پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: تیم هنوز زمین تمرین ندارد بعد بعضی‌ها دنبال مربی خارجی هستند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال زمین تمرین ندارد بعضی ها دنبال مربی خارجی هستند

این ۵ بازی برای فرهاد مجیدی یک آزمون خوب بود و خوشبختانه مجیدی از این آزمون سربلند خارج شد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها گیر داده‌اند که برای استقلال مربی خارجی بیاورند. این تیم هنوز زمین تمرین ندارد بعد بعضی‌ها دنبال مربی خارجی هستند؟

* وقت آن رسیده به مربی جوان مثل مجیدی اعتماد شود

نقش کمیته فنی چیست؟ مگر غیر از این است که اعضای کمیته فنی باید در مقام مشورت با مدیر عامل صحبت کنند؟ پس چرا نظرات شان را رسانه‌ای می‌کنند تا مشکلاتی برای تیم ایجاد شود. وقت آن رسیده که به یک مربی جوان مثل مجیدی اعتماد شود و از او نیز حمایت صورت گیرد. مگر شفر که خارجی بود در این دو سال چه گلی به سر استقلال زد که مجیدی نتواند بزند؟

* مگر می شود با حرف مردم تیمی مثل استقلال را اداره کرد

متأسفانه الان تصمیم گیران در خصوص استقلال چشم و گوششان به فضای مجازی و به دهان مردم است و تحت تأثیر آنچه که در فضای مجازی می‌بینند تصمیم می‌گیرند. من هم می‌گویم مردم ولی نعمت هستند و صاحب اصلی تیم. اما مگر می‌شود با حرف مردم تیمی مثل استقلال را اداره کرد؟ اگر این‌طور باشد پس مدیر را برای چه انتصاب می‌کنند؟ مدیران استقلال باید قاطع باشند و تصمیم خود را هرچه سریع‌تر بگیرند. بهترین تصمیم هم همین انتخاب فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی است. باید او را انتخاب کنند و از او حمایت قاطع نمایند.

  

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار