خسرو حیدری

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم در این ماه مبارک تصمیم خداحافظی را گرفتم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری دفاع راست استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سپیدرود و خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال‌، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

خوشحالم در این ماه مبارک تصمیم خداحافظی را گرفتم

خیلی خوشحالم که در این ماه مبارک رمضان در خدمت شما هستم. امیدوارم طاعات و عبادات همه مردم عزیز مقبول درگاه حق باشد. خوشحالم در این ماه مبارک این تصمیم را گرفتم. چند روز به این مسئله فکر کردم و برایم تصمیم گیری در این مورد سخت بود.

خوشحالم در استقلال که از غول‌های آسیا است بازی کردم

بغضی دارم که نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم. سال 80 بود که این لطف به من نصیب شد که به عنوان یک جوان 16 سال به استقلال آمدم. مربیانی مثل بیژن طاهری از همان زمان مربی من بودند. صمد مرفاوی هم مربی من بود. به تیم امید رفتم و سپس برای سربازی به تیم ابومسلم رفتم. ای کاش آن زمان هم این بستر بود که در استقلال بمانم. در ادامه به استقلال بازگشتم. خوشحالم در این تیم که از غول‌های آسیا است بازی کردم. آرزو داشتم به تیم بزرگسالان بروم که این اتفاق افتاد. در استقلال به تیم ملی و پرچم کشورم رسیدم تا به میدان بروم. به افتخارات زیادی در رده ملی رسیدیم که با نام استقلال آغاز شد. زندگی‌ام را به استقلال مدیون هستم. خانواده‌ام را از لحاظ مالی و افتخارات مختلف را با استقلال تامین کردم.

هواداران من را شرمنده کردند و سنگ تمام گذاشتند

امروز هم در زمین نشان دادم که می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم. آنقدر انگیزه داشتم که یاد جوانی‌ام افتادم و دوست داشتم برای بار آخر برای استقلال موثر باشم و آن سر توپ‌های معروف را بزنم. مقابل بوریرام بود که یک سر توپ زدم و سه نفر با هم پریدند به هوا که بازیکنان می‌گویند مثل یک ارکستر کار کردی. یک روز آرزو داشتم با پیراهن استقلال از دنیا فوتبال کنار بروم و امروز این اتفاق رخ داد. هواداران من را شرمنده کردند و سنگ تمام گذاشتند. شاید دیگر این فرصت را به دست نمی‌آوردم. از خانواده و همسرم تشکر می‌کنم. سال‌های سال بود که در خدمت تیم ملی و استقلال بودم و همسرم کنارم بود و به من کمک می‌کرد.از همه مربیان از رده پایه که یکی از آنها بیژن طاهری بود تشکر می‌کنم. از مهدی تاج هم به خاطر پستی که گذاشت و از من تشکر کرد ممنون هستم او تاکید کرد که کی‌روش معتقد بود اگر خسرو مصدوم شود نمی‌دانم چه کسی را به جایش بگذارم.

دوست داشتم این خداحافظی همراه با قهرمانی باشد

بازیکنان خوبی هستند که در حال حاضر می‌توانند کیفیت خوبی در این پست داشته باشند‌. نمونه‌اش وریا است که او را خیلی دوست دارم. از همه همبازیانم تشکر می‌کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. امیدوارم لطف آنها را جبران کنم. در این سالها که استقلال بودم همیشه سعی کردم مثمر ثمر باشم. امسال مصدویت‌هایی داشتم که کمتر بازی کردم. در کل فوتبال سعی کردم کسی از من ناراحت نباشد و مربی دغدغه این را نداشته باشد که با  خسرو حیدری چطور کنار بیاید. حتی  وقتی با بازی نمی‌کردم هم مشکل ساز نشوم. سعی کردم در زمان بازی برای تیم جانم را هم در زمین بگذارم. این افتخار نصیب خیلی از بازیکنان نشده  و نتوانستند مقابل هواداران استقلال از تیم خداحافظی کنند. دوست داشتم یک خداحافظی با شکوه داشته باشم. دوست داشتم این خداحافظی همراه با قهرمانی باشد. هفته قبل دیدید چه اتفاقاتی رخ داد و بازی امروز می‌توانست برای ما مهمتر باشد و حریفان دیگر با استرس بیشتر بازی کنند. استقلال همیشه مظلوم بوده  و خواهد بود.  امیدوارم یا بهتر بگویم استقلال دوباره بلند خواهد شد. کسی نمی‌تواند به این تیم آسیب بزند. استقلال سال آینده با بازیکنان خوبی که دارد و  با حضور فرهاد مجیدی در هر سمتی که باشد می‌تواند به موفقیت برسد. امیدوارم مجیدی بتواند در دوران بازیکنی‌اش که باعث خوشحالی هواداران شد در دوران مربیگیری هم موفق باشد.

دوست داشتم مقابل هواداران استقلال و در اوج کنار بروم

یکی از دلایلی که امروز از فوتبال خداحافظی کردم این بود که دوست داشتم مقابل هواداران استقلال و در اوج کنار بروم. می‌توانستم همچنان بازی کنم اما مصدومیت باعث شد یک مدت نتوانم آنچنان که باید کار کنم. اگر امروز خداحافظی کردم برای این بود که این هواداران سال‌ها پشتم باشند و بتوانم دوباره به استقلال بازگردم.  این افتخار نصیب هر بازیکنی نشده که در این شرایط از استقلال خداحافظی کند. آخرین بار 10 سال قبل این افتخار نصیب علیرضا منصوریان شد که مقابل هواداران خداحافظی کند. خوشحالم که این افختار نصیبم شد. الان خیلی داغ هستم و اگر خانه بروم ناراحتی‌ام بیشتر می‌شود. در کنار استقلال به همه افتخارات رسیدم. شاید برای خیلی‌ها حضور در جام جهانی، جام ملت‌ها و سال‌ها حضور در تیم ملی برایشان رویا باشد اما این مسئله برای من خاطره شد و خوشحالم که از استقلال به همه این افتخارات رسیدم. هر چه دارم از استقلال است. امروز خیلی مقابل هواداران اشک ریختم. این اتفاق به خاطر این بود که شاید دیگر از فردا هواداران را در مستطیل سبز نبینم. هواداران بدانند من کنارشان حضور دارم. از امروز هر کسی بخواهد به استقلال ضربه بزند مقابلش می‌ایستم. به من می‌گویند خسرو خوبان و سال‌ها بازی کردم و حاشیه نداشتم، با این وجود دیگر جلو کسانی که برای تیم حاشیه سازی می‌کنند و اطراف تیم هستند قطعا می‌ایستم و اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه ساز شوند. هیچوقت در فوتبالم حاشیه نداشتم و به دنبال این بودم که تیم را حمایت کنم. استقلال از این بازیکنان در باشگاه دارد اما خیلی کم هستند. به بازیکنان تیم گفتم این پیراهن خیلی ارزش دارد. این لباس را بالا نگه دارید چرا که هر کسی نمی‌تواند این پیراهن را به تن کند.

* سال بعد در کنار تیم قهرمانی را جشن می گیریم

می‌توانستیم قهرمان شویم. مظلومیت جلوی قهرمانی اش گرفته شد. باید دست به دست هم دهیم و استقلال را بار دیگر به جایگاه اصلی‌اش برسانیم و سال بعد قهرمانی را جشن بگیریم. من هم در کنار تیم خواهم بود.

به گزارش استقلال نیوز، در پایان نشست خبری خبرنگاران برای حیدری دست زدند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار