صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است مربی خارجی به استقلال اضافه شود باید قابلیت‌های فنی بالایی داشته باشد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره ارزیابی خود از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی لیگ هجدهم؟

امسال شاهد وقفه‌های پی در پی در لیگ بودیم و اردوهای تیم ملی به لیگ ضربه زد. درست است که مسابقات منظم برگزار شد اما فشار بازی‌ها باعث شد تا تیم‌ها به شدت به این وضعیت معترض بوده و همیشه در این خصوص با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مشکل داشته باشند. این فشارها و مشکلات در تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بیشتر نمود پیدا کرد و مصدومیت‌های پی در پی را برای بازیکنان این تیم داشت اما در مجموع لیگ بدی نبود و بازی‌های جذابی را در آن شاهد بودیم.

* جوانگرایی در لیگ هجدهم؟

خوشبختانه بازیکنان جوان زیادی به لیگ معرفی شدند. تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان و ذوب آهن از بازیکنان جوانشان استفاده کردند و اعتماد خوبی به جوانان داشتند و امیدوارم این روند در آینده و در لیگ نوزدهم هم ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی جوانان بیشتری در فوتبال کشورمان باشیم.

* عملکرد آبی پوشان در لیگ هجدهم؟

متأسفانه از ابتدای فصل شروع خوبی نداشتند. بدنسازی کامل انجام نشد و تیم در شرایط خوبی قرار نداشت با اینکه شفر خودش تیم را در ابتدای فصل بسته بود، اما انتقادات زیادی به او وارد شد. خصوصاً در مورد جذب نیومایر و الحاجی گرو. ورود شفر به حاشیه‌ها و اتفاقات غیرفوتبالی او را از مسائل فنی دور کرد و باعث شد این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد و درست در زمانی که استقلال می‌توانست در اواخر پایان فصل با دو پیروزی به قهرمانی دست پیدا کند، با یک شکست شرایط عوض شد، آبی پوشان از قهرمانی دور شدند و هم شفر برکنار شد، کاری که هیچکس راضی به آن نبود اما نتایج باعث شد تا شفر برای همیشه از استقلال برود و استقلال هم به قهرمانی دست پیدا نکند.

* انتخاب سرمربی جدید؟

اگر قرار است مربی خارجی به استقلال اضافه شود باید قابلیت‌های فنی بالایی داشته باشد تا بتواند این تیم را به جایگاه واقعی اش برساند. اگر چه با وجود مشکلات مالی بعید است این اتفاق رخ دهد، اما مسئولان استقلال باید در صورت انتخاب مربی خارجی، یک سرمربی توانمند را به استقلال بیاورند، در غیر این صورت چند مربی باتجربه داخلی که سابقه قهرمانی هم با این تیم را دارند می‌توانند سرمربیگری استقلال را در لیگ نوزدهم به دست بگیرند.

* صحبت پایانی؟

مدیران ما باید هرچه زودتر با انتخاب سرمربی، تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی و جذب بازیکنان جدید را در اولویت قرار دهند و استقلال را آماده شروع لیگ نوزدهم کنند.

  

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار