وریا غفوری

مدافع کورد تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین گفت: هدف ما این است که یک بازی خوب را ارائه دهیم و بتوانیم با سه امتیاز به تهران باز گردیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری مدافع تیم استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار العین و استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* می خواهیم با 3 امتیار به تهران برگردیم

شرایط تیم ما خوب است و ما به خوبی تمرین کرده‌ایم. درست است که اهمیت این بازی تا حدی کم شده است و تاثیری روی صعود دو تیم ندارد و هرکسی برنده شود به مرحله بعدی راه پیدا نمی‌کند اما هدف ما این است که یک بازی خوب را ارائه دهیم و بتوانیم با سه امتیاز به تهران باز گردیم.

* می خواهیم با یک خاطره خوش فصل را به پایان برسانیم

درست است که فردا نتیجه تاثیری بر سرنوشت دو تیم ندارد ولی برای باشگاه‌های بزرگ نتیجه همواره مهم است حتی زمانی که نتوانند به مرحله بعدی بروند. نتیجه بازی فردا در تاریخ باشگاه‌ها ثبت می‌شود و در رزومه آن‌ها جای می گیرد. برای ما این مسئله مهم است و هواداران‌مان هم برایشان این بازی مهم است. این آخرین بازی ماست و می‌خواهیم با یک خاطره خوب و خوش و با پیروزی بازی‌های این فصل را به پایان برسانیم.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار