بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به هواداران قول می‌دهیم سال آینده شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرنگار مهر، در مورد ارزیابی خود را از لیگ هجدهم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* لیگ هجدهم؟

لیگ امسال خوب بود. باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کرد البته در برخی جاها هم انتقاداتی وجود داشت ولی در مجموع لیگ ما عملکرد خوبی داشت. امسال بازی‌ها تقریباً درزمان‌های گفته شده انجام شد و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ما بود. شاید یکی از ایرادهای بزرگی که می‌توان به لیگ امسال گرفت مشکلاتی بود که برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بوجود می‌آمد و آنها باید هر سه روز یک بار بازی می‌کردند. به شدت وضعیت جسمانی بازیکنان به هم ریخته بود البته اردوهای غیرمنطقی تیم ملی که برای هر بازی ۲۰ تا ۲۵ روز لیگ تعطیل می‌شد فشار بازی‌ها را بیشتر کرد و ما دیدیم که تیم‌ها در طول هفته دو یا سه بار بازی می‌کردند که این می‌توانست هم باعث خستگی و هم مصدومیت بازیکنان شود اما در مجموع لیگ خوبی داشتیم و بازی‌های جذابی هم در آن برگزار شد.

* آیا بازیکنی را به عنوان پدیده مشاهده کردید یا خیر؟

متأسفانه با توجه به اینکه همه بازی‌ها را نمی‌توان از طریق تلویزیون نگاه کرد شاید نتوانستیم بازی بسیاری از تیم‌ها را تماشا کنید اما اعتقاد دارم تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان، جوانگرایی خوبی داشتند و بازیکنانی چون چراغعلی، نیک نفس، ملکی عملکرد خوبی داشتند و در استقلال هم بازیکنان جوانی مثل صیادمنش، قائدی و آذری عملکرد خوبی داشتند. در پرسپولیس هم از بازی نادری لذت بردم و امیدوارم فصل آینده شاهد حضور جوانان بیشتری در لیگ باشیم.

* انتخاب سرمربی جدید؟

فصل آینده استقلال یک مربی خارجی خواهد داشت. البته تصمیم گیرنده نهایی در خصوص انتخاب سرمربی، مدیرعامل است ولی با جلساتی که قبل از رفتن تیم به امارات داشتیم تقریباً همه به مربی خارجی رأی داده اند. بعد از بازگشت تیم ما به سرعت جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا نظر نهایی خود را بدهیم و هر چه زودتر سرمربی تیم معرفی شود. هواداران مطمئن باشند تلاش خواهیم کرد تا یک مربی خارجی خوب را به خدمت بگیریم. البته شخصیت، سن و سال و نوع تفکرات او برای ما بسیار مهم است. در حال حاضر ۵ مربی خارجی مد نظر ما است که به طور حتم تا چند روز آینده بر روی یک از آنها اتفاق نظر خواهیم داشت و از طریق باشگاه نام او اعلام خواهد شد.

* صحبت پایانی؟

استقلال فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت اما به هواداران قول می‌دهیم با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و جذب یک مربی خوب و بازیکنان با کیفیت و تمدید قرارداد نفرات مدنظر، سال آینده شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ باشیم.

  

 اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار