بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من هرگز در مورد مربیان کروات صحبت بدی نکردم آنها مشکلات زیادی با زیرساخت‌های ما ندارند اما مربیان آلمانی و هلندی و ... همان ابتدا دنبال زمین تمرین، سالن بدنسازی و مسائل دیگر هستند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال و انتخاب سرمربی این تیم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

شرایط انتخاب مربی خارجی بسیار سخت است

ما قرار است روز سه‌شنبه نشست کمیته فنی داشته باشیم و در مورد آن 4-3 گزینه‌ای که روز میز داریم صحبت کنیم. ما باید ابتدا ببینیم کدام گزینه‌ها بیشتر همه چیز را فوتبالی می‌بینند و کدام گزینه‌ها به دنبال پول هستند. البته کمیته فنی فقط نظرات خودش را می‌دهد و این در نهایت باشگاه است که سرمربی را انتخاب می‌کند. شرایط انتخاب مربی خارجی هم بسیار سخت است و شاید باشگاه یک جایی مجبور شود خیلی چیزها را نبیند.

* بعد از جمع بندی از طریق باشگاه نام مربی را اعلام می کنیم

من دلایلی دارم که همه این دلایل برای اسم نبردن از مربیان قانع‌کننده است. متاسفانه تا یک اسمی مطرح می‌شود فعالان مجازی به صفحه سرمربی می‌روند و انواع و اقسام اظهارنظرها را انجام می‌دهند و درنهایت او هزار قضاوت می‌کند و با همین فحاشی‌ها می‌پرند! به همین خاطر اجازه بدهید تا همه چیز به صورت قانونی پیش برود و ما هم بعد از جمع‌بندی از طریق باشگاه نام مربی را  اعلام می‌کنیم.

* هرگز نگفتم مربی کروات به درد استقلال نمی‌خورد

من هرگز در مورد مربیان کروات صحبت بدی نکردم و موضعی نگرفتم، اگر هم رسانه‌ای از قول من چیزی نوشته یا درست نبوده یا درست متوجه صحبت‌های من نشده است. مربیان کروات مثل رایکوف، جکیچ، ایوویچ، بلاژویچ، استانکو و برانکو در فوتبال ما تاثیرگذار بودند و آنها مشکلات زیادی با زیرساخت‌های ما هم ندارند اما مربیان آلمانی و هلندی و ... همان ابتدا دنبال زمین تمرین، سالن بدنسازی و مسائل دیگر هستند این عین صحبت من است و من درمورد مربیان کروات موضعی ندارم و اتفاقا با آنها هم موافق هستیم.

 

 اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار