازند.

باشگاه به نمایندگی از هواداران عزیز و فهیم خود مراتب اعتراض خود به وقایع اخیر و تصمیمات اشتباه داوران را به صورت قانونی و رسمی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران رسانده و در راه احقاق حقوق صاحبان باشگاه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بدینوسیله از همه عزیزان و عاشقان استقلال خواهانیم بدون توجه به کمپین های به وجود آمده در فضای مجازی که قطعا کمکی به اهداف عالی باشگاه نخواهد نمود، صرفا در فضایی آرام و با نشاط که در شان نام پر آوازه استقلال است به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

به گزارش استقلال نیوز، این روزها شایعاتی هم از فشار وزارت ورزشی ها و شخص داورزنی بر علی خطیر برای استعفا از سمت خود به گوش می رسد. گویا پروژه تعضیف استقلال در فصل آینده قبل از پایان این فصل کلید خورده است. البته با کلید تدبیر و امید دولت بنفش!

هر چند ما منتظر تکذیب این شایعات خواهیم ماند اما پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی، تمام قد مقابل بی عدالتی ها و ناپاکی های فوتبال غرق در لجن فساد ایران خواهیم ایستاد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار