فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین گفت: وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است، امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار العین و استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نتیجه این دیدار تاثیری روی صعود ندارد

می‌توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

* آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم

من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی‌کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می‌شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می‌گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

* برای العین گل زدم و برابر این تیم موفق به گلزنی هم شده ام

برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار